برخی از مردم اکسل در پارک مشرف دبی و برخی نکنید - شما کدام یک هستید؟
نوشته شده توسط : نت نیوز

 

امکانات ساحل مارینا دبی: رستوران و کافه، اقامتگاههای زیبا و شیک که گردشگران میتوانند در این مکانها استراحت کنند و به تماشای آبهای نیلگون خلیجفارس بپردازند. هنگامی که در این ساحل قرار دارید، در صورت گرسنگی می توانید به کافه رستوران ها مراجعه نمایید و یا در محوطه مخصوص باربیکیو، غذایی برای خود دست و پا کنید. یک ماکت از هواپیما های بیزینس کلاس این شرکت هواپیمایی در دبی مال قرار دارد که تمامی افراد می توانند به صورت مجازی و سه بعدی با آن پرواز کرده و اوج لذت و هیجان را تجربه کنند. این پارک موضوعی پیرامون آجرهای اسباب بازی های ساختنی لگو ساخته شده است. فروشگاه های تخفیف گیت با 5 شعبه در دبی و عجمان مورد علاقه افرادی است که علاقه مند به خرید مقرون به صرفه هستند. ” برای نحوهی سفر ارزان به دبی و راهنماییهای لازم پیرامون خرید بلیط هواپیما دبی در ادامهی مطلب با قاصدک24 همراه باشید. بالای برج به عنوان عرشه برج خلیفه نامگذاری وشناخته شده است ودر طبقه ۱۲۴ قرار گرفته است. موئسس این بازار یک تاجر کویتی به نام مرشد العصیمی بودهاست که در أوایل سال ۱۹۴۹ میلادی در این مکان بازار کوچکی ایجاد کردهاست، لذا 'این' بازار به نام (مرشد) نامگذاری نمودهاست. این فرودگاه به جهت داشتن ویژگیها و استانداردهای بالا از امکانات رفاهی و خدماتی سطح بالایی برخوردار است. طرفداران مد روز در دبی مال بیش از ۷۰ فروشگاه برجسته مانند (گالیری لافاییت) و (بلومینغدیلز) را پیدا می کنند وهمچنین می توان خیابان مد بازدید کنند که شامل معروف ترین مارک های سطح بالا مانند (فیرساتشی) و(بربری) ودیگران است.

بریم با هم موزه آینده دبی یا future Museum رو ببینیم #دبی #travel #موزه_آینده #futuremuseum این یک گزینه ایده آل برای کسانی است که می خواهند کمی بیشتر پول خرج کنند. این فروشگاه بزرگ ترین آب نبات فروشی جهان می باشد که در سال 2009 و در طبقه همکف مجموعه دبی مال افتتاح شده است. حدود 18 فروشگاه در دبی مال در زمینه فروش و چمدان و وسایل سفر فعالیت می کنند که برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از فروشگاه های لانسل، تامی، شریف هوم، لانگ چمپ، مندوزا و غیره. در ترمینال های 1 و 3 می توانید چمدان و ساک های خود را به جایگاهی ایمن بسپارید و به سیاحت اماکن دیدنی دبی بروید. اگرچه سنت و فرهنگ زمینه ساز اصلی زندگی ساکنین شهر دبی است، اما به طور کلی می توان کشور امارات و به ویژه شهر دبی را مقصدی گرم و متفاوت برای گردشگری معرفی کرد، مردم امارات تمایل دارند که میراث اسلامی را حفظ کنند و اکثریت آنها مسلمان هستند. این شهر برای زیرساختهای گردشگری هزینه زیادی کرده است و امروز در حال جواب گرفتن از این هزینههاست. در این سالن ها چندین اتاق جلسه، تمامی امکانات لازم منشی، دستگاه فتوکپی، فکس و تجهیزات کنفرانس قرار دارد. این فرودگاه اکنون در حال ساخت بوده و هنوز افتتاح نشده است و بر طبق برنامه ریزی قرار است که فرودگاه آل مکتوم به بزرگ ترین هاب مسافری و کارگو در تمام دنیا تبدیل شود، چرا که چندین برابر فرودگاه بین الملی دبی است و اگر ساخت آن طبق پروژه پیش برود، ظرفیت کارگوی آن معادل ۱۲ میلیون تن در سال خواهد بود. معمولا شرکتهای هواپیمایی درطی هفته چندین بار در هفته به طور مداوم، قیمت بلیت هواپیما را تغییر میدهند. معمولا این ترمینال به پروازهای ارزان قیمت اختصاص دارد؛ اما به این معنی نیست که از امکانات مناسب برخوردار نیست. این مجموعه بزرگترین استخر موج خاورمیانه را داراست و سرسره ها و سرگرمی های متنوع زیاد دیگری نیز دارد که برای سنین مختلف طراحی شدهاند.

موزیک آرامش بخش و کاشی های کف استخر که نمای خورشید بر روی آنها طراحی شده است محیطی آرام و عاشقانه را برای مهمانان به وجود می آورند. در مرکز خرید دبی مال فروشگاه های متعددی وجود دارند که زیبا ترین و به روز ترین عینک های موجود در دنیا را می توانید از آن ها خریداری کنید. کلام آخراگر قصد سفر به دبی را دارید بازدید از این مجموعه را فراموش نکنید چرا که دبی مال بهترین و بزرگ ترین مرکز خرید دنیا می باشد و گردشگران علاوه بر خرید می توانند به تفریح در این مجموعه بی نظیر و منحصر به فرد بپردازند. یکی از اهداف افراد برای رفتن به دبی این است که به خرید بپردازند چرا که در سرتاسر دبی میتوانید شاهد حضور شعبه هایی از برندهای معتبر باشید. از این رو به منظور تامین آسایش و رفاه و جلوگیری از اتلاف وقت مسافرانی که به این فرودگاه می آیند از بهترین تکنولوژی های روز فرودگاه ها استفاده شده است. لازم به ذکر است که زمین اسکی دبی مال همه روزه از ساعت 10 صبح تا 12 شب آماده ارائه خدمات به گردشگران می باشد. ولی باید بگوییم که در روزهای شنبه و جمعه ساعت کاری این مجموعه از ۸ صبح و تا نیمههای شب میباشد و گفتیم که آخرین ساعت پذیرش این مجموعه هم نیز ۱۱ شب میباشد و همچنین ساعت کاری در بخش At the Top SKY در همه روزها و همچنین در ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب مشغول به کا میباشد که آخرین ساعت پذیرش کردنش هم ساعت ۹ میباشد. قطارهای مترو هر 10 دقیقه یکبار حرکت میکنند و از ساعت 6 صبح تا 12 نیمه شب فعال هستند. شما در هر مکانی از دبی خودرو را از نمایندگان سعادت رنت دریافت میکنید و به راحتی به مکانهای مد نظرتان میروید.

از لذتبخشترین گفتنیهای ساحل جمیرا که از بهترین سواحل دبی میباشد این بوده، که در کنار ساحل، غرفههای متعددی از موادغذایی و نوشیدنیها وجود دارد و مردم میتوانند به راحتی به این غرفهها مراجعه کرده، و مایحتاج مورد نیاز خود را خریداری نمایند. در ضمن این بازار را در واقع یک تاجر کویتى به نام ” مرشد العصیمی “ بوجود آورده است که در ابتدا در این مکان یک بازار بسیار کوچکی ایجاد شد و به مرور زمان بزرگتر شد و با پیشرفت های قابل توجه و گسترده ای گره خورده که به همین خاطر امروزه نام مرشد را برای این بازار انتخاب کردند تا احترام این شخص حفظ شود. اما توصیه میکنیم برای اینکه از دیدن ویو جذاب آن بهرهمند شوید ساعتهای ۴ تا ۶ عصر را برای بازدید کردن از آن انتخاب نمایید. یکی از خیابانهای پیچ در پیچ محله را انتخاب کنید و به کاوش و کشف خانههایی با معماری سنتی بپردازید که اکنون به موزه، گالری هنری، کافه و همچنین فضاهای نو برای رویدادهای خاص تغییر کاربری دادهاند. شاید زمانی که در خیابانهای شهر اعجابانگیز دبی قدم میزنید، در مورد گذشته آن و مراحل برپا شدن و پیشرفتش سؤالات بسیاری به ذهن شما خطور کند؛ در برخی از موزههای این شهر مانند موزه اتحاد و موزه دبی به بیشتر سؤالاتی که دارید، پاسخ داده خواهد شد. اگر مهارتی در اسکی روی یخ ندارید نگران نباشید چراکه میتوانید از مربیهای مستقر در این مرکز کمک بگیرید. «آقتاب حسن» یکی از اعضای شورای بازرگانی ایران به رویترز گفته بسیاری از ایرانیها مغازه هایشان را بسته اند و تجارت در دبی برای آنها سختتر شده است. این فرودگاه در نوامبر امسال نسبت به اکتبر گذشته رشدی ۲.۷ درصدی در ظرفیت صندلی داشته است. همچنین از جمله فعالیت های تفریحی گردشگران در این ساحل نیز می توان به انواع ورزش های آبی من جمله قایق سواری، کایاک، واتر بایک، جت اسکی و غیره اشاره کرد.

چیزی که این پارک آبی در دبی را بسیار ایده آل می کند، تنوع گزینه های تفریحی و جاذبه های خاص و البته سرسره های پرسرعت جدید آن است. به محض وورد به فرودگاه بین المللی دبی به شبکههای “DXB FREE WIFI” و یا “”DWC FREE WIFI وصل شوید و از سرعت اینترنت رایگان این منطقه نهایت لذت را ببرید. در روز هیا تعطیل و روز های عید می توانید از موسیقی زنده در این پارک لذت ببرید. این بسته شامل تجربه غواصی در قفس و ملاقات با ماهیها، گردش در تجهیزات آکواریوم دبی، ملاقات با یک آکواریومدار، مشاهده غذا دادن به کوسهها، کمک در غذا دادن به حیوانات و سواری با قایق شیشهای میشود. بسیاری از معروفترین مراکز تفریحی که شامل پارکهای آبی و زمینهای بازی میشوند نیز در نزدیکی یا حریم این ساحل واقع شدهاند که در قسمتهای بعدی متن هر یک از آنها را به صورت مجزا توضیح خواهیم داد. مسافران برای انتقال از این بخش ها می توانند از راهروهای اتوماتیک و یا سرویس های حمل و نقل بین این سالن ها استفاده کنند. بررسی ها نشان می دهد تنها در یک بازه زمانی خاص است که می توانید ارزان خرید آنلاین بلیط هواپیما Flightio بخرید و در سایر روزهای سال چنین امکانی برای شما فراهم نیست. همانطور که میدانید، دبی مرکز خرید در امارات متحده عربی است. فروشگاه های جواهرآلات بسیار سنگین عربی و عود و عطرهای مخصوص کویتی و غذاهای چرب و پرادویه کویت وجود دارد همچنین از ادوات گرانقیمتی هم برای تزیین آن استفاده شده است . سادهترین راه استفاده از تاکسی است.

واحدهای اداری در برج خلیفه از طبقه ۱۰۸تا طبقه ۱۵۴قرار گرفته است وازاین طبقه به بالا مربوط به تأسیسات برج است. مربوط به منطقه ی خاورمیانه و جنوب اسیا است. پارک مشرف دبی که وسعتی به اندازه ۵٫۲۵ کیلومتر مربع دارد، نزدیک منطقه ی بالایی مردیف و خوانیج واقع شده است و دارای سرگرمی هایی مانند منطقه ای که خانه های مختلفی از اطراف دنیا را نشان میدهد، که شامل یک مدل از یک خانه ی زراعی آلمانی،یک خانه تایلندی و یک خانه ی آبی به شکل قارچ است. شهری که بلند ترین برج جهان، برج خلیفه در آن ساخته شده و نیز هتلهای لوکس و زیبایی که در هیچ کجای دنیا دیده نمی شود، مانند برج العرب و آتلانتیس و … این آکواریوم که در هتل عظیم آتلانتیس در منتهی الیه پالم دبی ساخته شده است درست مثل یک تاج باشکوه در دبی می باشد. برخی از گردشگران تعجب میکنند که آیا مسافرانی که در استراحتگاههای جامع آتلانتیس اقامت ندارند، میتوانند از پارک آبی Aquaventure نیز دیدن کنند. اقامت کردن در این هتل خواسته و آرزوی بسیاری از گردشگران و مسافرانی است که به این منطقه سفر میکنند و آنها را از رفتن به این محل بسیار خشنود میکند. در این فرودگاه گم نمی شوید. همچنین میتوانید ارز موردنیاز خود را قبل از رسیدن به دبی رزرو کنید و پس از حضور در فرودگاه دبی آن را تحویل بگیرید. چین بزرگترین شریک تجاری بین المللی دبی است و پس از آن هند و بعد از آن آمریکا با ۲۲/۶۲ میلیارد دلار است. اغلب پروازهای بینالمللی و مهم از طریق این ترمینال انجام میشوند.

طبقه سوم و چهارم را هم به پروازهای خروجی اختصاص دادهاند و چند سالن تشریفات و کانترچک نیز در این طبقه قرار گرفته است. این طبقه دارای ۶ گیت پروازی، جایگاه های موقت، سالن های انتظار، باجه های ترانسفر، سالن تشریفات بیزینس کلاس، فودکورت و رستوران ها و کافه های مختلف و … برای خرید تور دبی و بازدید از این شهر لوکس و دوستداشتنی، همین حالا از طریق سایت تریپ اقدام کنید. مشهد و تهران، دو مبدا اصلی برای آغاز سفر به شهر دبی در امارات هستند. با کمتر از دو درهم میتوانید سوار یک عبره شوید و مسیر ۱۴ کیلومتری دبی کریک (Dubai Creek) یا خور دبی را که میان محلههای بر دبی (Bur Dubai) و دیره (Deira) قرار دارد بپیمایید. مرکز تجارت جهانی دبی (Dubai World Trade Centre )مجتمعی چندمنظوره برای برگزاری رویدادها و نمایشگاهها است. جالب است بدانید که این مرکز خرید میزبان بالغبر ۱۲۰۰ برند معروف و برتر جهانی است. باید به این موضوع دقت داشته باشید که زمان فعالیت کردن بخشی از سکوهای تماشا با برجهای خلیفه یکسان نمیباشد. اتفاقا باید به شما بگوییم که یک ساحل بسیار زیبا در آنتالیا وجود دارد که ورودی آن رایگان است و به عنوان یکی از جالبترین جاذبه های گردشگری رایگان آنتالیا شناخته میشوند. برخی ازین اماکن منحصر به فرد هستند، بطوریکه به تنهایی در سطح جهان شناخته شدهاند. پس از دیدن از خیابان مد، حرکات نمایشی خود را در میدان یخ دبی در سطح المپیک این مرکز خرید به نمایش بگذارید. دارد. همچنین با داشتن انواع رستوران ها و کافی شاپ ها، می توانید اوقات خوشی را در این ساحل زیبا سپری کنید.

مرکز خرید و مجموعه تفریحی دبی مال نیز مانند سایر مراکز خرید مطرح در دنیا دارای رستوران و کافه های متعدد می باشد و گردشگران تور دبی می توانند بهترین رستوران های شهر دبی را در این مجموعه پیدا کنند. برای این امر میتوانید به سایت طاهاگشت مراجعه کنید و اقدام به خرید بلیط هواپیما دبی کنید. اوتلت تامی هیلفیگر، اوتلت بزرگ ماسیمو دوتی (Massimo Dutti) و بزرگترین محصولات فصل بربری (Burberry) با کمترین فاصله در این مرکز خرید دردسترس هستند. یکی از جاهای دیدنی دبی طرفداران زیادی دارد، پارکهای دبی است که مسافران زیادی به این پارکها آمده و روز خود را در آنجا سپری میکنند. اگر از علاقمندان به خرید هستید در این مقاله با ما همراه باشید تا بزرگترین مرکز خرید دنیا را که دبیمال است به شما معرفی کنیم. ارتفاع این برج ۸۲۸ متر میباشد و از ۱۶۳ طبقه و حدود ۱۰۰۰ واحد آپارتمانی و ۴۹ طبقه که دارای ۴ استخر میباشد و دیگر امکانات دیگر که میتوانید از همه آنها استفاده کنید و لذت ببرید. با وجود اینکه موضوع اصلی این متن جاهای دیدنی دبی است، باید بدانید که اگر بهدنبال لذت بردن از تفریحات دبی هستید، این مرکز شامل بخشهای مختلفی با این موضوع است. در هر سه ترمینال موجود در این فرودگاه میتوانید دفتر اشیا گمشده را ببینید. در این مجموعهی تفریحی بزرگ، همهی امکانات تفریح و سرگرمی برای همهی افراد از هر سن و سالی که باشند، فراهم شده است. این بخش محبوب ترین قسمت دبی مال در میان کودکان می باشد.

جحا در واقع معادل عربی ملانصرالدین می باشد که این پارک، برگفته از کتاب داستان آن است. همچنین یک فروشگاه بزرگ در این ترمینال با نام Duty Free وجود دارد که هر آنچه را تصور کنید در معرض فروش قرار داده است. خودتان تصور کنید اگر در یک سال 78 میلیون نفر(برابر با جمعیت کنونی کشور ایران) از یک مکان بازدید کنند. دبی، شهر آسمانخراش ها برای ایرانیان یکی از مکان های گردشگری و تجارتی حائز اهمیت است. شما گردشگران می توانید در این دهکده انواع : هیروگلیف های مصر ، معابد های مختلف تایلند ، شهر ممنوعه پکن ، برج ایفل و بناهای دیگر که در دنیا شهرت جهانی را دارد از نزدیک ببینیند و خیلی بیشتر با فرهنگ و مردم دبی آشنا شوید. آکواریوم لاست چمبرز به دلیل تنوع بالای حیوانات آبزی اش در جهان معروف است و سالانه گردشگران زیادی تعطیلات خود را در این کشور با دیدن جاذبه های گردشگری دبی می گذرانند. این مرکز خرید لوکس که در یابان فایننشیال سنتر شهر دبی واقع شده است بخشی از پروژه بزرگ برج خلیفه محسوب می شود. گردشگران می توانند فیلم مورد علاقه خود را در سالن پلاتینیوم این مجموعه با بالاترین کیفیت به صورت خصوصی تماشا کنند که هزینه ای جداگانه و بیشتر دارد.





:: بازدید از این مطلب : 34800
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: