نوشته شده توسط : نت نیوز


اینورترهای پنتاکس دارای مجوز ایتالیا و مونتاژ در ایران هستند که بر پنج اصل کیفیت، قابلیت اطمینان، سرعت، انعطاف پذیری و تنوع در طراحی و ساخت محصول تمرکز دارند. اینورترهای پنتاکس به دو صورت تک فاز و سه فاز ارائه می شوند. از ویژگی های این محصول می توان به ظرفیت تمامی مدل ها، پنل متحرک و فن خنک کننده اشاره کرد. هایپر صنعت فامکو اینورترهای پنتاکس را در سری زیر عرضه می کند.

اینورتر پنتاکس DSI 400 (تک فاز 0.75 تا 4 کیلو وات، برق سه فاز 0.75 تا 400 کیلووات)

اینورتر Pentax DSI200 (قدرت تک فاز از 0.4 تا 2.2 کیلو وات، برق سه فاز از 0.75 تا 5.5 کیلو وات)

اینورتر Pentax DSI100 (قدرت سه فاز 0.75 تا 5.5 کیلو وات)

مشخصات فنی اینورتر پنتاکس (کنترل سرعت موتور پنتاکس)

امروزه کنترل سرعت پمپ آب، سیستم های کنترل سرعت موتور، VFD یا اینورتر برای کنترل سرعت موتور در بسیاری از صنایع به طور گسترده ای استفاده می شود. به همین دلیل پنتاکس این محصولات کاربردی را طراحی و تولید کرد که نقش مهمی در صرفه جویی در مصرف انرژی و کنترل فرآیند دارند. اینورترهای پنتاکس از فیلترهای قدرتمند برای گرفتن نویز و تولید برق با کیفیت استفاده می کنند.اینورترهای پنتاکس به طور گسترده در تسمه نقاله، بسته بندی مواد غذایی، آسیاب، جرثقیل، ماشین آلات صنعتی و ... استفاده می شود. کنترل حلقه باز و بسته با استفاده از رمزگذار برای بسیاری از کاربردهای صنعتی مانند . این سیستم های کنترل سرعت موتور دارای کنترل اسکالر v/f هستند که برای کنترل انواع پمپ های الکتریکی برای پمپ های آبرسانی و کمکی و همچنین صنایع تهویه مطبوع و فن های صنعتی استفاده می شود. از جمله موارد کاربری عمومی این محصول می توان کنترل دور پمپ آب و کنترل دور موتور (تک فاز و سه فاز) را برشمرد.

اینورتر پنتاکس DSI 400

کنترلر سرعت موتور پنتاکس یا اینورتر پنتاکس مدل dsi400  یکی از اینورترهای پرقدرت با کاربرد بالا و قابلیت راه اندازی الکتروموتورهای سه فاز با توان 0.75 تا 4 کیلو وات تک فاز و 0.75 تا 400 کیلو وات سه فاز می باشد. فاز. گشتاور دقیق، قوی و با قابلیت اطمینان توان تک فاز کیلو وات، مدل Pentax DSI این مزیت را دارد که به عنوان مبدل تک فاز به سه فاز در کارگاه استفاده می شود. به برق سه فاز دسترسی دارد. همچنین اینورترهای سه فاز پنتاکس قابلیت به حرکت درآوردن موتورهای الکتریکی تا توان 400 کیلووات را دارند.


اینورتر پنتاکس DSI 200

اینورتر پنتاکس DSI 200 با کنترل برداری برای استفاده ساده و عمومی طراحی و ساخته شده است. این اینورتر پنتاکس در کاربردهایی مانند سیستم پمپ و فن، بوستر پمپ، نوار نقاله کاربرد دارد. و انواع ماشین آلات مواد غذایی و بسته بندی سری DSI-200 دارای حالت های کنترلی وکتور و V/F می باشد که در صنایع مختلف قابل استفاده می باشد. یکی از مزیت های اصلی اینورتر Pentax DSI-200 اندازه کوچک و سهولت نصب آن است.

اینورتر پنتاکس DSI 100

اینورتر پنتاکس DSI100 با توان سه فاز از 0.75 تا 5.5 کیلو وات و جریان 8.2 تا 14.6 آمپر طراحی و تولید شده است. این اینورتر دارای حالت کنترل V/F، کنترل برداری و حالت باس RS485 می باشد. فرکانس این مدل اینورتر پنتاکس از 0 تا 500 هرتز بوده و دارای 5 ترمینال دیجیتال، 2 ترمینال آنالوگ، 1 ترمینال خروجی آنالوگ و 1 ترمینال خروجی دیجیتال می باشد.

ویژگی های اینورتر پنتاکس

با اینورترهای پیشرفته پنتاکس در مصرف انرژی صرفه جویی کنید

اینورترهای پنتاکس را با روش های قدیمی جایگزین کنید و سرمایه خود را سریع بازده بگیرید

افزایش بهره وری و کارایی فرآیند

کنترل بهینه سیستم

برای بسیاری از صنایع برای کنترل سرعت موتور مناسب است

سازگار با انواع الکتروموتورهای موجود در بازار ایران

نصب سریع و راه اندازی آسان اینورتر پنتاکس

خدمات پس از فروش ثابت و قابل اعتماد

تحمل 150% برای یک دقیقه و 180% برای 20 ثانیه

استفاده از اینورتر پنتاکس ثامن

پمپ، هوا، کمپرسور

پمپ تقویتی

نخل گریز از مرکز

لوله کشی خانگی

ونتیلاتور شعاعی

دستگاه های تهویه مطبوع و تهویه مطبوع

شرکت های بسته بندی

جرثقیل ها

آسانسور

آسیاب ها

نوار نقاله

صنایع شیمیایی

صنعت نساجی

ساخت پلاستیک

روغن

سیما

آب و فاضلاب

مزایای استفاده از اینورتر پنتاکس در پمپ آب خانگی

تنظیم فشار پمپ آب

شروع و توقف نرم پمپ، فشاری اعمال نمی شود و فشار ثابتی در خروجی ایجاد می شود که باعث کاهش سایش و افزایش طول عمر پمپ می شود.

پمپ را خاموش و در صورت لزوم روشن کنید

خروجی اینورتر وجود سنسور فشار و در نتیجه تغییر سرعت موتور پمپ است

با کاهش سرعت پمپ در مصرف انرژی صرفه جویی کنید

فشار خروجی را تنظیم می کند و فشار را با توجه به مصرف تثبیت می کند و از آسیب و ترکیدگی لوله ها در اثر افزایش ناگهانی فشار جلوگیری می کند.

تثبیت فشار خروجی و در نتیجه صرفه جویی در انرژی الکتریکی

سطح مخزن ذخیره آب را با تغییر دور پمپ تنظیم می کند

ساده سازی سیستم نصب و کاهش هزینه های ساخت (بدون نیاز به پنل ستاره-مثلث و بدون نیاز به سپرهای جداگانه و کابل های جداگانه)

تغییر مقدار آب خروجی و تنظیم سرعت آب با توجه به نوع نیاز کاربر



:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت نیوز


رنگ سفید به راحتی لکه ها را جذب می کند و کثیف می شود. در تمیز کردن ملافه سفید مشکلاتی وجود دارد. زیرا اگر روش درستی برای تمیز کردن روتختی سفید انتخاب نکنید، ممکن است لکه ها افزایش یابد. اما دکور سفید برای اتاق خواب را نمی توان نادیده گرفت.

این مبلمان چوبی رنگ و سفید بسیار جذاب است اما چگونه لکه های تخت خواب سفید را پاک کنیم؟ تانیل وود با کیفیت ترین محصولات تخت چوبی را تولید می کند و شما می توانید تخت مورد علاقه خود را مستقیما از این شرکت خریداری کنید.

احساس یکباره سفید است

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا با وجود اینکه رنگ سفید به راحتی لکه ها و کثیفی ها را به خود جذب می کند و نشان می دهد، چرا از آن برای دکوراسیون و ست اتاق خواب پسرانه یا دخترانه یا مدل های دیگر استفاده می کنند؟ رنگ سفید در واقع یک رنگ خنثی است و بیشتر افراد سعی می کنند از آن در دکوراسیون منزل استفاده کنند. رنگ سفید هرگز چشمان شما را خسته نمی کند، اما باید در نظر داشته باشید که چنین زیبایی از حساسیت قابل توجهی برخوردار است. باید به نکات بسیار کوچک توجه کرد. تا ملحفه های سفید شما کثیف نشود. به عنوان مثال، شما باید تمام آرایش را از صورت خود پاک کنید. آرایش به سرعت توسط روتختی و لکه جذب می شود. مثال دیگر افرادی هستند که عاشق قهوه هستند و دوست دارند هنگام تماشای فیلم در رختخواب قهوه بنوشند یا غذای مورد علاقه خود را بخورند. اما اگر به اشتباه لکه ای روی روتختی وارد شود، تمیز کردن آن بسیار انرژی بر و زمان بر است. این مورد نشان می دهد که اگر سرویس خواب سفید بسیار جذاب باشد و دکور اتاق را بیشتر کند، بسیار ظریف نیز هست. بنابراین برای استفاده از این رنگ باید بدانید که چگونه ملحفه های سفید را تمیز کنید. مشاوران تانیل چاوب در فرآیند تولید کتانی راسته و تمیز کردن کتانی سفید تخصص دارند.

تمیز کردن گام به گام پارچه سفید

چوب تانیل به شما کمک می کند بیشتر لجبازی ها را از بین ببرید و تخت سفید خود را با قدرت بیشتری تمیز کنید. برای از بین بردن کثیفی و کثیفی از سرویس خواب، باید موارد زیر را رعایت کنید:

در مرحله اول می توانید از پاک کننده استفاده کنید. یک برس نرم را به انتهای لوله بچسبانید تا آسیبی به تختخواب وارد نشود. با این کار البته زباله های ریز مانند ضایعات غذا را از روی تخت جمع می کنید و با انرژی بیشتری با لکه ها مبارزه می کنید و می توانید با شدت بیشتری لکه ها را تمیز کنید. قبل از انتخاب روش مناسب برای تمیز کردن ملحفه سفید، باید دستورالعمل خدمات را مطالعه کنید. نمادهای S، X یا W و WS هر کدام بهترین روش تمیز کردن را نشان می دهند.

در مرحله دوم باید تمام رنگ های پرطرفدار را از روی تخت حذف کنید. برای این شما می توانید برای شستن کودک استفاده کنید. یا یک پارچه تمیز را با یک شوینده ملایم مرطوب کنید و روی لکه بمالید. حرکات شما باید با دقت و ملایم باشد، زیرا ممکن است کثیفی پخش شود و قسمت زیادی از تخت را لکه دار کند. پارچه های میکروفایبر که بسیار نرم هستند، اغلب بهترین نوع پاک کننده تخت هستند. تانیل وود همچنین محلول آب و صابون را برای تمیز کردن ملافه سفید توصیه می کند. پس از آن می توانید تخت را در ماشین لباسشویی بشویید تا کثیفی سطح آن پاک شود. پس از شستن روکش و روبالشی مراقب باشید قبل از خشک شدن روی تخت چوبی پهن نکنید. رطوبت دشمن چوب است. ابتدا تمام ملحفه ها و ملافه ها را خشک کرده و سپس دوباره استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که روتختی سفید شما هنگام خیس شدن رنگ بیشتری جذب می کند، بنابراین هرگز روکش شسته شده را با دست های کثیف جابه جا نکنید.

راه حل موثر برای از بین بردن لکه

برای هر نوع لکه، در واقع باید بتوانید از راه حل مناسب برای از بین بردن تمام لکه ها استفاده کنید:

لکه های نفتی

برای از بین بردن آثار چربی، بهترین راه حل، ترکیب آبگرم و صابون است. اگر صابون وجود ندارد، می توانید از مواد شوینده دیگری استفاده کنید. صابون روغن مورفی یا صابون روغن فولر یکی از صابون هایی است که برای از بین بردن لکه های چربی روی چوب استفاده می شود.

لکه رنگ یا جوهر

می توانید از خمیر دندان برای پاک کردن لکه جوهر یا رنگ استفاده کنید. البته این نوع خمیر دندان باید بر پایه جوش شیرین باشد. یکی از راه های از بین بردن لکه این است که یک تکه پنبه را در خمیر دندان فرو کنید و سپس چوب را تمیز کنید. علاوه بر این، پنبه آغشته به الکل بیشتر لکه های مداد و خودکار را از بین می برد.

لکه های غذا و غذا

سرکه سفید به سرعت لکه های غذا، محصولات پخته شده و لکه ها را از بین می برد. حتی اگر روی تخت خود کپک پیدا کردید، می توانید به راحتی با اسپری سرکه سفید لکه را پاک کنید.

تمیز کردن کتانی سفید مانند روز اول

اینکه بتوانید لکه ها را از روی تخت خود پاک کنید و تختخواب خود را مانند روز اول بدرخشید، برای بسیاری از افراد مشکل ساز است و نباید نگران آن باشید. اگر با مشاور Tynelwood تماس بگیرید بهترین و موثرترین مشاوره را در مورد نظافت تخت های سفید به شما خواهند داد.نوع چوب، پارچه و کیفیت در تعیین نحوه تمیز کردن تخت شما بسیار موثر است. علاوه بر این، هر لکه دستورالعمل تمیز کردن خود را دارد که باید در نظر گرفته شود. به نکات و مشاوره بیشتری نیاز دارید؟ لطفا با کارشناس فروش تانیل چوب تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 1147
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت نیوز


در میان گروه‌های فولاد ضد زنگ که به فولاد ضد زنگ معروف هستند، نوع دیگری از فولاد به نام ورق فولادی خراشیده می‌باشد. امروزه استفاده از فولاد خراشیده زیبایی چشمگیری در طراحی ایجاد می کند و به طور گسترده ای مورد استفاده صنعتگران قرار می گیرد. شهرآهن ​​های ایران نیز بسیار با کیفیت هستند. شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که ورق فولادی خراشیده چیست؟

خاصیت ضد خش و استحکام بالای فولاد کشیده شده امکان استفاده از این نوع فولاد را در بسیاری از صنایع فراهم کرده است. وجود خراش روی این ورق ها باعث می شود که بیننده هنگام لمس آن احساس نرمی کند. از آنجایی که ورق فولادی کشیده شده در برابر ضربه و خوردگی بسیار مقاوم است، هزینه نگهداری آن نیز بسیار پایین است. برای به دست آوردن یک ورق فولادی با ماندگاری بالا، باید ورق فولادی را انتخاب کنیم که در هنگام خرید مناسب کار و نیاز ما باشد. برای توضیح بیشتر در مورد این موضوع با ما همراه باشید.

