نوشته شده توسط : نت نیوز

دلیل اصلی چشمک زدن دستگاه مایع ریز چشمی، ضعیفبودن باتری دستگاه است که باید آن را تعویض کرد.در برخی از مدلهای صابونریزهای اتوماتیک میتوان میزان خروجی مایع را تنظیم کرد. گروه تولیدی پارس مهدی در سال ۱۳۷۶ پا به عرصه صنعت تولید شیرآلات بهداشتی ساختمان نهاد و با سرمایه بخش خصوصی و با هدف کارآفرینی و اشتغالزایی فعالیت خود را آغاز نمود، با تأسیس شرکت پارس برنزریزان و با نام تجاری آرتین، تولید شیرآلات اهرمی، کلاسیک و قطعات وابسته برای مصرف داخلی و صادرات به بازارهای جهانی گسرش یافت. یکی از عوامل بسیار مهم در تعیین کیفیت شیرآلات ساختمانی میزان دبی آب در آنها خواهد بود همانطور که میدانیم بیشترین میزان مصرف آب در منازل در آشپزخانه، حمام و منآبع تخلیه آب خواهد بود که در مورد آخر ارتباطی میان کیفیت شیرآلات و مصرف آب وجود ندارد. آلیاژهای شیرآلات از جنس فلز برنج و سرب خشک هستند که روکش آنها متفاوت است، روکش های به کار رفته معمولا از جنس برنز، مس، استیل و برنج هستند. در یک آپارتمان و یا در یک واحد مسکونی، دلایل زیادی وجود دارند که نیاز به یک متخصص تاسیسات برای نصب و تعمیر شیرآلات ساختمان ضرورت یابد.

جهت اتصال پمپ به رله با توجه به ولتاژ کاری به یک تغذیه جداگانه نیاز دارید. در صورت نیاز به تهیه قلاویز لینک خرید قلاویز از دیجی کالا را لمس کنید. در این مقاله به بررسی انواع مدل های مایع ریز پرداخته شما را در انتخاب بهترین گزینه جهت خرید جا مایع راهنمایی خواهیم کرد. شیرهای پیسوار مجهز به فیلترهایی هستند که آشغال های مسیر آب را تصفیه می کند و باعث می شود شیر کمتر رسوب بگیرد. لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهدهی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. با این حال در صورتی که با خرابی شیرآلات اهرمی مواجه شدید، مشاهده فیلم آموزش تعمیر شیر اهرمی و تعویض کارتریج می تواند کمک کننده باشد. با این حال ممکن است برخی شیرآلات به علت داشتن آپشنهای خاص یا هر دلیل دیگری روش نصب متفاوتی داشته باشند.

البرز روز یک شرکت تقریبا نو پا در صنعت تولید شیرآلات ساختمانی است، اما در همین 10 سال فعالیت خود به یکی از ده برند مطرح در صنعت تولید شیرآلات ساختمانی تبدیل شده است و از نظر کیفی، ظاهری و قیمتی در حال رقابت با رقبای دیرینهتر در این حوزه است. برای تعویض شیرآلات حداقل به دو آچار یکی فرانسه و دیگری آچار تخت و یا انبر قفلی و یا آچار شلاقی نیاز دارید. تمام شیر آلات به طور کلی از دو قسمت که شامل اجزای اصلی شیر و پوشش خارجی است تشکیل می شوند . چرا که در بسیاری از مواقع نصب شیرآلات جدید مستلزم تغییر در لوله کشی و زیرساخت است. در ادامه مطلب نصب شیرآلات قصد داریم تا در خصوص تعویض شیرآلات ساختمان توضیحاتی را بیان کنیم. این نوع شیر ها از نوع شیلنگ دار هستند که می توانید شیر را از جای خود در بیاورید و تا محدوده ای حدود 50 تا 100 سانتی متر جا به جا کنید. در این مقاله ما قصد داشتیم تا با اتکا به دانش و تخصص همکارانمان و بصورت عملی موضوع نصب شیرآلات را برای شما توضیح دهیم. در خانههای قدیمی نیز بهتر است از نقشه لوله کشی استفاده شود تا کار تخریب دیوارها و نصب شیرآلات در زمان کمتر و با هزینه کمتر انجام شود. دستگاه مایع ریز چشمی چیست؟

هزینه نصب شیرآلات چقدر است و چند روز طول می کشد تا کار نصب شیرآلات ساختمان به پایان برسد؟ در مکان های عمومی بهتر است از مخزن بزرگتر استفاده کرده تا از پر کردن مکرر دستگاه در طول روز جلوگیری گردد. این قابلیت در مکان های بزرگ و پرتردد کارآمد و مفید است. انواع شیرآلات خانگی با قابلیت ها و مدل های مختلفی تولید می گردند و برای افراد با نیازها و سلیقه های مختلف کاربرد دارند. این محصول دارای قابلیت پرکردن مخزن بدون جداسازی می باشد . به این صورت که اگر بعد از مدتی استفاده از یک مایع دستشویی از بوی آن خسته شدید ، می توانید با فشار دادن یک دکمه رایحه مورد نظر را در هوا پخش کنید. پمپ مایع دستشویی ارکیده با طراحی زیبا گزینه کاملا اقتصادی برای آشپزخانه، سرویس بهداشتی و … آیا شیرآلات سرویس بهداشتی منزلتان کهنه شده و به دلیل فرسودگی نیاز به تعویض دارد؟ از طرفی چون جا مایع چشمی معمولاً در سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد ، باید ضد زنگ بوده و بدنه دستگاه مقاوم باشد. راحتی و شیکبودن صابونریزهای اتوماتیک موردتوجه طراحان داخلی قرار گرفته است.صنعت شرق با هدف ارائهی تجهیزات نظافتی صنعتی، فعالیت خود را برای فروش محصولات نظافتی چون جاروبرقی صنعتی، مایعریز و جامایعیهای اتوماتیک، دستگاه واکسزن کفش، دستگاه خوشبوکننده هوا، انواع سطلهای اداری و خانگی آغاز و برای رفاه و آسایش مشتریانش فروشگاه اینترنتی راهاندازی کرد.شما میتوانید برای اطلاع از قیمت محصولات و خرید از مجموعهی صنعت شرق به وبسایت مجموعه مراجعه کنید و با مشاوران و کارشناسان آن در ارتباط باشید.



:: بازدید از این مطلب : 846
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت نیوز

رییس جمعیت هلال‌احمر در گفت‌وگو با ایلنا در پاسخ به این سوال که آیا جمعیت هلال‌احمر از طریق مجامع بین‌المللی واکسن برای اتباع وارد می‌کند،‌ گفت: نکته‌ای که وجود دارد، این است که جمعیت مهاجران افغانستانی در کشور ما حدود دو الی سه میلیون نفر هستند، این افراد بعضا مشکل شناسنامه دارند و یا کد شناسایی ندارند.

وی ادامه داد: وزارت کشور در تلاش است تا برای این افراد کد شناسایی در نظر گرفته شود تا بتوانیم واکسیناسیون این افراد را نیز انجام دهیم.

رییس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: درخواست ما از صلیب سرخ این بود که دو میلیون دُز واکسن برای همین گروه هدف در اختیار ما قرار دهند، تا بتوانیم این افراد را هم واکسینه کنیم.

همتی با بیان اینکه در واکسیناسیون سراسری تفاوتی ندارد که چه کسی واکسن دریافت می‌کند، خاطرنشان کرد: در واکسیناسیون سراسری همه افراد باید واکسینه شوند. متاسفانه تا این لحظه تامین این دو میلیون دُز برای این افراد محقق نشده است و ما در حال پیگیری هستیم و تا این لحظه برای این گروه خاص واکسنی در اختیار ما قرار داده نشده است.

وی ادامه داد: اگر این افراد جزو گروه‌هایی باشند که در اولویت ما هستند واکسن برای آنها تزریق می‌شود به طور مثال اگر یک تبعه افغانستانی در بیمارستان جزیی از کادر درمان است برای این افراد تزریق واکسن انجام می‌شود. گروه‌های هدف این اتباع نیز با دستورالعملی که روز گذشته اعلام شده است، می‌توانند واکسن کرونا را دریافت کنند.

رییس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه هموطنان ما در سایر کشورها نیز واکسن کرونا دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: روز گذشته قرار شد وزارت کشور برای این افراد کد اختصاصی اعلام کند تا براساس اولویت افراد ۸۰ سال به بالا نیز بتوانند واکسن دریافت کنند.

همتی همچنین در خصوص وضعیت مراکز هلال احمر در سایر کشورها گفت: وضعیت مراکز خارج از کشور جمعیت هلال احمر نسبت به سال ۹۸ و ۹۹ بسیار بهتر شده است. این مراکز سامان گرفته‌اند، بسیاری از افراد ماموریت‌شان در این مراکز به پایان رسیده است و این افراد مشخص شده‌اند.

وی درباره بیمارستان نجف اشرف جمعیت هلال احمر تصریح کرد: بیمارستان نجف اشرف یک بیمارستان مجهز و به روزی است اما با یک سری مشکلات مالی روبرو است. اگر ان‌شاءالله این مشکلات حل شود و دستور مساعدی مبنی بر کمک در آینده به ما داده شود ما نیز آمادگی داریم در خردادماه بخش‌هایی مانند اورژانس، رادیولوژی و ... را در این بیمارستان راه‌اندازی کنیم.

او درباره تفاهم‌نامه با پادگان‌ها برای آموزش به سربازان گفت: این تفاهم‌نامه را در گذشته با معاونت ستاد کل نیروهای مسلح داشتیم. مقرر شده است در ۴۰ پادگان آموزشی در ۱۷ استان کشور مباحث آموزشی از سوی جمعیت هلال احمر به سربازان آموزش داده شود.

رییس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: آموزش سربازان در راستای ایجاد یک جامعه تاب‌آور می‌تواند موثر باشد.



:: بازدید از این مطلب : 909
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت نیوز

 

پمپ کارواش صنعتی برتولینی 200 بار برای استفاده در کارواش های بزرگ. همچنین از این پمپ برایسیستم های مه پاش نیز استفاده می توان نمود.این پمپ دارای قدرت 110 بار هست و بیشتر از این پمپها در مکانهایی که برق تک فاز دارند استفاده میکنند.و قدرت آنجوری هست که برای شستن ماشینهای سواری و در بعضی مواقع ماشینهای سنگین استفاده میکنند. تجهیزات آشپزخانه صنعتی. فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی دست دوم و نو با لیست قیمت خرید مناسب که تولید شده توسط بهترین برند های خارجی و تولیدکنندگان ایرانی در تهران اصفهان مشهد می باشد. در دستگاه های مه پاش فشار استانداردی که می تواند از شیلنگ ها خارج شود 70 بار است در واقع در مه پاش های فیتینگی هم دقیقا همین مقدار فشار خارج می شود اما این مقدار در مه پاش های پرسی بیش تر است. گروه اندیشه سبز بیش از 100 نمایندگی در سرتاسر ایران دارد که آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. اگر شما قصد خرید یک دستگاه مه پاش دارید می توانید از شیلنگ های که از جنس استیل هستند استفاده کنید چون این شیلنگ ها قیمت بالاتری نسبت به شیلنگ های دیگر دارند اما طول عمر و کیفیت آن ها نسبت به دیگر شیلنگ ها بالاتر است.

رایزر های پی وی سی که بیشتر برای انشعاب گرفتن از خطوط لوله آبیاری بارانی برای نصب آبپاش استفاده میشود. به همین دلیل در ادامه مختصری از کارکرد قسمت های مختلف دستگاه شرح داده شده اند. درصورتی که تصمیم بگیرید از هر قسمت از سیستم، ساطع کننده ها را جدا کنید، می توانید از درپوش های پلاستیکی کوچک که به آن ها شاخه های گاف نیز می گویند استفاده کنید. باغ شما چه زینتی باشد و یا محصولی تولید کند، می توان از تایمر آبیاری با موفقیت یکسان استفاده کرد. یک ساطع کننده یک gph این مقدار آب را در حدود یک ساعت تحویل می دهد. ایراد سیستم های آب پاش این است که به دلیل تبخیر قطرات اسپری هنگام پرواز در هوا، مقدار زیادی آب هدر می رود. دستگاه های کارواش صنعتی تک فاز از سیستم قطع کن خودکار برخوردار هستند، به این معنا که با رها کردن زبانه تفنگی واتر جت که خروجی آب قطع می شود، عملکرد پمپ نیز متوقف خواهد شد و اجازه نمی دهد پمپ بدون آب کار کند.

بیش از حد آب ندهید، هفته ای یک اینچ آب برای گیاهان با متوسط نیاز به آب کافی است. برای آنکه در مرغداری های صنعتی فضای کافی برای حرکت مرغ در سالن وجود ندارد بایستی میزان رطوبت به حدی باشد که دمای بدن حیوان از حد طبیعی بالاتر نرود و نیز این رطوبت می تواند به محیط برای جلوگیری از آلودگی سالن و مرغ به برخی از بیماری ها کمک کند. البته باید به این نکته توجه داشت که در ابتدای راه اندازی کارواش های کوچک میتوان کمپرسور هوا را تهیه نکرد. هر چه فشار آب خروجی از پمپ بالاتر باشد، قدرت آن در شکستن پیوند بین آلودگی و سطح بیشتر خواهد بود و عملکرد تمیزکنندگی بهتری خواهد داشت. آب و هوای گرم اغلب به آب معادل 2 اینچ در هفته نیاز دارد. اگر در آب و هوای سردتر زندگی می کنید سیستم خود را در پایان فصل تخلیه کنید. کاهش باد باعث کاهش آب در اثر تبخیر می شود. همچنین شاخ و برگ های مرطوب می توانند باعث شیوع بیماری شوند. باعث صرفه جویی در وقت شما خواهد شد.

موجب صرفه جویی در وقت می شود: تنظیم و جابجایی آب پاش ها مورد نیاز نیست.. پروانه هایی که آب را به صورت قطره های بسیار ریز تبدیل می کنند، از جنس آلومینیوم بوده و بسیار سبک می باشند. اما چیزی که پمپ های پیستونی اینترپمپ را کاملا منحصربفرد کرده است، استفاده از پیستون های سرامیکی بجای پیستون های استیل قدیمی بود که علاوه بر افزایش طول عمر این پمپ ها را بسیار قابل اطمینان و بی صدا کرده است. قابل حمل بودن برای بسیاری از مشاغل بسیار مهم است. افزودن ساطع کننده ها یا تغییر فاصله آن ها بسیار آسان است. سازگار: تایمر آبیاری را می توان به راحتی تغییر داد تا بتواند نیازهای متغیر یک باغ یا چمن را تنظیم کند. بندهای انتهایی را از برق بکشید، یا انتهای خطوط را تا کنید. با کاشت در نزدیکی یک پرچین کم یا سد باد، نیاز آبیاری را کاهش دهید. تایمر آبیاری می تواند مقدار دقیق تری آب را تحویل دهد و از آبیاری دستی سازگارتر خواهد بود. بر خلاف شستشو با آب پس از بخارشویی هیچگونه لکی بر روی سطح باقی نمی ماند. تایمر آبیاری که در سطح بالای زمین باقی مانده است کمتر از سیستم های مدفون مسدود می شوند و هنگام کشت یا کاشت بلند کردن آن ها آسان است. 



:: بازدید از این مطلب : 845
|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400 | نظرات ()