نوشته شده توسط : نت نیوز


یک شیر آبپاش برقی برای کنترل جریان آب و سایر مایعات مورد نیاز است. این محصول در سایزها و برندهای مختلف تولید و عرضه می شود. یکی از شیرهای برقی مرغوب و شناخته شده شیر برقی هانتر می باشد که توسط شرکت آمریکایی هانتر تولید شده و از کیفیت خوبی برخوردار است.

این شیر برقی بدون نیاز به دخالت دستی برق به صورت خودکار روشن و خاموش می شود، اما به صورت دستی نیز قابل باز و بسته شدن است. شیر برقی یک طرفه، دو طرفه و سه طرفه وجود دارد که دو طرفه رایج ترین آنهاست.

استفاده از شیر برقی هانتر

یکی از نمونه های پرطرفدار شیر برقی هانتر نوع سه اینچی آن است که کاربردهای متنوعی از جمله اتصال لوله اصلی به لوله های فرعی دارد. وجود تایمر و کنترل کننده برای کنترل اتوماتیک قطع و وصل این شیر برقی از دیگر کاربردهای آن می باشد. این شیر دارای کنترل اتوماتیک و دستی می باشد.

شیرهای برقی شکارچی دارای یک شیر سوپاپ مانند کوچک در بالا هستند که امکان تنظیم یا باز و بسته شدن آنها را فراهم می کند. هنگام خرید شیر برقی هانتر، باید اندازه صحیح آن با توجه به کاربرد آن و همچنین لوله ای که شیر به آن وصل می شود انتخاب شود. شیرهای برقی شکارچی در سیستم های آبیاری بسیار کاربردی هستند و در سایزهای مختلف تولید می شوند.

مشخصات شیر ​​برقی هانتر

این شیر برقی با توجه به نوع چند اینچی آن مشخصات فنی خاص خود را دارد که در اینجا به مشخصات فنی نمونه 3 اینچی اشاره می کنیم که البته مشخص می شود برخی از این مشخصات در انواع شیر برقی هانتر مشترک است. دریچه ها https://www.takashpaz.net/%d8%a2%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%86%d9%88%db%8c%d9%86/

دبی عالی بین 570 تا 1135 لیتر در دقیقه.

داشتن فشار کاری مناسب و بهینه.

قابلیت انتقال مایعات در دمای حداکثر 66 درجه سانتیگراد.

این شیر دارای ولتاژ 24 و 370 میلی آمپر می باشد.

جنس بدنه یک پلیمر سخت و بادوام است

داشتن سیستم تهویه

شیرآلات شکارچی برای استفاده در پروژه های آبیاری و آب و انتقال چند سیال در نظر گرفته شده است. آبیاری گلخانه، آبیاری چمن و سیستم های آبیاری هوشمند به صورت بهینه با شیرهای هانتر انجام می شود.

نقش شیر برقی هانتر در ایجاد سیستم های آبیاری مدرن

برای به دست آوردن محصولات با کیفیت بالا، آبیاری هدفمند سطح زمین کشاورزی ضروری است. این ضرورت ما را به این واقعیت رسانده است که در سال های اخیر روش های نوین آبیاری پدیدار شده است. یکی از این ایده ها نحوه مدیریت آب در سطح زمین کشاورزی است. دریچه های آبیاری یکی از مهمترین بخش ها در ارائه چنین کنترلی می باشند. شیر برقی هانتر به عنوان یکی از معروف ترین محصولات موجود در بازار در این زمینه می تواند یک کنترل جریان تخصصی و کاملا مطمئن ایجاد کند. شیر برقی شکارچی در حال حاضر یکی از محبوب ترین مدل های موجود در بازار است. بنابراین لازم است تا حد امکان با این محصول آشنا شوید.

برند هانتر محصول کدام کشور است؟

شناخت مشخصات فنی و ویژگی های منحصر به فرد شیر برقی هانتر ما را در ابتدا با شرکت هانتر آشنا می کند. هانتر یک شرکت بین المللی با ریشه آمریکایی است که در سراسر جهان در زمینه تولید تجهیزات آبیاری برای مقاصد کشاورزی فعالیت می کند. عمده محصولات هانتر در زمینه اجرای سیستم های مدیریت آبیاری می باشد. کنترل های خارجی نمونه های معمولی از این محصولات هستند. گروه بزرگی از شیرآلات آبیاری هانتر جایگاه ویژه ای در بین محصولات این برند دارد. هانتر شیر برقی کشاورزی را در دو مدل PGV و ICV تولید می کند. مدل هایی که قصد داریم تا حد امکان آنها را به طور کامل بشناسیم به شرح زیر است. اما قبل از آن باید به اصول کلی عملکرد شیر برقی هانتر اشاره کنیم.

شیر برقی کشاورزی چگونه کار می کند؟

اصولا شیرآلات برق کشاورزی در دسته شیرآلات اتوماسیون قرار می گیرند. این شیرها، مانند تمام شیرهای رایجی که می شناسیم، برای توقف و اتصال سیالاتی مانند آب و هوا طراحی شده اند. اما جریان کنترلی که معادل قطع و وصل سیال است توسط یک سیم پیچ متصل به منبع تغذیه تامین می شود. وجود جریان الکتریکی در هر شیر برقی، سیم پیچ را فعال می کند. موقعیت محفظه شیر برقی را تغییر می دهد. در این حالت بسته به طرح شیر شاهد قطع یا اتصال جریان سیال هستیم. این ایده یکی از بهترین طرح ها برای پیاده سازی انواع سیستم های اتوماسیون است. البته می توان از آن در مزارع کشاورزی برای آبیاری و جریان آب استفاده کرد. با این تفاوت که شیرهای برقی کشاورزی با ویژگی های مورد نیاز برای استفاده در مزارع کشاورزی طراحی شده اند. مانند شیر برقی هانتر که نوعی شیر الکترومکانیکی است. Hunter Hunter در ساخت شیرهای برقی تخصص دارد. محصولات این برند ممکن است در سطوح مختلف ولتاژ اندازه های متفاوتی داشته باشند.

توضیح مشخصات فنی شیر برقی هانتر

شیرهای برقی دو نوع کنترل دارند. مدل هایی که می توانند نرخ جریان سیال را کنترل کنند و مدل هایی که فقط برای سیال بسته استفاده می شوند. در تمامی مدل های تولید شده، شیر برقی پایلوت در حالت «خاموش-خاموش» قرار دارد. این طرح شیر آبیاری اتوماتیک از یک مارپیچ آهنی ساده در بالای شیر استفاده می کند. بسته به طراحی، سیم پیچ به سطح ولتاژ خاصی حساس است. این رتبه بندی ولتاژ برای مدل های مختلف شیر برقی هانتر متفاوت است. با توجه به سطح ولتاژ سوئیچینگ و حساسیت سیم پیچ، کل جریان سیال توسط شیر برقی هانتر کاملا بسته یا کاملا باز می شود.

ویژگی های طراحی سوپاپ برقی شکارچی برتر

هانتر یکی از برندهای پیشرو در تولید انواع شیرآلات آب برقی می باشد. این برند به دلیل ارائه انواع کنترل ها برای مدل های مختلف شیر برقی آب که تولید می کند، مانند □ قابلیت کارکرد شیر برقی هانتر با راندمان بالا در سطوح جریان کم آب □ قابلیت نصب سیستم های کنترل جریان شناخته شده است. با نصب کنترلر بر روی شیر برقی هانتر، پیچ مخصوصی بر روی بدنه شیر برقی هانتر تعبیه شده است تا امکان کنترل دستی جریان در موقعیت کاملا باز شیر فراهم شود.





:: بازدید از این مطلب : 26517
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: