چگونه ملحفه های سفید را تمیز کنیم؟
نوشته شده توسط : نت نیوز


رنگ سفید به راحتی لکه ها را جذب می کند و کثیف می شود. در تمیز کردن ملافه سفید مشکلاتی وجود دارد. زیرا اگر روش درستی برای تمیز کردن روتختی سفید انتخاب نکنید، ممکن است لکه ها افزایش یابد. اما دکور سفید برای اتاق خواب را نمی توان نادیده گرفت.

این مبلمان چوبی رنگ و سفید بسیار جذاب است اما چگونه لکه های تخت خواب سفید را پاک کنیم؟ تانیل وود با کیفیت ترین محصولات تخت چوبی را تولید می کند و شما می توانید تخت مورد علاقه خود را مستقیما از این شرکت خریداری کنید.

احساس یکباره سفید است

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا با وجود اینکه رنگ سفید به راحتی لکه ها و کثیفی ها را به خود جذب می کند و نشان می دهد، چرا از آن برای دکوراسیون و ست اتاق خواب پسرانه یا دخترانه یا مدل های دیگر استفاده می کنند؟ رنگ سفید در واقع یک رنگ خنثی است و بیشتر افراد سعی می کنند از آن در دکوراسیون منزل استفاده کنند. رنگ سفید هرگز چشمان شما را خسته نمی کند، اما باید در نظر داشته باشید که چنین زیبایی از حساسیت قابل توجهی برخوردار است. باید به نکات بسیار کوچک توجه کرد. تا ملحفه های سفید شما کثیف نشود. به عنوان مثال، شما باید تمام آرایش را از صورت خود پاک کنید. آرایش به سرعت توسط روتختی و لکه جذب می شود. مثال دیگر افرادی هستند که عاشق قهوه هستند و دوست دارند هنگام تماشای فیلم در رختخواب قهوه بنوشند یا غذای مورد علاقه خود را بخورند. اما اگر به اشتباه لکه ای روی روتختی وارد شود، تمیز کردن آن بسیار انرژی بر و زمان بر است. این مورد نشان می دهد که اگر سرویس خواب سفید بسیار جذاب باشد و دکور اتاق را بیشتر کند، بسیار ظریف نیز هست. بنابراین برای استفاده از این رنگ باید بدانید که چگونه ملحفه های سفید را تمیز کنید. مشاوران تانیل چاوب در فرآیند تولید کتانی راسته و تمیز کردن کتانی سفید تخصص دارند.

تمیز کردن گام به گام پارچه سفید

چوب تانیل به شما کمک می کند بیشتر لجبازی ها را از بین ببرید و تخت سفید خود را با قدرت بیشتری تمیز کنید. برای از بین بردن کثیفی و کثیفی از سرویس خواب، باید موارد زیر را رعایت کنید:

در مرحله اول می توانید از پاک کننده استفاده کنید. یک برس نرم را به انتهای لوله بچسبانید تا آسیبی به تختخواب وارد نشود. با این کار البته زباله های ریز مانند ضایعات غذا را از روی تخت جمع می کنید و با انرژی بیشتری با لکه ها مبارزه می کنید و می توانید با شدت بیشتری لکه ها را تمیز کنید. قبل از انتخاب روش مناسب برای تمیز کردن ملحفه سفید، باید دستورالعمل خدمات را مطالعه کنید. نمادهای S، X یا W و WS هر کدام بهترین روش تمیز کردن را نشان می دهند.

در مرحله دوم باید تمام رنگ های پرطرفدار را از روی تخت حذف کنید. برای این شما می توانید برای شستن کودک استفاده کنید. یا یک پارچه تمیز را با یک شوینده ملایم مرطوب کنید و روی لکه بمالید. حرکات شما باید با دقت و ملایم باشد، زیرا ممکن است کثیفی پخش شود و قسمت زیادی از تخت را لکه دار کند. پارچه های میکروفایبر که بسیار نرم هستند، اغلب بهترین نوع پاک کننده تخت هستند. تانیل وود همچنین محلول آب و صابون را برای تمیز کردن ملافه سفید توصیه می کند. پس از آن می توانید تخت را در ماشین لباسشویی بشویید تا کثیفی سطح آن پاک شود. پس از شستن روکش و روبالشی مراقب باشید قبل از خشک شدن روی تخت چوبی پهن نکنید. رطوبت دشمن چوب است. ابتدا تمام ملحفه ها و ملافه ها را خشک کرده و سپس دوباره استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که روتختی سفید شما هنگام خیس شدن رنگ بیشتری جذب می کند، بنابراین هرگز روکش شسته شده را با دست های کثیف جابه جا نکنید.

راه حل موثر برای از بین بردن لکه

برای هر نوع لکه، در واقع باید بتوانید از راه حل مناسب برای از بین بردن تمام لکه ها استفاده کنید:

لکه های نفتی

برای از بین بردن آثار چربی، بهترین راه حل، ترکیب آبگرم و صابون است. اگر صابون وجود ندارد، می توانید از مواد شوینده دیگری استفاده کنید. صابون روغن مورفی یا صابون روغن فولر یکی از صابون هایی است که برای از بین بردن لکه های چربی روی چوب استفاده می شود.

لکه رنگ یا جوهر

می توانید از خمیر دندان برای پاک کردن لکه جوهر یا رنگ استفاده کنید. البته این نوع خمیر دندان باید بر پایه جوش شیرین باشد. یکی از راه های از بین بردن لکه این است که یک تکه پنبه را در خمیر دندان فرو کنید و سپس چوب را تمیز کنید. علاوه بر این، پنبه آغشته به الکل بیشتر لکه های مداد و خودکار را از بین می برد.

لکه های غذا و غذا

سرکه سفید به سرعت لکه های غذا، محصولات پخته شده و لکه ها را از بین می برد. حتی اگر روی تخت خود کپک پیدا کردید، می توانید به راحتی با اسپری سرکه سفید لکه را پاک کنید.

تمیز کردن کتانی سفید مانند روز اول

اینکه بتوانید لکه ها را از روی تخت خود پاک کنید و تختخواب خود را مانند روز اول بدرخشید، برای بسیاری از افراد مشکل ساز است و نباید نگران آن باشید. اگر با مشاور Tynelwood تماس بگیرید بهترین و موثرترین مشاوره را در مورد نظافت تخت های سفید به شما خواهند داد.نوع چوب، پارچه و کیفیت در تعیین نحوه تمیز کردن تخت شما بسیار موثر است. علاوه بر این، هر لکه دستورالعمل تمیز کردن خود را دارد که باید در نظر گرفته شود. به نکات و مشاوره بیشتری نیاز دارید؟ لطفا با کارشناس فروش تانیل چوب تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 1134
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: