نوشته شده توسط : نت نیوز

 

قبل از تصمیمگیری برای انتخاب نرمافزار حسابداری، ابتدا باید بدانید که این نرمافزارها چگونه به بهبود امور مالی کسبوکار شما کمک میکنند. استخدام یک حسابدار نیمه وقت یا پاره وقت بهترین کار برای افرادی است که نیاز به حسابدار دارند. یکی دیگر از شرکت های تولید کننده نرم افزارهای حسابداری معروف، گروه نرم افزاری پیوست با 15 سال سابقه با هدف تولید طیف وسیعی از محصولات نرم افزاری و در جهت مکانیزه کردن حوزه های مختلف مالی و اداری است. از آنجایی که امروزه میزان استفاده از تلفن همراه زیاد است، اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس با عرضه نسخه رایگان اندروید و ios یکی از محبوبترین نرم افزارهای حسابداری شخصی است که متقاضیان خاص خودش را دارد. نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد به تازگی برای استفاده صاحبان کسب و کارهای کوچک توسط شرکت داده پردازی آرین سیستم تولید و وارد بازار نرم افزارهای حسابداری ایران شده است. برای راهنمایی به این دسته از شرکت های کوچک و نوپا در تصمیم گیری به خرید نرم افزار مالی، به بررسی و مقایسه 10 مورد از بهترین نرم افزارهای حسابداری رایگان و معروف ایران پرداخته ایم.

یکی از دیگر افتخارات شرکت همکاران سیستم برای رفاه حال فعالان در زمینه فروشگاهی، تولید نرم افزار فروشگاهی "دشت" می باشد که در کنار دیگر نرم افزارهای فروشگاهی همچون نرم افزار فروشگاهی هلو، در بازار ایران سهم بزرگی را در دست دارند. این نرم افزار با انعطاف بالا به صورت تک کاربره، شبکه ­ای قابل استفاده است و به صورت تک زبانه(فارسی) و دو زبانه (فارسی و انگلیسی) یکی از معروف­ترین نرم افزارهای حسابداری به شمار می­ رود. تغییر و بروز رسانی محیط حسابداری و تبدیل آن به جدیدترین تکنولوژی یکی دیگر از ویژگیهای نرم افزار حسابداری است. نرم افزار سپیدار یکی از قدیمی ترین و معروفترین نرم افزارهای حسابداری شرکتی تولید شده توسط شرکت نام آشنا در بازار نرم افزار ایران، یعنی همکاران سیستم می باشد. هدف از طراحی و تولید نرم افزار سپیدار پیاده سازی یک سیستم منسجم حسابداری برای مدیریت مالی بهینه در کسب و کارهای متوسط و کوچک است. نرم افزار مالی و اداری تدبیر حاصل تلاش دو ساله تیم کارشناس شرکت پردازش موازی سامان است که فعالیت خود را از سال 1377 آغاز کرده و تا به امروز که دو دهه از ارائه اولین نسخه نرم افزارهای حسابداری تدبیر می گذرد، برخورداری از امکانات مورد نیاز مدیران مالی و حسابداران موجب شده روز به روز بر افزایش تعداد مشتریان آن تاثیر بگذارد و شرکتهای بزرگی همچون گلدیران و سام سرویس از کاربران رضایت مند از کیفیت بالای نرم افزارهای حسابداری تدبیر باشند (مفاهیم اصلی آموزش حسابداری پیمانکاری).

نصب و راه اندازی نرم افزارهای مالی و اداری تدبیر با پاسخگویی شفاف و جلب رضایت مشتری در راس اهداف خود و همچنین همگام بودن با تکنولوژی روز در جهت توسعه امکانات حرفه ای خود کوشیده است و به منظور خدمات رسانی و مدیریت مالی در کسب و کارهای کوچک، به تازه گی نرم افزار تدبیر لایت را به عنوان جدیدترین محصول خود طراحی و معرفی کرده است. گروه نرم افزاری پیوست با توجه به ظرفیت فنی کارشناسان خود و با اتکاء به تنوع در تولید و ارائه محصولات نرم افزاری جهت پاسخگویی به نیاز خریداران خود با توجه به ابعاد و اهداف سازمان، راه حل های متمایزی را طراحی و ارائه می کنند. از دیگر افتخارات گروه محک، تولید نرم افزار کیف پول محک به عنوان یکی از نرم افزارهای حسابداری رایگان شخصی می باشد. دلیل این امر به کارگیری نیروهای مجرب و حرفه ای برنامه نویسی نرم افزار هلو و پشتیبانی از بیش از 200 گروه شغلی مختلف است. همچنین امکانات گسترده نرم افزار هلو در کنار قیمت ارزان و خدمات مشاوره ای به مشتریان باعث محبوبیت نرم افزار هلو شده است. 

مهمترین دلیل محبوبیت نرم افزار پیوست پشتیبانی نسبتاً کامل و پوشش طیف وسیعی از نیاز نرم افزاری کسب و کارهای کوچک و سازمان های بزرگ و دولتی همچون دیوان محاسبات کشوری است. در کنار امکان اطلاع از امکانات ماژول های نرم افزار حسابداری قیاس به شکل نسخه دمو، آموزش و پشتیبانی حرفه ای موجب رضایت مشتریان از امکانات نرم افزار حسابداری قیاس شده است. در سال 1383 نرم افزارهای حسابداری پارمیس با هدف ارائه خدمات مالی و حسابداری فعالیت خود را با تولید نسخه های مختلف نرم افزار حسابداری آغاز و با ارائه نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی، بازرگانی، تولیدی و شرکتی پاسخگوی طیف وسیعی از مشتریان بوده است. نزدیک به 10 سال از طراحی و تولید موفق نرم افزار حسابداری محک می گذرد و با توسعه و ارتقاء کیفی انواع نرم افزار مالی خود به کمک نیروهای متخصص مخصوصا در حوزه شرکتی و فروشگاهی توانسته اند اعتمادسازی مطلوب و قابل قبولی را کسب کنند و به عنوان برندی دوست داشتنی و خوشنام شناخته بشوند.



:: بازدید از این مطلب : 18518
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت نیوز

 

اساس کار یک گلخانه فراهم کردن شرایط مناسب برای نگهداری از گیاهان است. همانطور که از اسم این دستگاه میتوان حدس زد، دبی این مدل کارواش صنعتی پایین است و برای شستشوی خودروهای شخصی، سطح کثیف منازل و مکانهای کوچک اداری و صنعتی مناسب است. واترجت : به منظور شستشوی بدنه خودرو و هم چنین موتور آن از واترجت های آب سرد و آب گرم استفاده می شود. کارواش ها از محیط هایی هستند که با تجهیز شدن به لوازم مختلف و تجهیزات شستشوی خودرو میتوانند این فرایند را در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت ارائه دهند. بر اساس تجربه، بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند لوله هایی با قطر 40 میلی متر، با توان خروجی 50 لیتر در دقیقه، در سایتی به وسعت 1 هکتار قرار دهند. برای مرطوب کردن مناطق بزرگ، بهتر است آبپاش های چرخشی را انتخاب کنید که با چرخش پویا حول محور خود، آب را در فواصل طولانی - تا 10 متر اسپری می کنند. برای نصب گوشه، آبپاش ها باید شعاع 90 درجه و 360 درجه در کل منطقه داشته باشند. چنین کیت به شما امکان می دهد شعاع آبیاری تا 20 متر را فراهم کنید. لنس زیر شویی با طراحی فوق العاده حرفه ای سهولت زیر شویی را به دنبال دارد.

گرما از هر جایی که آب در اثر تبخیر با آن در تماس باشد ناشی می شود. سیستم مه پاش در فشار بالا ذرات بسیار ریزی را به صورت مه ایجاد می کند و منظره ای زیبا را به وجود می آورد. به دلیل وجود فشار بالا در سیستم مه پاش، شیلنگ های حامل آب بایستی در برابر فشار بالای آب مقاوم باشد و قادر باشند تا فشار حداکثر 200 بار کار کنند. تایمر های آبیاری معمولا چندین منطقه را کنترل می کنند و از این رو می توان کنترل چند منطقه را به صورت جداگانه فراهم نمود. آبپاش های فن شکل را می توان به نازل های مختلفی مجهز کرد که به لطف آنها بخش آبیاری تنظیم می شود. انواع مختلف آبپاش ها نباید در یک منطقه نصب شوند، زیرا میزان آبیاری متفاوتی را ارائه می دهند. لازم است بدانید که میزان فشار آب سیستم آبیاری قطره ای خانگی، به طول شیلنگ و ارتفاع بستر باغ و برخی دیگر از عوامل بستگی دارد. 

یک خط لوله اصلی در گلخانه ساخته شده است که آب را از منبع تا شروع - اتصالات تامین می کند. برای قرار دادن لوله های اصلی و خروجی در زیر زمین، اگر زمین در آینده در اینجا شخم نمی شود، باید یک ترانشه به عمق 30-40 سانتی متر حفر کنید. استقبال چشمگیر و اطمینان بالای شما عزیزان به این فروشگاه موجب شد جایگاه کارواکس خیلی زود به عنوان پایگاه اصلی و تخصصی محصولات خودرویی در کشور تثبیت شود. هنگام تعیین تعداد آبپاش ها باید این نکته را در نظر گرفت که در محل خود دستگاه از کمترین جریان آب اطمینان حاصل می شود. سایت به مناطق تقسیم شده و محل قرارگیری آبپاش ها مشخص شده است. گزینه دوم دقیق تر و بادوام تر است. گزینه اول برای یک منطقه کوچک مناسب است. برای گیاهان رطوبت زیر 30 درصد خطرساز می باشد و حتی ممکن است باعث ازبین رفتن آنها شود.

بطور کلی سه نوع پکیج مه پاش صنعتی داریم که تفاوت آنها در نتیجه کار است و از آنجایی که متقاضیان در هنگام خرید به این نکته ساده اما مهم توجه نمیکنند به نارضایتی آنها از خرید خود مینجامد. کارواش بخار: کارواش بخار یک تکنولوژی با مواد مخصوص میباشد که با استفاده از مواد شوینده نانو و دستمال مخصوص نانو و تجهیزات ساخت شده با نانو انجام میگیرد(پر طرفدارترین نوع کارواش). اگر گلهای مختلف دارید میتوانید از مدل تایمر آبیاری با دو خروجی و یا بیشتر استفاده کنید. نازل ها دارای سیستم آنتی لیک یا همان عدم تشکیل قطرات آب می باشد و بر حسب فشار کاری پکیج مه پاش صنعتی دارای دبی های مختلفی می باشد که در محاسبات طراحی سیستم مه پاش از آن استفاده می گردد. پکیج مه پاش صنعتی در یک معدن به منظور کاهش گرد و غبار در معدن استفاده می شود که برای بهبود سلامت و ایمنی کارکنان بسیار حائز اهمیت می باشد، همچنین استفاده از تجهیزات طولانی مدت در معدن که خطر انفجار دارند، سیستم مه پاش خطر انفجار را به حداقل می رساند.



:: بازدید از این مطلب : 919
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1400 | نظرات ()