ویژگی های بهترین لپ تاپ های اچ پی
نوشته شده توسط : نت نیوز


در بین برندها و مدل های مختلف لپ تاپ موجود در بازار ایران و جهان، لپ تاپ اچ پی یکی از بهترین برندهایی به شمار می رود که چندین مدل محبوب و پرطرفدار از این برند را تولید کرده است.

بسته به کاربرد، لپ‌تاپ‌های اچ‌پی دارای انواع تجاری و بازی هستند که از مدل‌های Omen گرفته تا نسخه‌های برتر Spectre و انواع Elite Book مناسب برای حرفه‌ای‌های تجاری است. در حال حاضر، شرکت اچ پی آخرین برند لپ تاپ Spectre x360 و Elite FOLO، Envy 14 و Elite c1030 Chromebook را راه اندازی کرده است.

در این مقاله کوتاه و منتخب قصد داریم اطلاعات ضروری را در مورد بهترین مدل های لپ تاپ hp، بهترین برندهای لپ تاپ hp، بهترین مدل های لپ تاپ hp و بهترین سری لپ تاپ های hp ارائه کنیم.

اگر قصد خرید بهترین لپ تاپ صنعتی اچ پی یا بهترین لپ تاپ گیمینگ اچ پی را دارید، مطالعه این مقاله مفید و کوتاه را از دست ندهید.

بهترین مدل لپ تاپ اچ پی

از بهترین مدل های لپ تاپ hp می توان به مدل های Envy x360 و Envy 14 اشاره کرد که با قیمت زیر 800 دلار می توانید بهترین مدل لپ تاپ با بدنه آلومینیومی جامد و برنامه های حرفه ای را خریداری کنید.

این دو نوع از بهترین مدل های لپ تاپ hp برای مشاهده محتوای چند رسانه ای دارای صفحه نمایش 13.3 اینچی و کیفیت 1080P هستند و علاوه بر آن وضوح و روشنایی با کیفیت بالا و صفحه کلید ارگونومیک راحت دارند.

از بهترین مدل های لپ تاپ اچ پی می توان به مدل های Spectre x360 و Xpectre x360 14 اشاره کرد که با وجود قیمت های بالا، اما با باتری بادوام، بدنه منعطف و طراحی منسجم از بهترین های اسب بخار هستند. لپ تاپ ارائه شده است

لپ تاپ HP Elite Dragonfly برای کاربران فعال در حوزه تجارت مناسب است و با طراحی شیک و باریک و صفحه نمایش جذاب خود، امکانات زیادی برای تجارت و تجارت دارد.

بهترین برند لپ تاپ اچ پی است

یکی از بهترین برندهای لپ تاپ اچ پی مدل ZBook Create G7 است که برای افراد تجاری بسیار مناسب است

گیمرها و کاربران علاقه مند به بازی ها و بازی های رایانه ای می توانند با انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ اچ پی و Omen 15 لذت بازی بی نظیر را تجربه کرده و از عملکرد عالی و بالای این لپ تاپ دیدن کنند.

لپ تاپ اچ پی Envy 14-EBOOOOna یکی از بهترین برندهای لپ تاپ اچ پی می باشد با اینکه گران است اما ارزش خرید دارد.

این نوع لپ تاپ با گرافیک گسسته و صفحه نمایشی با وضوح 1200 پیکسل فضای بیشتری را نشان می دهد.

از ویژگی های این نوع لپ تاپ می توان به داشتن پردازنده Intel Core i7-1165G7 و پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1650 Ti یا Intel Iris X اشاره کرد.

داشتن صفحه نمایش لمسی 14 اینچی WUXGA با نسبت تصویر 16:1 و حداکثر 32 گیگابایت 8 رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه SSD از دیگر ویژگی های برترین برند لپ تاپ اچ پی است.

بهترین سری لپ تاپ اچ پی

بهترین سری لپ‌تاپ‌های اچ‌پی در سری Envy، hp Envy 13 یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های 13 اینچی بازار زیر 1000 دلار است. طراحی حرفه ای آلومینیومی همراه با صفحه نمایش لمسی پلاستیکی بهترین سری لپ تاپ های اچ پی زیبایی و جذابیت منحصر به فردی به آن بخشیده است.

استفاده از پردازنده مرکزی 11 هسته ای اینتل باعث شده تا این لپ تاپ بسیار خوب کار کند و قدرت آن را افزایش دهد.

صفحه کلید راحت با طراحی ارگونومیک، صفحه نمایش باکیفیت با وضوح عالی و قیمت مناسب با چنین لوازم جانبی با کیفیت، تولید و طراحی از مزیت های سری بهترین گوشی های اچ پی است.

از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به 8 گیگابایت رم، 265 گیگابایت فضای ذخیره سازی و وزن 1.3 کیلوگرم اشاره کرد.

علاوه بر این، این لپ تاپ دارای گرافیک AMD Radeon و پردازنده AMD Ryzen 5 4500 U است و ابعاد 12.1 در 7.7 در 0.7 اینچ این لپ تاپ را از سایر سری لپ تاپ های HP متمایز می کند.

بهترین لپ تاپ صنعتی hp

از ZBOOK 15 G1 می توان به عنوان بهترین نمایندگی رسمی ایسوس،  لپ تاپ hp با پردازنده i7 و حافظه رم 8 گیگابایت نام برد. در واقع لپ تاپ شرکتی اچ پی مانند یک لپ تاپ معمولی با سخت افزار قدرتمند است.

از ویژگی های بهترین لپ تاپ های صنعتی اچ پی می توان به کیفیت بالا، ساخت سریع، تضمین کیفیت، قطعات یدکی طولانی مدت و جنس بدنه آلومینیومی تیتانیوم مقاوم اشاره کرد.

از دیگر ویژگی های بهترین لپ تاپ های صنعتی اچ پی عدم وجود قابلیت رفلکس نوری و کیفیت بالای قطعات سخت افزاری و بک آپ باتری در لپ تاپ صنعتی می باشد.

لپ تاپ های صنعتی باید به گونه ای طراحی و تولید شوند که قدرت و قابلیت های پردازشی کافی برای انجام کارهای گرافیکی سخت را داشته باشند و لپ تاپ های صنعتی اچ پی دارای این ویژگی های منحصر به فرد هستند. .

بهترین لپ تاپ گیمینگ اچ پی

یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ اچ پی مدل Omen 15 است که دارای صفحه نمایش 15 اینچی با کیفیت 4k می باشد. بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ اچ‌پی به قدری قدرتمند هستند که می‌توانید بازی‌های رایانه‌ای انجام دهید و همچنین محتوا تولید کنید و پخش کنید.

از ویژگی های این نوع لپ تاپ های گیمینگ اچ پی می توان به داشتن پردازنده نسل دهم Core i5 تا i9 اینتل و پردازنده گرافیکی GeForce RTX 2070 یا GeForce GTX 1660 Ti اشاره کرد.

علاوه بر این، صفحه نمایش 15 اینچی FHD با نرخ تازه سازی 144 هرتز، IPS یا 4K، 8 تا 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه SSD از دیگر ویژگی های این لپ تاپ گیمینگ است.





:: بازدید از این مطلب : 628
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: