6 نکته ای که احتمالا درباره دستگاه های اسپرسوساز نمی دانستید
نوشته شده توسط : نت نیوز


اگرچه انواع مختلفی از نوشیدنی های قهوه برای افراد مختلف در سراسر جهان وجود دارد، اما محبوب ترین آن قهوه اسپرسو است. میلیون ها نفر هر روز اسپرسو می نوشند. اسپرسو روش خاصی دارد. همه چیز باید به مقدار مناسب باشد تا بهترین طعم را بدست آورید. یک باریستای حرفه ای می تواند بر اساس تجربه خود یک فنجان قهوه عالی بسازد.

با این حال، می توانید یک فنجان اسپرسو را در خانه نیز درست کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک دستگاه اسپرسوساز خانگی خوب و دانه های قهوه با کیفیت خوب است. انواع مختلفی از قهوه ساز در فروشگاه های محلی و آنلاین موجود است.

فقط لیستی از برنامه های مورد نظر خود را تهیه کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. حقایقی در مورد دستگاه های اسپرسوساز وجود دارد که به خوبی شناخته شده نیستند. در اینجا می خواهم شش واقعیت مهم در مورد دستگاه های اسپرسوساز را با شما به اشتراک بگذارم که احتمالاً نمی دانستید.

می توانید از انواع دانه های قهوه استفاده کنید

اسپرسو یک نوع دانه قهوه نیست. همین نوشیدنی به اسپرسو معروف است. می توانید از انواع دانه های قهوه در دستگاه اسپرسوساز خود استفاده کنید. می توانید از دانه های قهوه بو داده یا انواع دیگر دانه ها استفاده کنید. دستگاه اسپرسوساز طعم دانه های قهوه را آزاد می کند.

همچنین نیازی نیست دانه های قهوه را از نوع خاصی انتخاب کنید. همچنین می توانید دانه های قهوه را از فروشندگان محلی خریداری کنید. تنها چیزی که در مورد دانه های قهوه باید در نظر گرفت کیفیت آنهاست. حتما دانه های قهوه تازه را برای بهترین طعم انتخاب کنید.

می توانید انواع قهوه را دم کنید

من افراد زیادی را دیده ام که در مورد دستگاه های اسپرسوساز گیج می شوند. اکثر مردم فکر می کنند که اسپرسو را فقط می توان با دستگاه اسپرسوساز تهیه کرد. اما برای توضیح، دستگاه اسپرسوساز مانند هر دستگاه قهوه ساز دیگری است. تخصص آنها درست کردن اسپرسو به روش درست است.

این بدان معنا نیست که نمی توانید دستور العمل های مختلف قهوه را تهیه کنید. می توانید از همین دستگاه برای انواع دیگر دم کردن قهوه استفاده کنید. فقط تنظیمات را تنظیم کنید تا طعم دقیقی را که از قهوه انتظار دارید دریافت کنید.

بنابراین لازم نیست برای هر نوع قهوه دستگاه جداگانه بخرید. با این حال، قبل از سفارش مطمئن شوید که دستگاه اسپرسوساز تنظیمات را روی کنترل پنل قرار داده است.

برای استخراج عطر چقدر فشار لازم است؟

آیا هر روز اسپرسوی مورد علاقه خود را با استفاده از دستگاه اسپرسوساز درست می کنید، اما آیا تا به حال فکر کرده اید که دستگاه چگونه کار می کند؟ خوب، یک دستگاه اسپرسوساز باید فشار کامل را به دانه های قهوه وارد کند تا طعم کامل را استخراج کند.

اگرچه فشار دستگاه های مختلف متفاوت است، اما حداقل فشار مورد نیاز برای استخراج طعم 9 بار (9 بار) است. برخی از دستگاه های اسپرسوساز ممکن است فشارهای متفاوتی داشته باشند. اما برای بدست آوردن طعم مناسب باید سرعت مناسبی داشته باشید.

چند دانه قهوه مورد نیاز است؟

دوستداران قهوه از دانه های قهوه در دستگاه اسپرسوساز خود استفاده می کنند. آیا تا به حال فکر کرده اید که در یک دستگاه اسپرسوساز به چند دانه قهوه نیاز دارید؟ هر چقدر هم که عجیب به نظر برسد، این اطلاعات جالبی است.

خوب، هنگامی که دستگاه قهوه کار می کند، به حداقل مقدار دانه قهوه نیاز دارد. اکثر دستگاه های اسپرسوساز برای هر سوراخ به حدود 50 دانه قهوه نیاز دارند و این مقدار دانه بسته به درجه برشته شدن حدود 7 تا 10 گرم است. بله، بهتر است از یک فرمول خاص برای به دست آوردن اثر مداوم استفاده کنید. بنابراین اگر به محدود کردن مقدار دانه‌های قهوه فکر می‌کنید، ممکن است این امکان در دستگاه شما وجود نداشته باشد.

دولت ایتالیا دستگاه های اسپرسوساز و طعم قهوه را کنترل می کند.

برای ایتالیایی ها، اسپرسو چیزی بیش از یک نوشیدنی است. آنها عاشق نوشیدن اسپرسو هستند. علاوه بر این، بخشی منظم از زندگی آنها است. به همین دلیل است که دولت ایتالیا به طور منظم بر روند تولید دستگاه های اسپرسوساز تا مرحله استخراج نظارت می کند.

تمام کافی شاپ ها باید استاندارد را رعایت کنند. علاوه بر این، تولید کنندگان دستگاه های قهوه ساز استاندارد کیفیت دستگاه های اسپرسوساز را رعایت می کنند. به همین دلیل است که دانه های قهوه ایتالیایی در بین بقیه استثنایی هستند.

خامه در اسپرسو تفاوتی ندارد

فوم یا کرم اسپرسو سنتی است. مردم اغلب در مورد اینکه کف اسپرسو از کجا می آید گیج می شوند. خب بستگی به دستگاه اسپرسوساز دارد. هنگامی که دستگاه قهوه، آب را فشار می دهد تا عطر آن استخراج شود، به طور خودکار کفی را که در اسپرسو می بینیم ایجاد می کند. اسپرسوسازهای صنعتی با ایجاد فشار قوی تر، کف بیشتری تولید می کنند.

مرجع مقاله:  https://www.entekhabcenter.com/coffee-maker-price





:: بازدید از این مطلب : 4171
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: