نوشته شده توسط : نت نیوز

 

باغ موزه نگارستان- عکس باشگاه خبرنگاران پویا تسنیم - Tasnim بدترین کاری که هنگام تلاش برای جذب فالوور در اینستاگرام می توانید انجام دهید این است که محتوا را در زمان های تصادفی و اتفاقی پست کنید. کسانی هم که در پیج حضور دارند، به محتوای شما علاقه واقعی نخواهند داشت و این امر بر تعامل شما تأثیر منفی خواهد داشت و اگر این دلیل هم برای اجتناب از این کار کافی نیست، بهتر است بدانید که اینستاگرام معمولاً در صورت مشکوک شدن به فروش یا فعالیت مشکوک به دلیل تغییر نام، حسابها را مسدود میکند. البته هرچه داستان شما بیشتر دیده شود، فالوورهای بیشتری خواهید داشت. معمولاً خرید فالوور در اولین زمانهای فعالیت پیج، تأثیر زیادی در رشد کسب و کار و پیج کاری شما خواهد داشت. فالوور فیک: شاید شنیده باشید که کاربران اینستاگرامی میگویند فالوورهای یک پیج، فیک است. با استفاده از قسمتهای گوناگونی که در پیجهای اینستاگرام وجود دارد میتوانید با فالوورهای خود تعامل بیشتری داشته باشید. این به معنای استفاده از هشتگ ها و تعامل با فالوورهای خود تا حد امکان است، زیرا این امر می تواند به افزایش دیده شدن محتوای شما کمک کند. بنابراین، سعی کنید تا محتوای خود را براساس علایق مخاطب تولید نمایید. در واقع میتوانید تا سقف ۱۰۰ تصویر یا ویدیو را به هر هایلایت خود اضافه کنید. میتوانید دکمههای رسانههای اجتماعی را به وبسایت و وبلاگ خود اضافه کنید تا به ترویج اشتراکگذاریهای اجتماعی در تمام شبکههای خود کمک کنید و همچنین به مردم نشان دهید کجا شما را در اینستاگرام پیدا کنند. همچنین اگر فردی قصد داشته باشد پیج خود را تبلیغ کند، ابتدا تعداد فالوور و بازدید از پیج شما را بررسی می کند و اگر بازدید از پیج شما بالا باشد بعد از آن تبلیغات پیج خود را به شما می سپارد. یکی دیگر از جنبه های مهمی که باید هنگام ایجاد جلد پست خود در نظر بگیرید، نسبت ابعاد است.

در نتیجه، اندازه و کیفیت تصویر روی جلد پست شما نقش مهمی در نحوه دریافت مخاطبان شما دارد. امروزه شبکه های مجازی نقش بسیار پررنگی در زندگی ما دارند و بسیاری از افراد از طریق همین شبکه های مجازی کسب درآمد می کنند. اگر دارای یک فروشگاه فیزیکی هستید، یک عکس حرفهای از سر در مغازه خود تهیه کنید و آن را در پروفایل اینستاگرام خود قرار دهید. سعی کردم تا جایی که امکان دارد، مطالب کاملی را در مورد جذب ۱۰۰۰ فالور اول اینستاگرام در اختیار شما قرار دهم. جذب ارگانیک سختترین و البته اثربخشترین روش جذب فالوور اینستاگرام است. در نتیجه بتوانید در جذب فالوور اینستاگرام موفقتر باشید و در نهایت درآمد بیشتری را از اینستاگرام کسب کنید. مانند در بالای صفحه را انتخاب کرده و سپس در کادر اول اسم پیج مربوطه را بنویسید و در کادر دوم پسورد پیج خود را وارد کرده و در قسمت سوم با انتخاب آیکون انتخاب پروکسی یکی از پروکسی های موجود را انتخاب کنید و در آخر اضافه کردن اکانت را انتخاب کرده و بعد منتظر ثبت پیج خود در داخل ربات باشید. در این مقاله از فالوور تاپ؛ ۳ روش تضمینی را برای جذب مخاطب مرتبط و ماندگار در اینستاگرام معرفی خواهیم کرد و نکاتی را برای استفاده بهتر از آنها خواهیم گفت. با پیروی از این نکات و تلاش مداوم برای افزایش حضور خود در اینستاگرام، باید بتوانید جریان ثابتی از فالوورهای رایگان و واقعی را جذب کنید. یکی از بهترین راهها برای آگاه کردن کاربران از اینستاگرام، گفتگو است. تحقیقات شاخص ما همچنین نشان داد که 89 درصد از مصرفکنندگان پس از دنبال کردن در شبکههای اجتماعی از یک برند خرید میکنند، بنابراین مهم است که توجه و وفاداری مورد نیاز برای تبدیل بازدیدکننده به نمایه شما به دنبالکننده را تضمین کنید. به هر میزان که دنبال کننده های شما در اینستا بیشتر باشند، بازدید از صفحه مجازی شما توسط اشخاص دیگر و همچنین فروش محصولات شما بالاتر می رود از این رو کسب و کار شما رونق می یابد.

اطلاعاتی درمورد محصولات خودتان بدهید و… اگر صفحه اینستاگرام خودتان را تبلیغ نکنید، مردم از حساب شما بیخبر خواهند ماند. شما نباید مستقیماً از رقبای خود کپی کنید، اما یادداشت برداری از کارهایی که انجام می دهند یا پست هایی که باعث ایجاد تعامل می شود، هوشمندانه است. پرداخت پول برای لایک ها و سایت های فالوور همه جا وجود دارد، اما این میانبرها هرگز ارزشش را ندارند.زیرا الگوریتم اینستاگرام به طور مرتب به روز می شود تا حساب های پولی و با کیفیت پایین و تعاملات را حذف کند. تمامی سفارشاتی که شما عزیزان در وب سایت خرید فالوور واقعی اینستاگرام ثبت می نمایید، کاملا با دقت توسط تیم ما بررسی می شوند و فالوورهای واقعی و اکتیو که در اینستاگرام حساب کاربری فعال دارند را برای پیج شما ثبت می کنند و همچنین از دیگر مزایای تیم ما سرعت و دقت بسیار بالا می باشد که در کمترین زمان ممکن سفارشات مد نظرتان را بر روی اکانت اینستاگرامتان اعمال می نمایند.ریزش فالوور ها معیاری است که میزان واقعی بودن آن ها را می سنجند ، شما با بررسی مقدار ریزش فالوور های خود به سخن ما اعتماد خواهید کرد.بالا بودن فالوور و لایک پستها تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطبین و بالا رفتن اعتبار پیج اینستاگرام شما دارد؛بنابراین با این اقدام، می توانید مسیر موفقیت خود را در اینستاگرام آسان سازید. همچنین می توانید تصاویری را که پست میکنید برچسب گذاری جغرافیایی کنید (لوکیشن بزنید)، در این صورت مخاطبان نه تنها محل ارائه خدمات شما را فراموش نمیکنند بلکه بسیاری از آنها فقط از طریق سرچ مکان مورد نظرتان شما را پیدا میکنند! همچنین بخوانید: تفاوت بلاگر و اینفلوئنسر در اینستاگرام. با افزایش فالوور در اینستاگرام می توانید به کسب و کار اینترنتی و مجازی خود رونق ببخشید.

در برخی موارد، رباتها حتی ممکن است هویت یک شخص واقعی را با استفاده از تصاویر و نامهای غیر واقعی نمایش دهند. در حال حاضر بسیاری از پیجها آرزوی گرفتن تیک آبی را دارند و میدانند که با تیک آبی هم معروف میشوند و هم میتوانند فروش خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. کل وقتتان را صرف همچین کارهایی مثل کامنت گذاشتن و لایک کردن پست دیگران یا فالو کردن آن ها کنید ولی همانطور که میدانیند وقت طلاست و نباید هدرش داد . طبق این قانون ، قبل از ارسال پست جدید خود ، ۲۰ دقیقه از وقت خود را برای تعامل با دیگران اختصاص دهید. مطالب پیشنهادی برای مطالعه: چطور حساب اینستاگرام را خصوصی کنیم ؟ همانطور که قبلا ذکر شد، برای پست های پرتره، نسبت تصویر پیشنهادی 4:5 و برای پست های مربعی، 1:1 است. تلاش برای برجسته کردن محتوای اینستاگرام خود در دریایی از میلیونها عکس و ویدیو کار سادهای نیست. در زمانهای مناسبی که فالوورهای شما فعالیت میکنند استوریهای جذاب ارسال کنید و حتی قبل از انتشار پستها با استفاده از استوری اطلاعرسانی کنید تا سریعتر مورد استقبال قرار بگیرند. خرید فالوور ارزان اینستاگرام یکی از بهترین روش ها برای افرادی است که قصد دارند با بودجه کم فالوور بخرند و هرچه سریعتر فالوورهای پیج خود را افزایش دهند. شما می توانید انتخاب کنید که تبلیغات خود را برای یک مخاطب خاص هدف قرار دهید، که می تواند به افزایش شانس جذب فالوورهای جدید علاقه مند به محتوای شما کمک کند. به همین دلیل ما به شما پنل خدمات شبکه های اجتماعی نیلانت را معرفی می کنیم که علاوه بر خرید فالوور واقعی و فعال می توانید از سایر امکانات پیج نیز بهره مند شوید.

به عنوان مثال اگر شما از ایده ایمیل مارکتینگ برای ارتباط با مشتریان خود استفاده می کنید، می توانید از از طریق ارسال ایمیل به مخاطبانتان اعلام کنید که ۱۰۰ نفر اول در فالوور های اینستاگرام ۳۰ درصد تخفیف، ۱۰۰ نفر دوم ۲۰ درصد تخفیف و ۱۰۰ نفر سوم ۱۰ درصد تخفیف دریافت می کنند. میزبانی یک مسابقه یا هدیه می تواند راهی عالی برای جذب فالوورهای جدید و تعامل با فالوورهای فعلی شما باشد. اگر دنبال کننده نداشته باشید بودن در این پلتفرم ها معنی ندارد پس با توجه به الزامی بودن فالوور در می یابیم که افرادی که قصد فعالیت در اینستاگرام را دارند باید با شیوه های متفاوت برای جذب فالوور اقدام کنند. اینستاگرام برای این پروفایل مخاطب مناسب است، تصاویری چشم نواز را با کپشنها ترکیب میکند که وقتی مهارتهای کپینویسی اینستاگرام خود را کامل کنید، میتواند به همان اندازه جذاب باشد. وقتی نوبت به کیفیت تصویر روی جلد پست شما می رسد، استفاده از تصاویر با وضوح بالا بسیار مهم است. همچنین، میتوانید به پیجهای همکار خودتان پیشنهاد تبادل دوطرفه بدهید تا هردو از مزایای این نوع تبلیغ بهرهمند شوید. در ابتدا پیج های مرتبط را پیدا کنید و سپس با مسئول پیج در راستای تبادل و تبلیغ وارد گفتگو شوید. راه دیگر هم تبادل با پیج های هم رده و هم موضوع خودتان است که از این طریق میتوانید دنبال کننده جذب کنید. بعد از اینکه به این سوالات پاسخ دادید، میتوانید مشخص کنید که پیجی که میخواهید بخرید، دارای فالوور “واقعی” خواهد بود یا “روح”؟ برای جذب فالوور از این طریق، فرد با ربات ها به هشتگ های مورد نظر دسترسی می یابد و آنها را فالو میکند پس از اینکه فالو بک اتفاق افتاد، 48 ساعت بعد ربات به صورت خودکار فرد را آنفالو می کند.استفاده از این روش بر خلاف روش های پیشین بسیار ساده و راحت است اما این سوال پیش می آید که آیا استفاده از این ربات ها بی خطر هستند؟

از اینجا به بعد می خواهیم یک سری از ایراد هایی که افراد در اینستاگرام خود دارند را بررسی کنیم. میکرواینفلوئسنرها میتوانند اثرگذاری خیلی خوبی روی یک گروه خاص از مخاطبان داشته باشند. اگرچه این روش رایگان نیست، استفاده از ویژگی تبلیغات پولی اینستاگرام میتواند راه خوبی برای ارائه محتوای شما در مقابل مخاطبان گستردهتر باشد. او که با برنامه تلویزیونی خندوانه بیشترین مخاطب را برای خود دست و پا کرده است، امروز نیز به عنوان، یکی از سلبریتی های دارنده بیشترین فالوور در اینستاگرام شناخته می شود. ربات میتواند با توجه به اهداف شما برنامه ریزی شود. اما بطور کلی با شرایط فعلی و سناریوی تبلیغی مناسب می توانید با هزینه 5 الی 7 ت هزار فالور ارگانیک جذب کنید. اما معمولا این اینفلوئنسرها به دنبال افزایش فالوور و کسب درآمد از همین تعداد فالوور خود هستند و به همین دلیل با قیمت مناسب حاضرند با محصولات شما عکس بگیرند و در صفحه اینستاگرام خودشان به اشتراک بگذارند و به شما هم اجازه دهند عکس آنها را به اشتراک بگذارید. مخاطبان نیز با مشاهده لینک سایت شما، بر روی آن کلیک میکنند و میتوانند اطلاعات و جزییات کاملتری از محصولات یا آموزشهای شما را شاهد باشند. اگر فروشگاه فیزیکی دارید حتماً آدرس و تلفن معتبر را در پروفایل اینستاگرام درج کنید و اگر فروشگاه شما آنلاین است حتماً لینک سایت خود را درج کنید. می توانید آدرس ایمیل کاربرانتان را با عضویت شان در پیج دریافت کرده و هر چند وقت یک بار خبرنامه ایمیلی برای آنها ارسال نمایید. اگر نام برند شما به شکلهای مختلفی نوشته میشود، سعی کنید برای همه آنها صفحاتی را ایجاد کنید؛ اما یکی را بهعنوان صفحه اصلی قرار دهید و در پروفایل سایر صفحات آدرس صفحه اصلی را درج کنید. اینسایت، ابزاری است که تنها در صفحات تجاری (Business Profile) وجود دارد که به ادمینها و مدیران پیجهای ایسنتاگرام کمک میکند تا ضمن مشاهده آمار و دادههای پیج، اینگونه اطلاعات را تحلیل کنند.

برای اینکه بازدید از پیج شما بالا برود و فالوورهای شما افزایش یابند، پس از مشخص شدن هدف پیج، پست ها و کپشن هایی که برای یک پست در نظر میگیرید را مناسب انتخاب کنید. هرچه تعداد فالوورهای شما (به صورت ارگانیک) بیشتر شود، خریداران و مشتریان علاقه مند بیشتری خواهید داشت.بهترین راه برای اینکه مشتریان شما را دنبال کنند این است که در مقابل آنها قرار بگیرید و حضور داشته باشید. این امر قابل ردیابی، بودن را آسان تر می کند.با تجزیه و تحلیل فیلترهای مختلف، زیرنویس ها و موارد دیگر، به استراتژی محتوای خود اطمینان داشته باشید تا ببینید چه چیزی با مخاطبان شما بهتر است. پس بهتر است اگر به دنبال جذب فالوور اینستاگرام هستید حتماً از پروفایل جذاب استفاده کنید. می توانید از این فرصت برای گسترش شبکه خود استفاده کنید. Socialbar در سال 2019 به عنوان یک مکان امن برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام شناخته شد. در این دوره از سایت مستر ریبوار آموزش صفر تا 100 اینستاگرام موارد پایین را آموزش میبینید. اینستاگرام به شما امکان آپلود تصاویر تا حداکثر وضوح 1080 پیکسل را می دهد، بنابراین استفاده از تصاویر حداقل در این اندازه ضروری است. اگر فالوورها از این قوانین چهارگانه پیروی نکنند، توسط اینستاگرام فیک تشخیص داده میشوند. آنها را تحلیل کنید و مطابق با زمینه فعالیتتان از آنها استفاده کنید. قبل از اینکه در مورد نحوه به دست آوردن فالوور در اینستاگرام تصمیم بگیرید، یکی از مهم ترین مراحل این است که حساب خود را به طور کامل بهینه کنید. چسبیدن به محبوب ترین انواع محتوا می تواند به شما کمک کند تا بفهمید چگونه دنبال کننده های بیشتری در اینستاگرام به دست آوریدمردم همچنان از رسانه های اجتماعی به عنوان مرجع تماس خود برای برندها استفاده می کنند، خواه برای پرسش ها و چت های غیرمستقیم، پرس و جوهای جدی مراقبت از مشتری، یا تمجید از مارک ها و محصولات مورد علاقه شان باشد.

این سایت با وجود قیمت ارزان محصولات بیشتر به کیفیت آن ها اهمیت داده زیرا اولویت سایت ما رضایت مشتری است. شما باید برای پیشرفت به دنبال مخاطب و دنبال کنندگان واقعی باشید که با محتوای شما درگیر شوند و تعامل پیجتان را بالا ببرند. اما به نظر این بنده از شبکه های اجتماعی برای کسب و کار خود استفاده کنید و اگر هم برای تفریح استفاده می کنید برنامه ریزی برای نگاه کردن به آن ها برای خود قرار دهید چون واقعا معتاد کننده است و زمان با ارزش شما را به هدر می دهد. پس باید بصورت تجاری برای کسب درامد از پیج خود نیز برنامه مدونی داشته باشید. فراموش نکنید که محتوایی را برای فالوورهای خود به گونه ای ارائه دهید که گویی آنها در فید شخصی شما دوستان هستند. جایزه ای را که مربوط به برند شماست ارائه دهید و از کاربران بخواهید که شما را دنبال کنند و دوستان خود را تگ کنند تا وارد شوند. ناگفته نماند، تعداد فالوور اینستاگرام شما در نهایت معنایی ندارد، اگر نشان دهنده یک طرفدار متعهد نباشد که خرید می کند، از صفحات فرود شما بازدید می کند و از برندهای شما با دوستان و فالوورها حمایت می کند. اگر مطمئن نیستید که کجا پیوند دهید، صفحات بازاریابی یا محصولات مرتبط با کلمات کلیدی، هشتگ ها یا کمپین های خاصی را در حساب اینستاگرام خود امتحان کنید. در بیو خود حتماً به این موضوع اشاره کنید که دقیقاً در چه حوزهای فعال هستید و چه محصولات و خدماتی ارائه میدهید.





:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: