قیمت کارواش صنعتی
نوشته شده توسط : نت نیوز

برند معروف کارواش صنعتی

1- اینتر پمپ ایتالیا

2- برتولینی ایتالیا

3- بوش آلمانی

4- کدو تنبل، Ý

5- مدار آمریکا


بیشتر تماس هایی که با ما می شود این است که کدام برند بهتر است و…: برای پاسخ به این سوال در مورد کیفیت پمپ های موجود در بازار باید بگوییم که کیفیت خوبی دارند. کارواش اینتر ایتالیا، کیفیت ساخت و عمر مفید بالایی دارد - به لطف شرایط جابجایی پمپ (بدنه پمپ بزرگ است و پمپ به راحتی قابل جابجایی است).

در حال حاضر یکی از پرفروش ترین و موثرترین تجهیزات در صنایع مختلف برای حذف آلودگی و آلودگی از سطوح صنعتی و کارواش ها می باشد. پمپ کارواش برتولینی این دستگاه که در سایزها و مدل های مختلف طراحی و ساخته شده است، یکی از قدرتمندترین دستگاه های کارواش صنعتی است که با فشار بالای آب، پاکسازی و نابودی کامل کثیفی ها را در نقاط مختلف تضمین می کند. .

شکی نیست که وجود آلاینده ها و ناخالصی های مختلف در محیط نه تنها باعث کاهش عملکرد کاری کارگران و عملکرد تجهیزات و دستگاه ها می شود، بلکه باعث کاهش کیفیت و تاثیر بصری می شود. البته چنین رویه ای زمینه ای را برای ایجاد اختلال در روند تولید و کاهش کیفیت محصولات و خدمات فراهم می کند. بنابراین انجام اقدامات عملی مربوط به نظافت برای رفع آلودگی های مختلف و ارتقای کیفیت زندگی در محیط زیست امری مهم و اجتناب ناپذیر است. پمپ کارواش صنعتی با بهره مندی از برنامه تجهیزات صنعتی نقش بسیار مهمی در رفع این گونه مشکلات ایفا می کند. از طرفی عمر مفید ابزار و تجهیزات را نیز افزایش می دهد. در این قسمت از مقاله ما قصد داریم هر آنچه که مربوط به انواع کارواش های صنعتی و کارکرد هر کدام است را در اختیار شما قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.



اساس کارواش صنعتی چیست؟

در مورد اساس کار یک کارواش صنعتی باید گفت که اکثر مدل های آن برای انجام کار باید به باتری متصل شوند. از آنجایی که پمپ فشار قوی جزء اصلی و مهم این دستگاه است و وظیفه افزایش فشار آب را بر عهده دارد، بنابراین برای تمیز کردن و شستشوی سطوح مختلف باید ابتدا به منبع آب متصل شود و سپس هنگام خروج فشار داده شود. تامین شده توسط beloved در واقع فشار آب تامین شده توسط پمپ تعبیه شده در دستگاه افزایش یافته و از طریق دستگاه های دیگر مانند دکمه ها و نازل ها پاشیده می شود.

هنگام انتخاب جت باید به دو نکته مهم توجه کرد. هر چه سرعت پاشش آب پمپ دستگاه بیشتر باشد، دستگاه در انجام کارهای نظافتی موثرتر است. هر چه آب بالاتر باشد، قدرت دستگاه در پاکسازی و شستشوی آلودگی ها و حتی لایه های قدیمی تر و عمیق تری از آلودگی بیشتر می شود.

 

ادامه مطلب: https://abniro.com/car-wash-pump/کارواش-صنعتی/





:: بازدید از این مطلب : 11849
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: