قالب StudierTeacher
نوشته شده توسط : نت نیوز

یک قالب وردپرس حرفه ای برای وب سایت آموزشی یا هر کسب و کار مرتبط با تحصیل مانند تدریس، آموزش، دانشگاه، دوره آنلاین، مدرسه، دانشگاه و غیره است. این قالب مفید با پلاگین های Elementor سازگار است و امکان تغییر و سفارشی سازی صفحات را بدون کدنویسی و فقط با کشیدن و رها کردن ارائه می دهد. یکی از مهم ترین ویژگی های مدل ریسپانسیو طراحی مبتنی بر Woo Commerce است که از طریق افزونه Woo Commerce منجر به توسعه محصول می شود.

ویژگی های قالب وردپرس سایت آموزش معلم

همانطور که گفتیم این قالب وردپرس بر روی ووکامرس ساخته شده است و امکان قرار دادن مطالب مورد نظر در قسمت خصوصی دوره های موجود وجود دارد تا پس از خرید دوره در دسترس قرار گیرد.

همچنین قابلیت پیش نمایش ویدئو نیز در این فرمت گنجانده شده است که البته می توانید آن را در دمو مشاهده کنید. از آنجایی که هر موضوعی را می توان در قسمت جداگانه ای از دوره تحصیلی قرار داد، می توان بر این ناحیه مانور داد. به عنوان مثال در قسمت سوالات می توانید از افزونه quiz maker استفاده کنید و هر کاربر بر اساس پاسخ هایی که می دهد امتیاز خود را می گیرد و ...

مزایای قالب Studier

به لطف طراحی WooCommerce، قالب Master Assistant دارای تمام ویژگی های WooCommerce برای فروش محصولات و همچنین مزایای دیگر استفاده از این قالب آموزشی است:

امکان استفاده از تمامی روش های پرداخت متصل به ووکامرس مانند بانک ملت و زرین پال و ....

امکان فروش دوره به صورت DVD یا فروش دوره فیزیکی به طور کلی

از افزونه Revolution Slider برای ایجاد اسلایدرهای جذاب برای فروش بیشتر استفاده کنید

امکان تعیین محدودیت برای شرکت در دوره های آموزشی حضوری با تغییر محتوای فروشگاه ووکامرس شما.

بهبود قالب آموزشی وردپرس ژاکت

برای کاربردی تر کردن آن، ما این قالب آموزشی وردپرس را در چندین زمینه کلیدی بهبود بخشیده ایم:

1: سیستم دانلود فایل ویژه

شاید مهمترین بخش برای وب مسترها ایمن سازی لینک های دانلود باشد. در نسخه 2 مدل Master Assistant سیستم حفاظتی ویژه لینک دانلود را ایجاد کرده ایم. نحوه کار این سیستم به این صورت است که حتی می توانید از هاست اصلی سایت روی هاست ها و هاست های دیگر فایل آپلود کنید و فقط لینک را وارد کنید و کاربران به لینک اصلی دسترسی نخواهند داشت و به هر حال لینک دانلود می شود. حفاظت شده. این فقط برای خریداران محصول کار می کند.

2: اضافه کردن نامحدود ویژگی های اضافی

قابلیت استفاده از علامت در قالب استادیار شامل کشور، تعداد جلسات، زبان تحصیل، جنسیت و ... می باشد. تعدادی نماد دیگر مانند

3: امکان افزودن 4 مدرس به دوره و ارائه دوره های مدرس در کنار.

در نسخه فارسی قالب استادیار می توانید به هر دوره تا 4 مدرس اضافه کنید و همچنین گزینه ای برای نمایش پیشرفت تمامی اساتید در نوار کناری وجود دارد که با مقایسه دوره های مختلف توسط کاربران، تجربه کاربری بهتر می شود.

4: امکان اشتراک گذاری محصولات مانند دیجی کالا

یکی از ویژگی های منحصر به فرد دیجی کالا امکان اشتراک گذاری محصولات است. محصولاتی مانند دیجی کالا را می توان به صورت داسنت توزیع کرد.

5: نمایش پیشنهاد ویژه با تایمر به همراه مبلغ تخفیف در صفحه محصول

یکی دیگر از ویژگی های جذاب وب سایت ها، پیشنهادات تخفیف ویژه در صفحات محصولات است. در مدل دستیار معلم صفحه محصول قابلیت نمایش پیشنهادات با تایمر به همراه مبلغ تخفیف را دارد که برای یک وب سایت آموزشی ویژگی بسیار جذابی است.

6: از خرید مجدد دوره آموزشی خودداری کنید و وضعیت دکمه خرید دوره را تغییر دهید

هنگامی که در سبد خرید پیدا می شود و دوره خریداری می شود، دکمه خرید دوره تغییر می کند و غیرفعال می شود که در تصویر زیر و در اسکرین شات قابل مشاهده است.

7: امکان مشاهده تعداد فروش برای دوره

با ساختار اولیه تهیه شده از وب سایت Theme Forest، تعداد دانشجویان دوره بر اساس کاتالوگ ووکامرس تعیین می شود. یعنی اگر تعداد 180 دانشجو در کنار دوره ثبت نام شود و کاربر این دوره را خریداری کند، تعداد 179 ثبت نام می شود. تعداد فروش دوره را با کدگذاری جایگزین کردیم.

8: دوره های خریداری شده را به حساب کاربری اضافه کنید

دوره های خریداری شده را در قسمت حساب ووکامرس اضافه و نمایش دهید

با ترجمه تمام قسمت های قالب به فارسی و کار با صفحات نمایشی، به سرعت بر قالب آموزش آنلاین Studiare مسلط خواهید شد. علاوه بر این، یک فایل پی دی اف یازده صفحه ای برای نصب وجود دارد که تنظیمات کلی قالب را توضیح می دهد.

بهبود عملکرد صفحات قالب آموزش کمکی از طریق سازگاری با افزونه ها

محتوای دوره و صفحات قالب آموزش الکترونیکی با صفحه ساز قدرتمند Eliminator طراحی شده و از افزونه قدرتمند Revolution Slider نیز برای ساخت اسلایدها استفاده شده است.

بهبود اسلایدر Revolution در افزونه Revolution Slider: عموما کاربران در انتخاب فونت در افزونه Revolution Slider مشکل دارند و ما با نصب فونت های فارسی در لیست فونت افزونه این مشکل را حل می کنیم.

بهبود صفحه ساز: فونت صفحه ساز را با فونت قسمت مدیریت وردپرس و همچنین با نمای بوت استرپ در بخش وب سایت تطبیق دادیم، تراز این افزونه را به گونه ای انجام دادیم که تراز را در صفحات نمایش قالب های مختلف حفظ کند. به این ترتیب اگر سه ستون در یک ردیف وجود داشته باشد، در حالت نمایش موبایل، ستون سمت راست باید بالاتر باشد و دو ستون بعدی زیر آن قرار می گیرند.

بخش تنظیمات عمومی این قالب بر اساس چارچوب Redux است. تنظیمات عمومی مانند سبک ها و رنگ ها، نوع نمایش وبلاگ، دوره ها و نمونه کارها و فونت ها را می توان ویرایش و تغییر داد. قالب وردپرس Studyar همچنین از سازندگان جامعه BB Press پشتیبانی می کند.

ویژگی های مدل آموزش آنلاین Studiare

این دوره ها عبارتند از: قالب استادیار

واکنش گرا (سازگار با انواع صفحه نمایش (موبایل، تبلت، لپ تاپ و غیره)

سازگار با Elementor Page Builder

سازگار با Slider Revolution (از جمله فونت های فارسی)

14+ فونت و گزینه فارسی محبوب در پنل تنظیمات تم

توانایی مدیر سایت در ایجاد استاد و اختصاص دوره به استاد مورد نظر

به WooCommerce متصل است و می تواند از ویژگی های WooCommerce (همه پورت های متصل و غیره) استفاده کند.

امکان پیش نمایش دوره های ویدیویی با لینک مستقیم ویدیویی

امکان فروش هر دوره فقط یکبار

دوره های خریداری شده خود را در حساب WooCommerce خود نشان دهید

تعداد واقعی خریدها را برای هر دوره نشان دهید

ارائه شده در قالب پکیج نصب ماکت همراه با آموزش نصب

قابلیت نصب صحیح با فایل های داخلی از جمله دستورالعمل های نصب

راهنمای تنظیمات قالب Docent در فایل PDF

فرم تماس 7

نمایش صفحه بازشو

افزونه مدیریت رویداد wp برای رویدادها

پنل تنظیمات فارسی

به روز رسانی خودکار





:: بازدید از این مطلب : 5842
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 14 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: