نوشته شده توسط : نت نیوز

دولت «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا خود را برای اعمال تحریم علیه سران کنونی و سابق میانمار به دلیل مشارکت در کودتا در این کشور آماده می‌کند.

این تحریم‌ها اولین اقدام تنبیهی دولت جو بایدن از زمان تصدی کاخ سفید از روز ۲۰ ژانویه (۱ بهمن) به شمار خواهد آمد.

بر اساس گفته یک مقام نزدیک به دولت، این تحریم‌ها نهاد‌های تجاری که با کودتاگران در میانمار در ارتباط هستند را هدف قرار خواهد داد.

در پی تحولات هفته گذشته میانمار، بسیاری از کشور‌ها از جمله ایالات متحده، انگلیس و اتحادیه اروپا کودتای نظامی در میانمار را محکوم کردند و خواستار تشکیل جلسه فوری سازمان ملل در خصوص این موضوع شدند.

طبق این گزارش، شورای حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرده است که ۱۱ فوریه (۲۳ بهمن ماه) یک جلسه اضطراری برای بررسی مسئله میانمار برگزار خواهد کرد.

«مین آهنگ هلینگ» فرمانده ارتش میانمار که هفته گذشته بعد از کودتای نظامی، قدرت را به دست گرفت، تصریح کرد که دولت میانمار بواسطه «تقلب انتخاباتی» از قدرت برکنار شد و متعهد شد که ارتش وی یک «دموکراسی واقعی و اصولی» تشکیل دهد.

روز دوشنبه هفته گذشته بود که پس از انتشار اخباری درباره بازداشت «آنگ سان سوچی»، رهبر حزب حاکم میانمار و دیگر رهبران این حزب، ارتش این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد که قدرت را به مدت یک سال در اختیار گرفته است.

ارتش میانمار با اعلام حکومت نظامی در این کشور اعلام کرد که قدرت برای مدت یک سال به «مین آنگ هلینگ» فرمانده کل ارتش میانمار منتقل شده است.

حزب اتحادیه ملی دموکراسی به رهبری سوچی در ۲۳ آبان ماه با کسب ۸۳ درصد از آراء در انتخابات پارلمانی میانمار پیروز شده بود.

سخنگوی «حزب ملی برای دموکراسی» به رهبری سوچی روز چهارشنبه اعلام کرد، دادگاهی در میانمار وی را به نقض قوانین صادرات و واردات متهم کرده است.

ظرف روز‌های اخیر، شمار زیادی از هواداران دولت سوچی و مخالفان کودتا، در خیابان‌های میانمار دست به اعتراضات گسترده زدند که با برخود نیرو‌های پلیس و بازداشت عده‌ای از معترضان همراه شد.



:: بازدید از این مطلب : 852
|
امتیاز مطلب : 83
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت نیوز

دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین کاری تخصصی است و مانند سایر کارها زمانی نتیجه مطلوب را کسب میکند که بدست متخصصین و حرفه ای های این رشته انجام بگیرد بنابراین بازاریابی در اینستاگرام خود را باید به ادمین پیچ اینستاگرام واگذار کنید چرا که ادمین پیج اینستاگرام فرد یا تیم با تجربه و آشنا به قوانین و الگوریتم های اینستاگرام می باشد که توانایی بررسی و تحلیل داده ها و آمارهای صفحه ی شمارا داشته باشد و بتواند برای پیشرفت و رشد و صفحه ی شما برنامه ریزی کند. ما در این مقاله قصد داریم با ادمین و نحوه کار او در شبکه اجتماعی اینستاگرام آشنا شویم اینکه کیست و چه کاری انجام می دهد و یک ادمین بایستی دارای چه مهارت هایی باشد. در این مقاله از آژانس دیجیتال مارکتینگ RIT، با ویژگیهای یک مدیریت صفحه اینستاگرام خوب و ارزانقیمت آشنا خواهیم شد. شبکه های اجتماهی مانند اینستاگرام برای نمایش پست ها به کاربران و بازدیدکنندگان الگوریتم های خاصی دارند که این الگوریتم ها دائما در حال تغییر و بروزرسانی هستند و با هر بروزرسانی متدهای نمایش پست ها کاملا تغییر میکند به همین جهت ادمین پیج اینستاگرام باید به خوبی با این الگوریتم ها آشنایی داشته باشد و متد نمایشی پست ها را به خوبی بلد باشد تا بتواند مناسب با این الگوریتم ها برای مدیریت صقحه شما استراتژی طراحی کرده تا پست های شما به کاربران بیشتری نمایش داده شود و برای صفحه شما مخاطبین متعددی کسب کند.

استفاده از پست های دنباله دار نیز یکی دیگر از مواردی است که ادمین پیچ اینستاگرام باید به آن توجه داشته باشد که مخاطبین را تشویق به دنبال کردن صفحه شما کند. اما زمانی که یک اکانت دارای چند هزار فالوور است، فن پیج یک فرد مشهور است یا در مورد موضوع خاصی فعالیت میکند، میگوییم که این پیج توسط ادمین اداره میشود. برای نتیجه گرفتن از هرکاری نیاز به استفاده از نظر و دانش متخصصین آن زمینه می باشد تا فعالیت شما نتیجه بخش باشد در زمینه بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام نیاز به کمک گرفتن از متخصصین و فعالین این زمینه است تا با آنالیز و برنامه ریزی و استفاده از دانش، تخصص و تجربه آنها بتوانید بهترین نتیجه را برای کسب و کارتان بگیرید و برای پیشرفت و بهبود شرایط مالی و فعالیت کاری خود برنامه ریزی کنید. در سال گذشته بسیاری از فریلنسرها به کمک بازاریابی دیجیتال و به اصطلاح دیجیتال مارکتینگ توانسته اند برای دانش و مهارت خود مشتریان روز افزونی پیدا کنند و از این طریق درامد بالایی داشته باشند. درواقع شما در زمان بازاریابی پستی بلندی های مختلفی را تجربه میکند و ادمین پیچ اینستاگرام با دانش و تخصصی که دارد میتواند صفحه شما را حفظ کند و در بحران های پیش آمده به حفظ کسب وکار شما کمک میکند.

آنها نیاز های آینده ی خود را میگویند و به شما علامت میدهند که چه میخواهند . مسلما در این روش نیاز به صرف زمان بیشتر دارید برای ایجاد محتوا و صفحه ای با کیفیت بالا برای جذب کاربران واقعی که با سلیقه و نیازشان شما را فالو کرده اند. قطعا تخصص پیدا کردن در هر زمینه ای نیازمنددانش و تمرکز است. بسیاری عقیده دارند که دیجیتال مارکتینگ و فعالیت در بستر اینستاگرام تنها برای معدود کسب وکارهای بزرگ و پر سر و صدا مناسب است اما همانطور که گفتیم واقعیت اینطور نیست و همه ی کسب و کارها چه کسب و کارهای کوچک خانگی و چه هولدینگ های بین المللی میتوانند از این موقعیت خارق العاده استفاده کنند و مخاطبین ومشتریان کسب و کار خود را پیدا کنند. این فرد میتواند بر تمام جنبه های یک پیج اینستاگرام تسلط کامل داشته باشد و تمام مسئولیت آن را برعهده بگیرد. در این صفحه از سایت سئوسل به طور کامل در این باره توضیح داده شده است. ما در پادشاه محتوا به طور کامل امور پیج اینستاگرام شما را با استفاده از استراتژی، تولید محتوای اینستاگرام و تبلیغات در شبکههای اجتماعی انجام خواهیم داد. بعد از طراحی های اولیه قرار دهی پست اینستاگرام ( فیلم و یا عکس ) به صورت یونیک از جمله خدمات یک ادمین پیج اینستاگرام است.

بنابراین طراحی قالب پست ها، طراحی قالب های استوری، طراحی کاور هایلایت و همچنین طراحی پروفایل اینستاگرام که همگی دارای یک طیف رنگی و یک سبک است از اهمیت بالایی برخوردار است. داشتن حداقل آشنایی با نرم افزارهای طراحی برای طراحی تبلیغات ضروریه. زیبایی پیج اینستاگرام بر اساس نوع فعالیت و خدمات قابل ارائه یکی از مهم ترین نکاتی است که باید در طراحی پیج در نظر داشته باشیم. اما متاسفانه این تکنیک در ایران به خوبی به آرایشگران معرفی نشده است و برخی از شرکتها با ایجاد نتورک مارکتینگ، آرایشگران را به سمت یک فعالیت زمانبر هدایت کردهاند که در درازمدت عایدی چندانی نسبت به انرژی صرف شده برای آنها ندارد اما افیلیت مارکتینگ در دنیا به عنوان پولسازترین منبع درآمد برای آرایشگران و کارشناسان حوزه زیبایی تبدیل شده است تا جایی که صدف بیوتی به عنوان یکی از بلاگربیوتیهای ایرانی، بخش اعظم درآمد میلیون دلاری خود را از این راه بدست میآورد. نظر ما پرداخت ماهیانه هست و فعالیت شما پایش خواهد شد که در صورت رضایت و افزایش قابل توجه اعضا این همکاری دراز مدت و با پاداش همراه خواهد بود. اما شما با تهیه این قرارداد خیالتان از بابت ادمین اینستاگرام استخدامی خودتان راحت خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 845
|
امتیاز مطلب : 62
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1399 | نظرات ()