نوشته شده توسط : نت نیوز

این اسپیکر دارای دو بلندگوی ۶۶ میلیمتری و ۴ اهمی است و هرکدام ۸ وات است. دلیل عدم استفاده از بلندگو های سقفی با توان بیش از 5 و 10 وات در مکان های با ارتفاع بیش از 3متر ، تولید صدای آزار دهنده می باشد. توجه داشته باشید این رابط قابلیت پخش موسیقی از طری یو اس بی فلش را ندارد. اگر فاصله دستگاههایی که به هم وصل میکنید زیاد است، خرید سیم رابط افزایش طول USB پیشنهاد میشود. از امکانات دیگر این اسپیکر میتوان به داشتن شکاف حافظه برای قابلیت پخش موزیک MP3 از طریق حافظه Micro SD ( بر روی اکثر موبایلها از این نوع حافظه استفاده میشود و می توان آنرا براحتی از فروشندگان لوازم کامپیوتر و موبایل و لوازم عکاسی تهیه نمود). در غیر این صورت میتوانید با نصب آنها به روی گوشی هوشمند یا تبلتها، از توانایی آن استفاده کنید.به زودی راهنمای خرید بهترین سیستم صوتی و سینمای خانگی نیز در زومیت منتشر خواهد شد تا علاقهمندان به موسیقی و محتوای چندرسانهای، تجربهی به مراتب بهتری را با توجه به نیازهای خود داشته باشند. چگونه بهترین اسپیکر بلوتوث را انتخاب کنیم؟

اسپیکر بلوتوث وسیله ای ساده و کوچک می باشد که از طریق بلوتوث به موبایل ، تبلت و لپ تاپ شما وصل می شود و صدایی مناسب را پخش خواهد کرد . باید توجه داشت که کارایی این رابط آن چیزی نیست که به نظر میرسد بلکه شارژ کردن برخی گوشی هایی است که از طریق فیش صدا AUX شارژ می شوند. فناوری OTG یک رابط برای اتصال فلشمموری، هارددیسک و دیگر لوازم جانبی ذخیرهسازی به گوشی موبایل، تبلت و وسایلی از این قبیل است که با رابط OTG سازگار باشند. نکته مهم در مورد MHL اینست که همه تلویزیونها امکان MHL را ندارند و تلویزیونهای جدیدتر این امکان را دارند، اما جای نگرانی نیست چرا که کافیست تلویزیون شما پورت HDMI را داشته باشد؛ با خرید سیم رابط Micro USB به کابل تصویری HDMI میتوان گوشی را به تلویزیون وصل کرد. شارژ همزمان گوشی زمانیکه به تلویزیونهای HDTV متصل باشد. گوشی شما نیز حتما بایستی امکان آن را داشته باشد و اگر موبایل شما MHL را پشتیبانی نکند، راه دیگری وجود ندارد. بنابراین به جز در نظر گرفتن علاقه شخصی در خصوص انتخاب رنگ و مدل اسپیکر حتما و حتما نوع اسپیکر را هم مد نظر خود قرار دهید.

خرید عمده انواع لوازم جانبی

پیشنهاد میکنیم بهدنبال مدل مجهز به بلوتوث باشید. بازی: پس از اتصال گوشی یا تبلت به تلویزیون میتوان بازیهای داخل گوشی را با استفاده از تاچ گوشی و نگاه کردن به صفحه تلویزیون انجام داد و یا اینکه دسته کنسول بازی را از طریق بلوتوث به گوشی متصل کرده و بازی کرد. این دستگاه به Wi-Fi و بلوتوث مجهز است و از فرمتهای صوتی متنوعی پشتیبانی میکند. یعنی اگه آهنگ مورد علاقتون داخل گوشی باشه و رادیو پخش ماشین تون ورودی AUX دارشته باشه به سادگی توسط کابل AUX می تونید اون آهنگ رو از باند ماشین گوش کنید . درحالیکه امروزه استفاده ای ندارند ، ممکن است این نوع کابل USB را در برخی از دوربین های حرفه ای ، کنترلر پلی استیشن 3 ، MP3 پلیر ها و غیره مشاهده کنید. شما می توانید این کابل را در برخی از گوشی ها ، تبلت ها ، کنترلر های بازی ها پیدا کنید ، البته برخی از این موارد حالا به USB-C انتقال داده شده اند.

برای فلش خور کردن پخش ماشین یا ضبط خانگی باید از برد فلش خور استفاده کنید. یا همچنین برخی از ارگ ها و هدفون ها (برخی گمان می کنند با وصل کردن فلش مموری usb flash به این کابل و متصل کردن فیش صدا AUX به ضبط های قدیمی کاست خور یا سی دی CD خور می توانند اقدام به پخش موسیقی و آهنگ های روی فلش مموری خود کنند ولی این کارایی را ندارد). در ابتدا مارشال امپلی فایر خود را از روی مدلهای آمپلی فایرهای فندر کپی می کرد اگرچه خیلی زود آنها توانستند مدلهای ویژه خود را به بازار عرضه کنند ،که اتفاقا مورد توجه بسیاری از هنرمندان که به دنبال صدای سنگین تر و پر حجم تر میگشتند واقع شد و اکنون پس از گذشت زمانی در حدود نیم قرن همچنان بعضی مدل های اولیه مارشال طرفداران مخصوص به خود را دارد و در حال حاضر مارشال جای پای خود را کاملا محکم در بازار مخصوص آمپلی فایر و اسپیکر حس میکند. سعی کنید شارژری بخرید که مدل یکسانی با موبایل مورد نظر داشته ­باشد. ما برای شما لیستی از تمام مشخصه های فنی و قابلیت هایی که یک اسپیکر جی بی ال میتواند داشته باشد فراهم کرده و در ادامه هر یک از آن ها را در بخش «معرفی و بررسی انواع مدل های اسپیکر Jbl» برای تمام محصولات مورد بررسی قرار دادهایم.

https://khademitech.com/product-category/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84/



:: بازدید از این مطلب : 108858
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت نیوز

 

قبل از تصمیمگیری برای انتخاب نرمافزار حسابداری، ابتدا باید بدانید که این نرمافزارها چگونه به بهبود امور مالی کسبوکار شما کمک میکنند. استخدام یک حسابدار نیمه وقت یا پاره وقت بهترین کار برای افرادی است که نیاز به حسابدار دارند. یکی دیگر از شرکت های تولید کننده نرم افزارهای حسابداری معروف، گروه نرم افزاری پیوست با 15 سال سابقه با هدف تولید طیف وسیعی از محصولات نرم افزاری و در جهت مکانیزه کردن حوزه های مختلف مالی و اداری است. از آنجایی که امروزه میزان استفاده از تلفن همراه زیاد است، اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس با عرضه نسخه رایگان اندروید و ios یکی از محبوبترین نرم افزارهای حسابداری شخصی است که متقاضیان خاص خودش را دارد. نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد به تازگی برای استفاده صاحبان کسب و کارهای کوچک توسط شرکت داده پردازی آرین سیستم تولید و وارد بازار نرم افزارهای حسابداری ایران شده است. برای راهنمایی به این دسته از شرکت های کوچک و نوپا در تصمیم گیری به خرید نرم افزار مالی، به بررسی و مقایسه 10 مورد از بهترین نرم افزارهای حسابداری رایگان و معروف ایران پرداخته ایم.

یکی از دیگر افتخارات شرکت همکاران سیستم برای رفاه حال فعالان در زمینه فروشگاهی، تولید نرم افزار فروشگاهی "دشت" می باشد که در کنار دیگر نرم افزارهای فروشگاهی همچون نرم افزار فروشگاهی هلو، در بازار ایران سهم بزرگی را در دست دارند. این نرم افزار با انعطاف بالا به صورت تک کاربره، شبکه ­ای قابل استفاده است و به صورت تک زبانه(فارسی) و دو زبانه (فارسی و انگلیسی) یکی از معروف­ترین نرم افزارهای حسابداری به شمار می­ رود. تغییر و بروز رسانی محیط حسابداری و تبدیل آن به جدیدترین تکنولوژی یکی دیگر از ویژگیهای نرم افزار حسابداری است. نرم افزار سپیدار یکی از قدیمی ترین و معروفترین نرم افزارهای حسابداری شرکتی تولید شده توسط شرکت نام آشنا در بازار نرم افزار ایران، یعنی همکاران سیستم می باشد. هدف از طراحی و تولید نرم افزار سپیدار پیاده سازی یک سیستم منسجم حسابداری برای مدیریت مالی بهینه در کسب و کارهای متوسط و کوچک است. نرم افزار مالی و اداری تدبیر حاصل تلاش دو ساله تیم کارشناس شرکت پردازش موازی سامان است که فعالیت خود را از سال 1377 آغاز کرده و تا به امروز که دو دهه از ارائه اولین نسخه نرم افزارهای حسابداری تدبیر می گذرد، برخورداری از امکانات مورد نیاز مدیران مالی و حسابداران موجب شده روز به روز بر افزایش تعداد مشتریان آن تاثیر بگذارد و شرکتهای بزرگی همچون گلدیران و سام سرویس از کاربران رضایت مند از کیفیت بالای نرم افزارهای حسابداری تدبیر باشند (مفاهیم اصلی آموزش حسابداری پیمانکاری).

نصب و راه اندازی نرم افزارهای مالی و اداری تدبیر با پاسخگویی شفاف و جلب رضایت مشتری در راس اهداف خود و همچنین همگام بودن با تکنولوژی روز در جهت توسعه امکانات حرفه ای خود کوشیده است و به منظور خدمات رسانی و مدیریت مالی در کسب و کارهای کوچک، به تازه گی نرم افزار تدبیر لایت را به عنوان جدیدترین محصول خود طراحی و معرفی کرده است. گروه نرم افزاری پیوست با توجه به ظرفیت فنی کارشناسان خود و با اتکاء به تنوع در تولید و ارائه محصولات نرم افزاری جهت پاسخگویی به نیاز خریداران خود با توجه به ابعاد و اهداف سازمان، راه حل های متمایزی را طراحی و ارائه می کنند. از دیگر افتخارات گروه محک، تولید نرم افزار کیف پول محک به عنوان یکی از نرم افزارهای حسابداری رایگان شخصی می باشد. دلیل این امر به کارگیری نیروهای مجرب و حرفه ای برنامه نویسی نرم افزار هلو و پشتیبانی از بیش از 200 گروه شغلی مختلف است. همچنین امکانات گسترده نرم افزار هلو در کنار قیمت ارزان و خدمات مشاوره ای به مشتریان باعث محبوبیت نرم افزار هلو شده است. 

مهمترین دلیل محبوبیت نرم افزار پیوست پشتیبانی نسبتاً کامل و پوشش طیف وسیعی از نیاز نرم افزاری کسب و کارهای کوچک و سازمان های بزرگ و دولتی همچون دیوان محاسبات کشوری است. در کنار امکان اطلاع از امکانات ماژول های نرم افزار حسابداری قیاس به شکل نسخه دمو، آموزش و پشتیبانی حرفه ای موجب رضایت مشتریان از امکانات نرم افزار حسابداری قیاس شده است. در سال 1383 نرم افزارهای حسابداری پارمیس با هدف ارائه خدمات مالی و حسابداری فعالیت خود را با تولید نسخه های مختلف نرم افزار حسابداری آغاز و با ارائه نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی، بازرگانی، تولیدی و شرکتی پاسخگوی طیف وسیعی از مشتریان بوده است. نزدیک به 10 سال از طراحی و تولید موفق نرم افزار حسابداری محک می گذرد و با توسعه و ارتقاء کیفی انواع نرم افزار مالی خود به کمک نیروهای متخصص مخصوصا در حوزه شرکتی و فروشگاهی توانسته اند اعتمادسازی مطلوب و قابل قبولی را کسب کنند و به عنوان برندی دوست داشتنی و خوشنام شناخته بشوند.



:: بازدید از این مطلب : 18546
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت نیوز

 

اساس کار یک گلخانه فراهم کردن شرایط مناسب برای نگهداری از گیاهان است. همانطور که از اسم این دستگاه میتوان حدس زد، دبی این مدل کارواش صنعتی پایین است و برای شستشوی خودروهای شخصی، سطح کثیف منازل و مکانهای کوچک اداری و صنعتی مناسب است. واترجت : به منظور شستشوی بدنه خودرو و هم چنین موتور آن از واترجت های آب سرد و آب گرم استفاده می شود. کارواش ها از محیط هایی هستند که با تجهیز شدن به لوازم مختلف و تجهیزات شستشوی خودرو میتوانند این فرایند را در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت ارائه دهند. بر اساس تجربه، بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند لوله هایی با قطر 40 میلی متر، با توان خروجی 50 لیتر در دقیقه، در سایتی به وسعت 1 هکتار قرار دهند. برای مرطوب کردن مناطق بزرگ، بهتر است آبپاش های چرخشی را انتخاب کنید که با چرخش پویا حول محور خود، آب را در فواصل طولانی - تا 10 متر اسپری می کنند. برای نصب گوشه، آبپاش ها باید شعاع 90 درجه و 360 درجه در کل منطقه داشته باشند. چنین کیت به شما امکان می دهد شعاع آبیاری تا 20 متر را فراهم کنید. لنس زیر شویی با طراحی فوق العاده حرفه ای سهولت زیر شویی را به دنبال دارد.

گرما از هر جایی که آب در اثر تبخیر با آن در تماس باشد ناشی می شود. سیستم مه پاش در فشار بالا ذرات بسیار ریزی را به صورت مه ایجاد می کند و منظره ای زیبا را به وجود می آورد. به دلیل وجود فشار بالا در سیستم مه پاش، شیلنگ های حامل آب بایستی در برابر فشار بالای آب مقاوم باشد و قادر باشند تا فشار حداکثر 200 بار کار کنند. تایمر های آبیاری معمولا چندین منطقه را کنترل می کنند و از این رو می توان کنترل چند منطقه را به صورت جداگانه فراهم نمود. آبپاش های فن شکل را می توان به نازل های مختلفی مجهز کرد که به لطف آنها بخش آبیاری تنظیم می شود. انواع مختلف آبپاش ها نباید در یک منطقه نصب شوند، زیرا میزان آبیاری متفاوتی را ارائه می دهند. لازم است بدانید که میزان فشار آب سیستم آبیاری قطره ای خانگی، به طول شیلنگ و ارتفاع بستر باغ و برخی دیگر از عوامل بستگی دارد. 

یک خط لوله اصلی در گلخانه ساخته شده است که آب را از منبع تا شروع - اتصالات تامین می کند. برای قرار دادن لوله های اصلی و خروجی در زیر زمین، اگر زمین در آینده در اینجا شخم نمی شود، باید یک ترانشه به عمق 30-40 سانتی متر حفر کنید. استقبال چشمگیر و اطمینان بالای شما عزیزان به این فروشگاه موجب شد جایگاه کارواکس خیلی زود به عنوان پایگاه اصلی و تخصصی محصولات خودرویی در کشور تثبیت شود. هنگام تعیین تعداد آبپاش ها باید این نکته را در نظر گرفت که در محل خود دستگاه از کمترین جریان آب اطمینان حاصل می شود. سایت به مناطق تقسیم شده و محل قرارگیری آبپاش ها مشخص شده است. گزینه دوم دقیق تر و بادوام تر است. گزینه اول برای یک منطقه کوچک مناسب است. برای گیاهان رطوبت زیر 30 درصد خطرساز می باشد و حتی ممکن است باعث ازبین رفتن آنها شود.

بطور کلی سه نوع پکیج مه پاش صنعتی داریم که تفاوت آنها در نتیجه کار است و از آنجایی که متقاضیان در هنگام خرید به این نکته ساده اما مهم توجه نمیکنند به نارضایتی آنها از خرید خود مینجامد. کارواش بخار: کارواش بخار یک تکنولوژی با مواد مخصوص میباشد که با استفاده از مواد شوینده نانو و دستمال مخصوص نانو و تجهیزات ساخت شده با نانو انجام میگیرد(پر طرفدارترین نوع کارواش). اگر گلهای مختلف دارید میتوانید از مدل تایمر آبیاری با دو خروجی و یا بیشتر استفاده کنید. نازل ها دارای سیستم آنتی لیک یا همان عدم تشکیل قطرات آب می باشد و بر حسب فشار کاری پکیج مه پاش صنعتی دارای دبی های مختلفی می باشد که در محاسبات طراحی سیستم مه پاش از آن استفاده می گردد. پکیج مه پاش صنعتی در یک معدن به منظور کاهش گرد و غبار در معدن استفاده می شود که برای بهبود سلامت و ایمنی کارکنان بسیار حائز اهمیت می باشد، همچنین استفاده از تجهیزات طولانی مدت در معدن که خطر انفجار دارند، سیستم مه پاش خطر انفجار را به حداقل می رساند.



:: بازدید از این مطلب : 942
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت نیوز

دلیل اصلی چشمک زدن دستگاه مایع ریز چشمی، ضعیفبودن باتری دستگاه است که باید آن را تعویض کرد.در برخی از مدلهای صابونریزهای اتوماتیک میتوان میزان خروجی مایع را تنظیم کرد. گروه تولیدی پارس مهدی در سال ۱۳۷۶ پا به عرصه صنعت تولید شیرآلات بهداشتی ساختمان نهاد و با سرمایه بخش خصوصی و با هدف کارآفرینی و اشتغالزایی فعالیت خود را آغاز نمود، با تأسیس شرکت پارس برنزریزان و با نام تجاری آرتین، تولید شیرآلات اهرمی، کلاسیک و قطعات وابسته برای مصرف داخلی و صادرات به بازارهای جهانی گسرش یافت. یکی از عوامل بسیار مهم در تعیین کیفیت شیرآلات ساختمانی میزان دبی آب در آنها خواهد بود همانطور که میدانیم بیشترین میزان مصرف آب در منازل در آشپزخانه، حمام و منآبع تخلیه آب خواهد بود که در مورد آخر ارتباطی میان کیفیت شیرآلات و مصرف آب وجود ندارد. آلیاژهای شیرآلات از جنس فلز برنج و سرب خشک هستند که روکش آنها متفاوت است، روکش های به کار رفته معمولا از جنس برنز، مس، استیل و برنج هستند. در یک آپارتمان و یا در یک واحد مسکونی، دلایل زیادی وجود دارند که نیاز به یک متخصص تاسیسات برای نصب و تعمیر شیرآلات ساختمان ضرورت یابد.

جهت اتصال پمپ به رله با توجه به ولتاژ کاری به یک تغذیه جداگانه نیاز دارید. در صورت نیاز به تهیه قلاویز لینک خرید قلاویز از دیجی کالا را لمس کنید. در این مقاله به بررسی انواع مدل های مایع ریز پرداخته شما را در انتخاب بهترین گزینه جهت خرید جا مایع راهنمایی خواهیم کرد. شیرهای پیسوار مجهز به فیلترهایی هستند که آشغال های مسیر آب را تصفیه می کند و باعث می شود شیر کمتر رسوب بگیرد. لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهدهی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. با این حال در صورتی که با خرابی شیرآلات اهرمی مواجه شدید، مشاهده فیلم آموزش تعمیر شیر اهرمی و تعویض کارتریج می تواند کمک کننده باشد. با این حال ممکن است برخی شیرآلات به علت داشتن آپشنهای خاص یا هر دلیل دیگری روش نصب متفاوتی داشته باشند.

البرز روز یک شرکت تقریبا نو پا در صنعت تولید شیرآلات ساختمانی است، اما در همین 10 سال فعالیت خود به یکی از ده برند مطرح در صنعت تولید شیرآلات ساختمانی تبدیل شده است و از نظر کیفی، ظاهری و قیمتی در حال رقابت با رقبای دیرینهتر در این حوزه است. برای تعویض شیرآلات حداقل به دو آچار یکی فرانسه و دیگری آچار تخت و یا انبر قفلی و یا آچار شلاقی نیاز دارید. تمام شیر آلات به طور کلی از دو قسمت که شامل اجزای اصلی شیر و پوشش خارجی است تشکیل می شوند . چرا که در بسیاری از مواقع نصب شیرآلات جدید مستلزم تغییر در لوله کشی و زیرساخت است. در ادامه مطلب نصب شیرآلات قصد داریم تا در خصوص تعویض شیرآلات ساختمان توضیحاتی را بیان کنیم. این نوع شیر ها از نوع شیلنگ دار هستند که می توانید شیر را از جای خود در بیاورید و تا محدوده ای حدود 50 تا 100 سانتی متر جا به جا کنید. در این مقاله ما قصد داشتیم تا با اتکا به دانش و تخصص همکارانمان و بصورت عملی موضوع نصب شیرآلات را برای شما توضیح دهیم. در خانههای قدیمی نیز بهتر است از نقشه لوله کشی استفاده شود تا کار تخریب دیوارها و نصب شیرآلات در زمان کمتر و با هزینه کمتر انجام شود. دستگاه مایع ریز چشمی چیست؟

هزینه نصب شیرآلات چقدر است و چند روز طول می کشد تا کار نصب شیرآلات ساختمان به پایان برسد؟ در مکان های عمومی بهتر است از مخزن بزرگتر استفاده کرده تا از پر کردن مکرر دستگاه در طول روز جلوگیری گردد. این قابلیت در مکان های بزرگ و پرتردد کارآمد و مفید است. انواع شیرآلات خانگی با قابلیت ها و مدل های مختلفی تولید می گردند و برای افراد با نیازها و سلیقه های مختلف کاربرد دارند. این محصول دارای قابلیت پرکردن مخزن بدون جداسازی می باشد . به این صورت که اگر بعد از مدتی استفاده از یک مایع دستشویی از بوی آن خسته شدید ، می توانید با فشار دادن یک دکمه رایحه مورد نظر را در هوا پخش کنید. پمپ مایع دستشویی ارکیده با طراحی زیبا گزینه کاملا اقتصادی برای آشپزخانه، سرویس بهداشتی و … آیا شیرآلات سرویس بهداشتی منزلتان کهنه شده و به دلیل فرسودگی نیاز به تعویض دارد؟ از طرفی چون جا مایع چشمی معمولاً در سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد ، باید ضد زنگ بوده و بدنه دستگاه مقاوم باشد. راحتی و شیکبودن صابونریزهای اتوماتیک موردتوجه طراحان داخلی قرار گرفته است.صنعت شرق با هدف ارائهی تجهیزات نظافتی صنعتی، فعالیت خود را برای فروش محصولات نظافتی چون جاروبرقی صنعتی، مایعریز و جامایعیهای اتوماتیک، دستگاه واکسزن کفش، دستگاه خوشبوکننده هوا، انواع سطلهای اداری و خانگی آغاز و برای رفاه و آسایش مشتریانش فروشگاه اینترنتی راهاندازی کرد.شما میتوانید برای اطلاع از قیمت محصولات و خرید از مجموعهی صنعت شرق به وبسایت مجموعه مراجعه کنید و با مشاوران و کارشناسان آن در ارتباط باشید.



:: بازدید از این مطلب : 868
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت نیوز

رییس جمعیت هلال‌احمر در گفت‌وگو با ایلنا در پاسخ به این سوال که آیا جمعیت هلال‌احمر از طریق مجامع بین‌المللی واکسن برای اتباع وارد می‌کند،‌ گفت: نکته‌ای که وجود دارد، این است که جمعیت مهاجران افغانستانی در کشور ما حدود دو الی سه میلیون نفر هستند، این افراد بعضا مشکل شناسنامه دارند و یا کد شناسایی ندارند.

وی ادامه داد: وزارت کشور در تلاش است تا برای این افراد کد شناسایی در نظر گرفته شود تا بتوانیم واکسیناسیون این افراد را نیز انجام دهیم.

رییس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: درخواست ما از صلیب سرخ این بود که دو میلیون دُز واکسن برای همین گروه هدف در اختیار ما قرار دهند، تا بتوانیم این افراد را هم واکسینه کنیم.

همتی با بیان اینکه در واکسیناسیون سراسری تفاوتی ندارد که چه کسی واکسن دریافت می‌کند، خاطرنشان کرد: در واکسیناسیون سراسری همه افراد باید واکسینه شوند. متاسفانه تا این لحظه تامین این دو میلیون دُز برای این افراد محقق نشده است و ما در حال پیگیری هستیم و تا این لحظه برای این گروه خاص واکسنی در اختیار ما قرار داده نشده است.

وی ادامه داد: اگر این افراد جزو گروه‌هایی باشند که در اولویت ما هستند واکسن برای آنها تزریق می‌شود به طور مثال اگر یک تبعه افغانستانی در بیمارستان جزیی از کادر درمان است برای این افراد تزریق واکسن انجام می‌شود. گروه‌های هدف این اتباع نیز با دستورالعملی که روز گذشته اعلام شده است، می‌توانند واکسن کرونا را دریافت کنند.

رییس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه هموطنان ما در سایر کشورها نیز واکسن کرونا دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: روز گذشته قرار شد وزارت کشور برای این افراد کد اختصاصی اعلام کند تا براساس اولویت افراد ۸۰ سال به بالا نیز بتوانند واکسن دریافت کنند.

همتی همچنین در خصوص وضعیت مراکز هلال احمر در سایر کشورها گفت: وضعیت مراکز خارج از کشور جمعیت هلال احمر نسبت به سال ۹۸ و ۹۹ بسیار بهتر شده است. این مراکز سامان گرفته‌اند، بسیاری از افراد ماموریت‌شان در این مراکز به پایان رسیده است و این افراد مشخص شده‌اند.

وی درباره بیمارستان نجف اشرف جمعیت هلال احمر تصریح کرد: بیمارستان نجف اشرف یک بیمارستان مجهز و به روزی است اما با یک سری مشکلات مالی روبرو است. اگر ان‌شاءالله این مشکلات حل شود و دستور مساعدی مبنی بر کمک در آینده به ما داده شود ما نیز آمادگی داریم در خردادماه بخش‌هایی مانند اورژانس، رادیولوژی و ... را در این بیمارستان راه‌اندازی کنیم.

او درباره تفاهم‌نامه با پادگان‌ها برای آموزش به سربازان گفت: این تفاهم‌نامه را در گذشته با معاونت ستاد کل نیروهای مسلح داشتیم. مقرر شده است در ۴۰ پادگان آموزشی در ۱۷ استان کشور مباحث آموزشی از سوی جمعیت هلال احمر به سربازان آموزش داده شود.

رییس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: آموزش سربازان در راستای ایجاد یک جامعه تاب‌آور می‌تواند موثر باشد.



:: بازدید از این مطلب : 944
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت نیوز

 

پمپ کارواش صنعتی برتولینی 200 بار برای استفاده در کارواش های بزرگ. همچنین از این پمپ برایسیستم های مه پاش نیز استفاده می توان نمود.این پمپ دارای قدرت 110 بار هست و بیشتر از این پمپها در مکانهایی که برق تک فاز دارند استفاده میکنند.و قدرت آنجوری هست که برای شستن ماشینهای سواری و در بعضی مواقع ماشینهای سنگین استفاده میکنند. تجهیزات آشپزخانه صنعتی. فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی دست دوم و نو با لیست قیمت خرید مناسب که تولید شده توسط بهترین برند های خارجی و تولیدکنندگان ایرانی در تهران اصفهان مشهد می باشد. در دستگاه های مه پاش فشار استانداردی که می تواند از شیلنگ ها خارج شود 70 بار است در واقع در مه پاش های فیتینگی هم دقیقا همین مقدار فشار خارج می شود اما این مقدار در مه پاش های پرسی بیش تر است. گروه اندیشه سبز بیش از 100 نمایندگی در سرتاسر ایران دارد که آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. اگر شما قصد خرید یک دستگاه مه پاش دارید می توانید از شیلنگ های که از جنس استیل هستند استفاده کنید چون این شیلنگ ها قیمت بالاتری نسبت به شیلنگ های دیگر دارند اما طول عمر و کیفیت آن ها نسبت به دیگر شیلنگ ها بالاتر است.

رایزر های پی وی سی که بیشتر برای انشعاب گرفتن از خطوط لوله آبیاری بارانی برای نصب آبپاش استفاده میشود. به همین دلیل در ادامه مختصری از کارکرد قسمت های مختلف دستگاه شرح داده شده اند. درصورتی که تصمیم بگیرید از هر قسمت از سیستم، ساطع کننده ها را جدا کنید، می توانید از درپوش های پلاستیکی کوچک که به آن ها شاخه های گاف نیز می گویند استفاده کنید. باغ شما چه زینتی باشد و یا محصولی تولید کند، می توان از تایمر آبیاری با موفقیت یکسان استفاده کرد. یک ساطع کننده یک gph این مقدار آب را در حدود یک ساعت تحویل می دهد. ایراد سیستم های آب پاش این است که به دلیل تبخیر قطرات اسپری هنگام پرواز در هوا، مقدار زیادی آب هدر می رود. دستگاه های کارواش صنعتی تک فاز از سیستم قطع کن خودکار برخوردار هستند، به این معنا که با رها کردن زبانه تفنگی واتر جت که خروجی آب قطع می شود، عملکرد پمپ نیز متوقف خواهد شد و اجازه نمی دهد پمپ بدون آب کار کند.

بیش از حد آب ندهید، هفته ای یک اینچ آب برای گیاهان با متوسط نیاز به آب کافی است. برای آنکه در مرغداری های صنعتی فضای کافی برای حرکت مرغ در سالن وجود ندارد بایستی میزان رطوبت به حدی باشد که دمای بدن حیوان از حد طبیعی بالاتر نرود و نیز این رطوبت می تواند به محیط برای جلوگیری از آلودگی سالن و مرغ به برخی از بیماری ها کمک کند. البته باید به این نکته توجه داشت که در ابتدای راه اندازی کارواش های کوچک میتوان کمپرسور هوا را تهیه نکرد. هر چه فشار آب خروجی از پمپ بالاتر باشد، قدرت آن در شکستن پیوند بین آلودگی و سطح بیشتر خواهد بود و عملکرد تمیزکنندگی بهتری خواهد داشت. آب و هوای گرم اغلب به آب معادل 2 اینچ در هفته نیاز دارد. اگر در آب و هوای سردتر زندگی می کنید سیستم خود را در پایان فصل تخلیه کنید. کاهش باد باعث کاهش آب در اثر تبخیر می شود. همچنین شاخ و برگ های مرطوب می توانند باعث شیوع بیماری شوند. باعث صرفه جویی در وقت شما خواهد شد.

موجب صرفه جویی در وقت می شود: تنظیم و جابجایی آب پاش ها مورد نیاز نیست.. پروانه هایی که آب را به صورت قطره های بسیار ریز تبدیل می کنند، از جنس آلومینیوم بوده و بسیار سبک می باشند. اما چیزی که پمپ های پیستونی اینترپمپ را کاملا منحصربفرد کرده است، استفاده از پیستون های سرامیکی بجای پیستون های استیل قدیمی بود که علاوه بر افزایش طول عمر این پمپ ها را بسیار قابل اطمینان و بی صدا کرده است. قابل حمل بودن برای بسیاری از مشاغل بسیار مهم است. افزودن ساطع کننده ها یا تغییر فاصله آن ها بسیار آسان است. سازگار: تایمر آبیاری را می توان به راحتی تغییر داد تا بتواند نیازهای متغیر یک باغ یا چمن را تنظیم کند. بندهای انتهایی را از برق بکشید، یا انتهای خطوط را تا کنید. با کاشت در نزدیکی یک پرچین کم یا سد باد، نیاز آبیاری را کاهش دهید. تایمر آبیاری می تواند مقدار دقیق تری آب را تحویل دهد و از آبیاری دستی سازگارتر خواهد بود. بر خلاف شستشو با آب پس از بخارشویی هیچگونه لکی بر روی سطح باقی نمی ماند. تایمر آبیاری که در سطح بالای زمین باقی مانده است کمتر از سیستم های مدفون مسدود می شوند و هنگام کشت یا کاشت بلند کردن آن ها آسان است. 



:: بازدید از این مطلب : 867
|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت نیوز

 ابوالقاسم کوره‌چینی در جلسه ستاد تنظیم بازار خوزستان که یکشنبه شب برگزار شد، در خصوص موجودی کالاهای اساسی اظهار کرد: در حال حاضر مشکلی که وجود دارد دو نرخی بودن قیمت شکر است؛ قیمت یک کیلوگرم شکر برای مصرف خانوار ۸ هزار و ۷۰۰ تومان است اما قیمت صنفی صنعتی آن هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: هر چند کارگروه تنظیم بازار کشور اعلام کرده است که شکر باید در قالب بسته‌بندی‌های یک کیلوگرمی توزیع شود اما ظرفیت واحدهای بسته‌بندی کارخانجات به اندازه نیاز استان خوزستان نیست و این مساله نیز یکی از مشکلات است.

دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز گفت: بسیاری از واحدها تخلف می‌کنند و واحد صنفی، شکر مورد نیاز خود را از سهمیه شکر مصارف خانوار تامین می‌کند و همین مساله منجر به احساس کمبود شکر شده است.

کوره‌چینی بیان کرد: در حال حاضر قیمت شکر فله درب کارخانه ۶ هزار و ۶۵۰ تومان است اما با بسته‌بندی، قیمت آن به ۸ هزار و ۷۰۰ می‌رسد یعنی یک بسته‌بندی برای مردم ۲ هزار و خرده‌ای آب می‌خورد.

وی افزود: البته هزینه‌های بسته‌بندی در کالاهای دیگر نیز بالا است و در برخی کالاها شاید هزینه بسته‌بندی ۷ تا ۸ هزار تومان باشد.

دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز گفت: پیشنهاد می‌شود به صورت مداوم سهمیه بیشتری به ۳۰ واحد صنفی منتخب اختصاص دهیم تا اگر مردم نتوانستند از فروشگاه‌های اطراف محله‌های خود اقلام مورد نیاز را تامین کنند، به این فروشگاه‌ها بروند.

کوره‌چینی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون، قیمت برنج ایرانی نیز حدود ۲۵ درصد گران شده است؛ برنج‌فروشان تبانی‌هایی بین خود انجام می‌دهند و برنج را دپو می‌کنند و نمی‌فروشند تا قیمت آن را افزایش دهند که باید با این افراد برخورد شود.

وی افزود: هر ساله دولت اول مردادماه یا شهریورماه به منظور حمایت از برنج‌کاران شمال، واردات برنج را ممنوع می‌کند که یک سال این کار را انجام نداد. اگر این ممنوعیت اعمال شود و برنج‌کار در این مدت، برنج را وارد بازار نکند؛ در مدت ممنوعیت واردات برنج و تشنگی بازار برنج را وارد بازار می‌کند و با قیمت دلخواه می‌فروشد.

دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز تصریح کرد: برنج‌کاران استان‌های شمالی چه کاری برای بقیه استان‌ها انجام داده‌اند؟ آیا در این مقطع، برنج را ارزان‌تر می‌کنند؟ بنابراین باید این ممنوعیت‌ها برداشته شود زیرا در قیمت برنج خارجی تاثیرگذار است.

وی افزود: قیمت حبوبات نیز از اسفندماه ۱۵ درصد افزایش یافته است اما به احتمال زیاد از ۱۵ فروردین‌ماه به بعد به جز نخود گرد، قیمت دیگر اقلام حبوبات کاهش می‌یابد.



:: بازدید از این مطلب : 820
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت نیوز

فروشندگانی که فروش مواد اولیه صنایع غذایی را بر عهده دارند شرکت های بازرگانی می باشند. مواد غذایی مثل گوشت، مرغ و سبزیجات که هر روزه در فروشگاههای شهر به عنوان غذای تازه فروش میروند همیشه آنقدرها هم تازه نیستند و زنجیرهی تولید تا رسیدن آنها به ویترین فروشگاه، بر خلاف انتظار، چندان سریع نیست. در واقع بر خلاف تصور رایج که مردم فکر میکنند، بیشتر کارخانههای غذای منجمد، مواد بیکیفیت را منجمد میخرند و منجمد و بستهبندی میکنند، اما مواد اولیهی محصولات پمینا، از بالاترین کیفیت محصولات موجود در بازار که به صورت تازه تهیه میشوند و با استاندارد بالایی به کارخانه تحویل میشوند، تهیه میشود. رفتن از فرودگاه به ماله با فرابر حدود نفری ۴۰ روفیه قیمت دارد. فروش - با تحقیق و توسعه و مذاکره یک محصول قابل قبول را با یک قیمت مناسب نسبت به کیفیت مواد اولیه غذایی ارائه می نماید. پس از گرفتن بسته های پستی از پستخانه و یا جعبه ی پست منزل تان دستان خود را برای حداقل 20 ثانیه با آب و صابون بشویید. اگر آب و صابون در دسترس نیست از یک ضدعفونی کننده ی دست حاوی حداقل 60٪ الکل استفاده کنید. از این روی به هیچ وجه عدم موجودی از سوی تامین کننده های مواد اولیه غذایی پذیرفته نیست و واحدهای تامین کننده حرفه ای، همیشه مواد اولیه را به اندازه کافی و نیاز بازار، موجود دارند.

شرکت های فراوانی در حوزه ی تولید و خرید و فروش مواد اولیه ی صنایع غذایی مشغول به کارند و پیش بینی می شود شرکت های فراوان دیگری نیز به جمع آن ها پیوسته و شروع به رقابت کنند. میوه ها، قارچ ها و سبزیجات از مزارع، غارها و درختان جمع می شوند و دارای مقادیر زیادی ویتامین هستند و تمایل به شیرینی یا تا حدی تلخ بودن دارند. این رنگ دانه زرد نارنجی است که سبزیجات و میوه ها را به رنگ های غنی خود می دهد. این چیزی است که کمک می کند تا خریدار از کیفیت و سلامت محصولات خود که بر پایه این مواد اولیه تولید شده است، اطمینان داشته و بتواند این محصولات را البته پس از انجام آزمایش های کنترل کیفیت لازم، به بازار مشتریان هدف خود، ارائه کند. نکته: لازم به ذکر است که پس از تحویل مواد اولیه غذایی به واحدهای تولیدی محصولات غذایی، مسئولیت نگهداری و حفظ سلامت آن ها، بر عهده خریدار خواهد بود.

سفارش دهید و در منزل تحویل بگیرید. این داستان کسانی است که برای خرید مواد غذایی تازه تعصب دارند اما این همهی ماجرا نیست و لازم است حقایقی را در مورد آن بدانید. انواع میوهها و سبزیهای تازه و سایر خوراکیهای محبوب محلی در این سوپرمارکت عرضه میشود. این شرکت در کشور ترکیه فعالیت می کند و قادر است که از کشورهای خارجی بسیار زیادی سانواع محوصلات و مواد اولیه ار وارد کشور ترکیه کرده و سپس به ایران تحویل دهد. در غیر اینصورت حداقل 2 متر فاصله از فرد تحویل دهنده را حفظ کنید . تمادکالا با توجه به نیاز مشتری از بین محصولات موجود در بازار، سه دسته از محصولات صنایع غذایی از جمله اسانس ها و طعم دهنده ها، ژل سازها و صمغ ها و رنگ های خوراکی را با بهترین کیفیت عرضه می کند. خرید مواد اولیه غذایی (مواد تشکیل دهنده ، ابزارهای فرآوری و مواد بسته بندی) پایه و اساس محصولات غذایی می باشند. مواد اولیه (مواد تشکیل دهنده، ابزارهای فرآوری و مواد بسته بندی) پایه و اساس محصولات غذایی می باشند. تعیین اینکه آیا اقدامات ایمنی موجود در محصول در حال دور زدن هستند (به عنوان مثال، اندازه ذرات برای دستگاههای موجود یا بسته بندی فلزی که از یک آشکارساز فلزی پایین عبور می کنند، بسیار بزرگ است).

با توجه به نیاز قابل توجه کارخانه های تولید و بسته بندی مواد غذایی، زمینه گسترده ای در خصوص خرید مواد اولیه غذایی وجود دارد و در بسیاری از موارد، به دلیل نقص کیفیت این مواد اولیه، مشکلاتی در خطوط تولید و خروجی محصولات به وجود خواهد آمد. فارغ از این که مسافت بین واحد تامین کننده و واحد تولیدکننده مواد غذایی تا چه اندازه باشد (حتی کوتاه ترین مسافت)، باز لازم است که تمام قوانین و استانداردهای حمل و نقل با توجه به ماهیت مواد اولیه، رعایت گردد. حمل و نقل بهداشتی و اصولی نیز باید مورد توجه قرار بگیرد. این بنای یادبود در بخش جنوب شرقی جزیرهی ماله قرار دارد و به قربانیان سونامی سال ۲۰۰۴ در پی زلزلهی اقیانوس هند، تقدیم شده است. هنگام خرید و در صف ها از دیگران حدود 2 متر فاصله بگیرید. پمینا تازهتر است یا خرید شخصی برای خانه؟ اول بودن در خرید صبح، باعث انتخابهای بیشتر است و علاوه بر آن شانس خریدن محصولات غذایی تازه را بالاتر میبرد. اما اینها همه شرایط ایدهآل است و در عمل ممکن است همهی این شرایط مهیا نباشد و افراد درگیر در این زنجیرهی بسیار مهم، کارشان را به خوبی انجام ندهند و خود این باعث میشود که از شرایط تازه و کیفیت محصول نمیتوان مطمئن بود.

https://irchem.ir/dietary/



:: بازدید از این مطلب : 8545
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت نیوز

دولت «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا خود را برای اعمال تحریم علیه سران کنونی و سابق میانمار به دلیل مشارکت در کودتا در این کشور آماده می‌کند.

این تحریم‌ها اولین اقدام تنبیهی دولت جو بایدن از زمان تصدی کاخ سفید از روز ۲۰ ژانویه (۱ بهمن) به شمار خواهد آمد.

بر اساس گفته یک مقام نزدیک به دولت، این تحریم‌ها نهاد‌های تجاری که با کودتاگران در میانمار در ارتباط هستند را هدف قرار خواهد داد.

در پی تحولات هفته گذشته میانمار، بسیاری از کشور‌ها از جمله ایالات متحده، انگلیس و اتحادیه اروپا کودتای نظامی در میانمار را محکوم کردند و خواستار تشکیل جلسه فوری سازمان ملل در خصوص این موضوع شدند.

طبق این گزارش، شورای حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرده است که ۱۱ فوریه (۲۳ بهمن ماه) یک جلسه اضطراری برای بررسی مسئله میانمار برگزار خواهد کرد.

«مین آهنگ هلینگ» فرمانده ارتش میانمار که هفته گذشته بعد از کودتای نظامی، قدرت را به دست گرفت، تصریح کرد که دولت میانمار بواسطه «تقلب انتخاباتی» از قدرت برکنار شد و متعهد شد که ارتش وی یک «دموکراسی واقعی و اصولی» تشکیل دهد.

روز دوشنبه هفته گذشته بود که پس از انتشار اخباری درباره بازداشت «آنگ سان سوچی»، رهبر حزب حاکم میانمار و دیگر رهبران این حزب، ارتش این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد که قدرت را به مدت یک سال در اختیار گرفته است.

ارتش میانمار با اعلام حکومت نظامی در این کشور اعلام کرد که قدرت برای مدت یک سال به «مین آنگ هلینگ» فرمانده کل ارتش میانمار منتقل شده است.

حزب اتحادیه ملی دموکراسی به رهبری سوچی در ۲۳ آبان ماه با کسب ۸۳ درصد از آراء در انتخابات پارلمانی میانمار پیروز شده بود.

سخنگوی «حزب ملی برای دموکراسی» به رهبری سوچی روز چهارشنبه اعلام کرد، دادگاهی در میانمار وی را به نقض قوانین صادرات و واردات متهم کرده است.

ظرف روز‌های اخیر، شمار زیادی از هواداران دولت سوچی و مخالفان کودتا، در خیابان‌های میانمار دست به اعتراضات گسترده زدند که با برخود نیرو‌های پلیس و بازداشت عده‌ای از معترضان همراه شد.



:: بازدید از این مطلب : 880
|
امتیاز مطلب : 83
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت نیوز

دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین کاری تخصصی است و مانند سایر کارها زمانی نتیجه مطلوب را کسب میکند که بدست متخصصین و حرفه ای های این رشته انجام بگیرد بنابراین بازاریابی در اینستاگرام خود را باید به ادمین پیچ اینستاگرام واگذار کنید چرا که ادمین پیج اینستاگرام فرد یا تیم با تجربه و آشنا به قوانین و الگوریتم های اینستاگرام می باشد که توانایی بررسی و تحلیل داده ها و آمارهای صفحه ی شمارا داشته باشد و بتواند برای پیشرفت و رشد و صفحه ی شما برنامه ریزی کند. ما در این مقاله قصد داریم با ادمین و نحوه کار او در شبکه اجتماعی اینستاگرام آشنا شویم اینکه کیست و چه کاری انجام می دهد و یک ادمین بایستی دارای چه مهارت هایی باشد. در این مقاله از آژانس دیجیتال مارکتینگ RIT، با ویژگیهای یک مدیریت صفحه اینستاگرام خوب و ارزانقیمت آشنا خواهیم شد. شبکه های اجتماهی مانند اینستاگرام برای نمایش پست ها به کاربران و بازدیدکنندگان الگوریتم های خاصی دارند که این الگوریتم ها دائما در حال تغییر و بروزرسانی هستند و با هر بروزرسانی متدهای نمایش پست ها کاملا تغییر میکند به همین جهت ادمین پیج اینستاگرام باید به خوبی با این الگوریتم ها آشنایی داشته باشد و متد نمایشی پست ها را به خوبی بلد باشد تا بتواند مناسب با این الگوریتم ها برای مدیریت صقحه شما استراتژی طراحی کرده تا پست های شما به کاربران بیشتری نمایش داده شود و برای صفحه شما مخاطبین متعددی کسب کند.

استفاده از پست های دنباله دار نیز یکی دیگر از مواردی است که ادمین پیچ اینستاگرام باید به آن توجه داشته باشد که مخاطبین را تشویق به دنبال کردن صفحه شما کند. اما زمانی که یک اکانت دارای چند هزار فالوور است، فن پیج یک فرد مشهور است یا در مورد موضوع خاصی فعالیت میکند، میگوییم که این پیج توسط ادمین اداره میشود. برای نتیجه گرفتن از هرکاری نیاز به استفاده از نظر و دانش متخصصین آن زمینه می باشد تا فعالیت شما نتیجه بخش باشد در زمینه بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام نیاز به کمک گرفتن از متخصصین و فعالین این زمینه است تا با آنالیز و برنامه ریزی و استفاده از دانش، تخصص و تجربه آنها بتوانید بهترین نتیجه را برای کسب و کارتان بگیرید و برای پیشرفت و بهبود شرایط مالی و فعالیت کاری خود برنامه ریزی کنید. در سال گذشته بسیاری از فریلنسرها به کمک بازاریابی دیجیتال و به اصطلاح دیجیتال مارکتینگ توانسته اند برای دانش و مهارت خود مشتریان روز افزونی پیدا کنند و از این طریق درامد بالایی داشته باشند. درواقع شما در زمان بازاریابی پستی بلندی های مختلفی را تجربه میکند و ادمین پیچ اینستاگرام با دانش و تخصصی که دارد میتواند صفحه شما را حفظ کند و در بحران های پیش آمده به حفظ کسب وکار شما کمک میکند.

آنها نیاز های آینده ی خود را میگویند و به شما علامت میدهند که چه میخواهند . مسلما در این روش نیاز به صرف زمان بیشتر دارید برای ایجاد محتوا و صفحه ای با کیفیت بالا برای جذب کاربران واقعی که با سلیقه و نیازشان شما را فالو کرده اند. قطعا تخصص پیدا کردن در هر زمینه ای نیازمنددانش و تمرکز است. بسیاری عقیده دارند که دیجیتال مارکتینگ و فعالیت در بستر اینستاگرام تنها برای معدود کسب وکارهای بزرگ و پر سر و صدا مناسب است اما همانطور که گفتیم واقعیت اینطور نیست و همه ی کسب و کارها چه کسب و کارهای کوچک خانگی و چه هولدینگ های بین المللی میتوانند از این موقعیت خارق العاده استفاده کنند و مخاطبین ومشتریان کسب و کار خود را پیدا کنند. این فرد میتواند بر تمام جنبه های یک پیج اینستاگرام تسلط کامل داشته باشد و تمام مسئولیت آن را برعهده بگیرد. در این صفحه از سایت سئوسل به طور کامل در این باره توضیح داده شده است. ما در پادشاه محتوا به طور کامل امور پیج اینستاگرام شما را با استفاده از استراتژی، تولید محتوای اینستاگرام و تبلیغات در شبکههای اجتماعی انجام خواهیم داد. بعد از طراحی های اولیه قرار دهی پست اینستاگرام ( فیلم و یا عکس ) به صورت یونیک از جمله خدمات یک ادمین پیج اینستاگرام است.

بنابراین طراحی قالب پست ها، طراحی قالب های استوری، طراحی کاور هایلایت و همچنین طراحی پروفایل اینستاگرام که همگی دارای یک طیف رنگی و یک سبک است از اهمیت بالایی برخوردار است. داشتن حداقل آشنایی با نرم افزارهای طراحی برای طراحی تبلیغات ضروریه. زیبایی پیج اینستاگرام بر اساس نوع فعالیت و خدمات قابل ارائه یکی از مهم ترین نکاتی است که باید در طراحی پیج در نظر داشته باشیم. اما متاسفانه این تکنیک در ایران به خوبی به آرایشگران معرفی نشده است و برخی از شرکتها با ایجاد نتورک مارکتینگ، آرایشگران را به سمت یک فعالیت زمانبر هدایت کردهاند که در درازمدت عایدی چندانی نسبت به انرژی صرف شده برای آنها ندارد اما افیلیت مارکتینگ در دنیا به عنوان پولسازترین منبع درآمد برای آرایشگران و کارشناسان حوزه زیبایی تبدیل شده است تا جایی که صدف بیوتی به عنوان یکی از بلاگربیوتیهای ایرانی، بخش اعظم درآمد میلیون دلاری خود را از این راه بدست میآورد. نظر ما پرداخت ماهیانه هست و فعالیت شما پایش خواهد شد که در صورت رضایت و افزایش قابل توجه اعضا این همکاری دراز مدت و با پاداش همراه خواهد بود. اما شما با تهیه این قرارداد خیالتان از بابت ادمین اینستاگرام استخدامی خودتان راحت خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 871
|
امتیاز مطلب : 62
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1399 | نظرات ()