فواید ورق های راه راه چیست؟

همانطور که در مبحث چیستی ورق فولادی خراشیده اشاره کردیم، مزیت مهم فولاد خراشیده مقاومت بالای آن در برابر ضربه و خوردگی است. به دلیل کیفیت بالای این نوع فولاد، به راحتی خورده نمی شود و در نتیجه عمر مفید ورق فولادی افزایش می یابد. چکش خواری فولاد خراشیده باعث شده است که از آن برای کاربردهای مختلف استفاده شود و صنعتگران بتوانند آن را مطابق با نیاز خود شکل دهند. استحکام و دوام بالای فولاد ضد زنگ آن را به فلزی قابل شستشو و مقاوم در برابر رطوبت تبدیل می کند که به راحتی تمیز می شود.

فولاد برس خورده که یکی از محبوب ترین عناصر طراحی تزئینی به حساب می آید، خاصیت ضد لک دارد. از آنجایی که خاصیت ضد لک و ضد چروک آن بسیار مهم است، در طراحی برخی از لوازم خانگی و برقی نیز کاربرد فراوانی دارد. قیمت بشقاب خراشیده در قیمت روز کارخانه شهرآخان. برای اطلاعات می توانید قیمت روز پلاک خش دار را در قسمت محصولات شهرآخان بررسی کنید.

کاربرد ورق استیل خشدار چیست؟

امروزه کاربردهای زیادی از ورق های فولادی کشیده شده وجود دارد که مورد پسند تولیدکنندگان و مصرف کنندگان قرار گرفته است و در ادامه به این می پردازیم که ورق های فولادی کشیده شده چیست. از فولاد کشیده شده برای دکوراسیون داخلی خانه ها یا ساختمان ها استفاده می شود. علاوه بر این، این نوع فولاد در طراحی محیط بیرونی کاربرد فراوانی دارد و استفاده از آن باعث زیباتر شدن فضا و محیط بیرون می شود.

از فولاد خراشیده برای ساخت درب هایی به نام درب های فولادی استفاده می شود. برخی از این درب ها در بیمارستان ها، مجتمع های تجاری و ... قابل مشاهده است. از آنجایی که این نوع فولاد ضد خش و ضد ضربه است، برای ساخت این گونه درب ها کاربرد فراوانی دارد. برخی از طراحان که به طور فعال در ساخت مناظر و قطعات آن فعالیت می کنند، از ورق فولادی خراشیده در کار خود استفاده می کنند. استفاده از این نوع فولاد باعث افزایش دوام و طول عمر آنها می شود و از خراشیدگی آنها به مرور زمان جلوگیری می کند.

ورق های فولادی مهفا راه راه در طراحی روکش دیوار و همچنین در ساخت لوازم آشپزخانه کاربرد فراوانی دارند. علاوه بر این، فولاد ضد زنگ به طور گسترده ای برای تولید لوازم الکتریکی مورد استفاده در آشپزخانه ها استفاده می شود. زیرا پس از استفاده از این دستگاه ها اثر انگشتی روی آنها باقی نمی ماند و به راحتی تمیز می شوند.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، فولاد خراشیده با تمیز کردن ورق های فولادی صیقلی تولید می شود. ماده ای بر روی سطح ورق فولادی استفاده می شود که به محافظت از ورق خراشیده در برابر رطوبت کمک می کند. این لایه روی سطح ورق نیز از خوردگی و خراش آسان آن جلوگیری می کند. امروزه به دلیل خاصیت ضد لک و ضد خش، استفاده از آن بسیار رواج یافته است. امیدواریم با توضیحات داده شده پاسخ این سوال که ورق فولادی خراشیده چیست را یافته باشید و از آن برای زیباسازی فضای اطراف خود استفاده کنید. در این مجموعه ورق های مختلف دیگری مانند ورق استیل 304، ورق استیل 316 و غیره وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 3366
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت نیوز

متن آهنگ خیلی ممنونم واسه سنگینی نگاهت محسن ابراهیم زاده

خیلی ممنونم واسه سنگینی نگاهت ممنونم!♫!
خیلی ممنونم واسه تکرار اشتباهت ممنونم!♫!

 

آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام «خیلی ممنونم واسه سنگینی نگاهت»



:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 آذر 1402 | نظرات ()