نوشته شده توسط : نت نیوز

این اسپیکر دارای دو بلندگوی ۶۶ میلیمتری و ۴ اهمی است و هرکدام ۸ وات است. دلیل عدم استفاده از بلندگو های سقفی با توان بیش از 5 و 10 وات در مکان های با ارتفاع بیش از 3متر ، تولید صدای آزار دهنده می باشد. توجه داشته باشید این رابط قابلیت پخش موسیقی از طری یو اس بی فلش را ندارد. اگر فاصله دستگاههایی که به هم وصل میکنید زیاد است، خرید سیم رابط افزایش طول USB پیشنهاد میشود. از امکانات دیگر این اسپیکر میتوان به داشتن شکاف حافظه برای قابلیت پخش موزیک MP3 از طریق حافظه Micro SD ( بر روی اکثر موبایلها از این نوع حافظه استفاده میشود و می توان آنرا براحتی از فروشندگان لوازم کامپیوتر و موبایل و لوازم عکاسی تهیه نمود). در غیر این صورت میتوانید با نصب آنها به روی گوشی هوشمند یا تبلتها، از توانایی آن استفاده کنید.به زودی راهنمای خرید بهترین سیستم صوتی و سینمای خانگی نیز در زومیت منتشر خواهد شد تا علاقهمندان به موسیقی و محتوای چندرسانهای، تجربهی به مراتب بهتری را با توجه به نیازهای خود داشته باشند. چگونه بهترین اسپیکر بلوتوث را انتخاب کنیم؟

اسپیکر بلوتوث وسیله ای ساده و کوچک می باشد که از طریق بلوتوث به موبایل ، تبلت و لپ تاپ شما وصل می شود و صدایی مناسب را پخش خواهد کرد . باید توجه داشت که کارایی این رابط آن چیزی نیست که به نظر میرسد بلکه شارژ کردن برخی گوشی هایی است که از طریق فیش صدا AUX شارژ می شوند. فناوری OTG یک رابط برای اتصال فلشمموری، هارددیسک و دیگر لوازم جانبی ذخیرهسازی به گوشی موبایل، تبلت و وسایلی از این قبیل است که با رابط OTG سازگار باشند. نکته مهم در مورد MHL اینست که همه تلویزیونها امکان MHL را ندارند و تلویزیونهای جدیدتر این امکان را دارند، اما جای نگرانی نیست چرا که کافیست تلویزیون شما پورت HDMI را داشته باشد؛ با خرید سیم رابط Micro USB به کابل تصویری HDMI میتوان گوشی را به تلویزیون وصل کرد. شارژ همزمان گوشی زمانیکه به تلویزیونهای HDTV متصل باشد. گوشی شما نیز حتما بایستی امکان آن را داشته باشد و اگر موبایل شما MHL را پشتیبانی نکند، راه دیگری وجود ندارد. بنابراین به جز در نظر گرفتن علاقه شخصی در خصوص انتخاب رنگ و مدل اسپیکر حتما و حتما نوع اسپیکر را هم مد نظر خود قرار دهید.

خرید عمده انواع لوازم جانبی

پیشنهاد میکنیم بهدنبال مدل مجهز به بلوتوث باشید. بازی: پس از اتصال گوشی یا تبلت به تلویزیون میتوان بازیهای داخل گوشی را با استفاده از تاچ گوشی و نگاه کردن به صفحه تلویزیون انجام داد و یا اینکه دسته کنسول بازی را از طریق بلوتوث به گوشی متصل کرده و بازی کرد. این دستگاه به Wi-Fi و بلوتوث مجهز است و از فرمتهای صوتی متنوعی پشتیبانی میکند. یعنی اگه آهنگ مورد علاقتون داخل گوشی باشه و رادیو پخش ماشین تون ورودی AUX دارشته باشه به سادگی توسط کابل AUX می تونید اون آهنگ رو از باند ماشین گوش کنید . درحالیکه امروزه استفاده ای ندارند ، ممکن است این نوع کابل USB را در برخی از دوربین های حرفه ای ، کنترلر پلی استیشن 3 ، MP3 پلیر ها و غیره مشاهده کنید. شما می توانید این کابل را در برخی از گوشی ها ، تبلت ها ، کنترلر های بازی ها پیدا کنید ، البته برخی از این موارد حالا به USB-C انتقال داده شده اند.

برای فلش خور کردن پخش ماشین یا ضبط خانگی باید از برد فلش خور استفاده کنید. یا همچنین برخی از ارگ ها و هدفون ها (برخی گمان می کنند با وصل کردن فلش مموری usb flash به این کابل و متصل کردن فیش صدا AUX به ضبط های قدیمی کاست خور یا سی دی CD خور می توانند اقدام به پخش موسیقی و آهنگ های روی فلش مموری خود کنند ولی این کارایی را ندارد). در ابتدا مارشال امپلی فایر خود را از روی مدلهای آمپلی فایرهای فندر کپی می کرد اگرچه خیلی زود آنها توانستند مدلهای ویژه خود را به بازار عرضه کنند ،که اتفاقا مورد توجه بسیاری از هنرمندان که به دنبال صدای سنگین تر و پر حجم تر میگشتند واقع شد و اکنون پس از گذشت زمانی در حدود نیم قرن همچنان بعضی مدل های اولیه مارشال طرفداران مخصوص به خود را دارد و در حال حاضر مارشال جای پای خود را کاملا محکم در بازار مخصوص آمپلی فایر و اسپیکر حس میکند. سعی کنید شارژری بخرید که مدل یکسانی با موبایل مورد نظر داشته ­باشد. ما برای شما لیستی از تمام مشخصه های فنی و قابلیت هایی که یک اسپیکر جی بی ال میتواند داشته باشد فراهم کرده و در ادامه هر یک از آن ها را در بخش «معرفی و بررسی انواع مدل های اسپیکر Jbl» برای تمام محصولات مورد بررسی قرار دادهایم.

https://khademitech.com/product-category/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84/





:: بازدید از این مطلب : 108163
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: