نوشته شده توسط : نت نیوز

در حال ارایه پشتیبانی مالی برای خدماتی است که به تازه واردان کمک می‌کند تا به اقتصاد کانادا و جوامع محلی کمک کنند.
وزارت مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) بودجه‌ای به مبلغ 100 میلیون دلار را اعلام کرده است تا به وسیله آن مطمئن شوند که خدمات اسکان برای تازه واردان و نیازهای آنان در طول همه گیری برآورده خواهد شد.

این بودجه طی سه سال آینده صرف تطبیق ارایه خدمات اسکان به افراد تازه وارد در هنگام همه گیری و پس از همه گیری خواهد شد.
بودجه یاد شده از طریق برنامه بهبود خدمات ارایه شده (SDI) اداره مهاجرت تامین خواهد شد و پروژه‌های جدیدی را که ارایه دهندگان خدمات اسکان در زمینه‌هایی مانند نیازسنجی، اطلاعات، آموزش زبان، توسعه مهارت‌ها، خدمات مرتبط با اشتغال و ارتباطات اجتماعی ارایه می‌دهند، پشتیبانی خواهد کرد.

 

تحت فرآیند تامین بودجه 2020، IRCC 78 پروژه را انتخاب کرده است.

IRCC در بیانیه‌ای گفته است: "این پروژه‌ها شیوه ادغام بهتر تازه واردان در جوامع جدید خود و حمایت از بخش اسکان پس از دوران همه گیری را مورد بررسی قرارمی‌دهند. در طول همه گیری، بسیاری از خدمات اسکان به صورت آنلاین صورت گرفتند.
بودجه SDI به IRCC کمک می‌کند تا با در نظر گرفتن افزایش وابستگی به ارایه خدمات آنلاین، نوع خدمات مورد نیاز افراد تازه وارد را تعیین کند."

در میان پروژه‌های منتخب، یکی از موراد که مورد بررسی قرار می‌گیرد هوش مصنوعی است.
دلیل این بررسی و آزمایش این است که آیا هوش مصنوعی می‌تواند برای توسعه استراتژی‌های اسکان مهاجران جدید مورد استفاده قرار بگیرد یا خیر.
مورد دیگر نیز با هدف توسعه رویکردهای خدماتی با چارچوب مبارزه با ظلم و ستم خواهد بود و مورد بعدی که مد نظر قرار می‌گیرد پیوند افراد تازه وارد با کارفرمایان در جوامع روستایی خواهد بود. این هدف تلاش می‌کند تا افراد تازه وارد را به ماندن در جوامع روستایی تشویق کند.

مارکو مندیچینو وزیر مهاجرت، پناهدگان و شهروندی کانادا گفته است: "خدمات اسکان نقشی اساسی در سیستم مهاجرت کانادا ایفا می‌کند.
آن‌ها با در نظر گرفتن مسایل مختلف مانند کار، مسکن، آموزش زبان و... تلاش می‌کنند تا افراد تازه وارد را برای کسب موفقیت آماده کنند. به نظر من می‌توان گفت که در طول این یک سال و نیم چالش برانگیز، همه به نوعی به حمایت نیاز داشتند.
تنها موانع اضافی را که این همه گیری برای تازه واردان که در هنگام شروع زندگی جدید خود در کانادا با آن مواجه شدند را تصور کنید. این پروژه‌های جدید SDI به ما کمک می‌کند تا خدمات اسکان را ارتقا داده و بهبود ببخشیم. بنابراین هر فرد تازه وارد می‌تواند از پتانسیل کامل خود در اینجا استفاده کند."

خدمات اسکان ارایه شده توسط دولت کانادا، برای افرادی طراحی شده است که به عنوان مهاجر اقتصادی، از طریق حمایت کلاس‌های خانوادگی یا به عنوان پناهنده و افراد تحت حمایت به این کشور می‌آیند.
آن‌ها به افراد تازه وارد کمک می‌کنند تا بر چالش‌های پیش روی خود یعنی یافتن کار، یافتن مسکن و یا یادگیری زبان انگلیسی یا فرانسوی تمرکز کنند و در نهایت به آن‌ها کمک می‌کنند تا در کانادا موفق شوند.

خدمات اسکان توسط IRCC برای کلیه ساکنان دائمی و افراد تحت حفاظت در دسترس می‌باشد.

بر اساس گزارش نتایج اسکان IRCC در سال 2021، اکثر تازه واردانی که خدمات اسکان دریافت کرده‌اند می‌گویند که خدمات ارایه شده مفید بوده و در راستای نیازهای آن بودند. تازه واردان نشان دادند که این خدمات، معلومات آن‌ها را در مورد زندگی در کانادا افزایش داده، مهارت‌های زبان انگلیسی یا فرانسوی را بهبود بخشیده، آن‌ها را برای بازار کار آماده کرده و به آن‌ها در برقراری ارتباط با سازمان‌های موجود در جوامع خود کمک کرده است. بر اساس نتایج همین گزارش، در بازه زمانی 1 آوریل 2015 تا 31 مارچ 219، بیش از یک میلیون تازه وارد خدمات اسکان در کانادا دریافت کردند.

دولت کانادا به عنوان بخشی از برنامه چند ساله مهاجرت 2021-2023، از سال جاری میلادی به دنبال استقبال از حداقل 401000 مهاجر جدید در سال است.
این بلند پروازانه ترین طرح مهاجرت در تاریخ کانادا است. IRCC به طور کلی سالانه حدود 2 میلیارد دلار صرف کمک‌ها بلاعوض و کمک‌های مربوط به برنامه اسکان می‌کند که این مبلغ بالاترین میزان در جهان محسوب می‌شود.

 

https://www.immigrationdoor.com/i-8666/-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AD%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%AF%D8%BA%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7%D8%B2%D9%87-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%87%D9%85%D9%87-%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%8C-100-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AF%D9%87%D8%AF



:: بازدید از این مطلب : 2060
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت نیوز


حال که دسته های لوازم التحریر ارزان ایرانی و خارجی را مورد بررسی قرار دادیم و معرفی کردیم، شما میتوانید با ورود به صفحه اصلی فروشگاه تحریر ۲۰، به سرعت وارد دستههای مد نظر خود شوید و شروع به خرید کنید. غیر از شهربازی، فروشگاههای مختلف با کالاهای متنوع، چند سالن سینمایی با کیفیت، کافیشاپ، فودکورت و کتابفروشی فقط بخشی از ویژگیهایی است که میتوانید از آنها بهرهمند شوید. اگر میخواهید از خیابان مصطفی خمینی به بازار بروید کافی است وارد بازار سرپولک شوید که شما را به بخش شرقی بازار میرساند. با نزدیک شدن مهر ماه بازار لوازم تحریر با جنب و جوش و رفت و آمد زیادی همراه شده است، بازار پر زرق و برق و متنوعی که از طیف قیمتی بسیار مختلفی برخوردار است. انواع جامدادی نیز از همین تنوع قیمت برخوردار است، جامدادی که از لوازم پر طرفدار به ویژه در میان دانش آموزان مقاطع تحصیلی پایین تر است از حدود ۷۰۰۰ تومان شروع و تا بالای ۱۰۰ هزار تومان هم در بازار لوازم تحریر موجود است. هم تولیدات داخلی متنوع تر شده و واردات این لوازم از کشورهای مختلف به ویژه چین در سالهای گذشته فزونی یافته است، برای همین بازار لوازم تحریر در مقایسه با دهه های گذشته که منحصر در تعدادی اقلام مثل، کیف دفتر، مداد، خودکار، تراش، دفترچه، پاک کن میشد بسیار متفاوتتر شده به شکلی که حتی به یک معنا میتوان امروز بازار لوازم تحریر را یکی از پرزرق و برق ترین بازارها دانست.

این خرید ویژه فرزندان که علاوه بر هزینه ی خاص خود زمان و استانداردهای خاص خود را دارد . حال برای خرید عمده لوازم تحریر سازمانی تنها کافیست شماره ی خود را برروی قسمت خرید سازمانی گذاشته تا همکاران ما دربخش فروش دراسرع وقت با شما تماس گرفته وبا توجه به نیازشما برای خریدی آسان و فوری به شما بهترین پیشنها دها را ارائه کنند. در این مطلب قصد داریم به شما کمک کنیم تا در خرید هر کدام از وسایل لوازم تحریر فانتزی بتوانید بهترین گزینه را خریداری کنید. لوازم تحریر طیف گسترده ای از وسایل را شامل می شود و هر کدام هر نکات خاص خود را دارند و با توجه به اینکه در هر کدام نیز تنوع زیادی وجود دارد باید بتوانید نوع مناسبی را خریداری کنید. هر شرکتی در کلیه دوایر زیرمجموعه مدیریت از لوازم تحریر استفده میکند . در نهایت، ما در لوازم تحریر نوین پارسه بر این باور هستیم که کودکانمان نیازمند توجه بسیار از همان سن کودکی هستند و در نتیجه همکاران ما در تمامی بخش ها با ارائه توضیحات تخصصی و دقیق در مورد هرکالا، انتخاب را برای شما آسان می نمایند. سایت لوازم تحریر نوین پارسه باعث شده است که به راحتی هنرمندان و دانشجویان رشته های طراحی و نقاشی در هنرستان ها و مدارس به راحتی بتوانند به وسایل و مواد اولیه طراحی و نقاشی خود دسترسی سریعی داشته باشند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، روزهای پایانی شهریور با حس و حال تکاپو و آماده شدن برای شروع مدارس گره خورده است و بخشی از این جنب و جوش همواره در این مقطع از سال در بازار لوازم تحریر و وسایل مدرسه قابل مشاهده است. در این مقاله در مورد اینکه شما میتوانید از فروشگاه معتبر لوازم تحریر پینسیل برای شب مهر اقدام به خریدی لذت بخش کنید گفتیم و خاطر نشان کردیم که در خرید شب مهر لوازم تحریر خود حتما از خرید آنلاین لوازم تحریر غافل نشوید. در کنار این نوشت افزار ها میتوانید از خرید اتود یا مداد نوکی و خودکار نیز جا نمانید و به راحتی در سبد نوشت افزار خود بچینید و از فروشگاه اینترنتی نوین پارسه خرید داشته باشید. اما شاید مناسب باشد نیاز های خود را با خرید خود متناسب کنید و به راحتی به خرید لوازم تحریر و نوشت افزار مورد نیاز خود در Novinparse بپردازید. تنوع بسیار بالای اقلام خورد در برند ها و طرح های مختلف، شرایط را برای خرید لوازم تحریربا قیمت ارزان به همراه خرید عمده ی با کیفیت این کالاها ی مصرفی سازمان ها، تقریباً غیرممکن کرده است. برای تهیه نوشت افزار معیارهای گوناگونی را میتوانید مدنظر قرار دهید.

تحریر ۲۰ به عنوان فروشگاه آنلاین و تخصصی لوازم تحریر، نوشت افزار، لوازم اداری و ملزومات مورد نیاز مهدها و مدارس، سعی نموده تا با ارائه محصولات با کیفیت با پایین ترین قیمت، لذت خریدی آسان و سریع را به شما دانش آموزان، دانشجویان و اولیای گرامی هدیه دهد. در کشورمان فروشگاه های زیادی در زمینه فروش لوازم تحریر فعالیت می کنند که امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و گسترش اینترنت، این فروشگاه ها روی به سمت فروش آنلاین نیز آورده اند. یکپارچگی حسی فرآیند رشدی است که در آن ، حس های لامسه ، چشایی ، شنوایی و بینایی بخشی از رشد مغزی را در زمینه ی مفاهیم فضایی ، ریاضیات و زبان تأمین می کنند. اما رفته رفته این مشکل نیز حل شد و به مرور زمان مدرسه های امروزی جایگزین مکتب خانه ها شدند. کتاب هایی که خریده اید، در کتابخانه خاک می خورند، چون مناسب شما نبودند و نتوانستند مشکلات شما را حل کنند.



:: بازدید از این مطلب : 963
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 شهريور 1401 | نظرات ()