طرز تهیه پاستا پنه آلفردو
نوشته شده توسط : نت نیوز


وسایل ضروری برای 2 نفر

جرم پنه 200 گرم

سینه مرغ 200 گرم

6 عدد قارچ

1 لیوان شیر

200 گرم خامه

پنیر پارمزان 4 قاشق غذاخوری

سیر 1 حبه

25 گرم کره

نمک و فلفل سیاه فراوان

آویشن 1 قاشق چایخوری

طرز تهیه پاستا پنه آلفردو

سطح اول

برای تهیه پاستا پنه آلفردو خوشمزه ابتدا سیر را له کنید سپس تابه مناسب را گرم کنید و کره را به تابه اضافه کنید. سپس سیر خرد شده را در تابه بریزید.

مرحله دو

بعد از اینکه بوی سیر گرفت مرغ را تکه تکه کرده و به ماهیتابه اضافه کنید. مرغ را سرخ کنید تا رنگ آن تغییر کند، سپس نصف فنجان آب جوش به ماهیتابه اضافه کنید و در تابه را ببندید تا مرغ بپزد.

سطح سوم

در همین حین یک قابلمه مناسب را تا نیمه از آب پر کنید و روی حرارت قرار دهید تا آب به جوش بیاید. در همین حین ۱ قاشق غذاخوری روغن و ۱ قاشق چایخوری نمک به قابلمه اضافه کنید و صبر کنید تا آب بجوشد.

کلاس چهارم

بعد از اینکه آب به نقطه جوش رسید، پاستا را اضافه کنید و بگذارید 8 تا 10 دقیقه در آب در حال جوش بماند تا خوب بپزد. البته زمان پخت واقعی ماکارونی را از روی بسته بندی آن نیز می توان دید.

قسمت پنجم

در این زمان پاستا را بشویید و خارج کنید. سپس بعد از اینکه آب مرغ کاملا گرفته شد، قارچ ها را ورقه ای برش دهید و همراه با نمک و فلفل سیاه در تابه بریزید.

قسمت ششم

حالا مواد را خوب اضافه می کنیم تا قارچ ها نیز کاملا سرخ شوند. سپس شیر را به همراه خامه به تابه اضافه می کنیم و مخلوط را کمی هم می زنیم تا یکدست شود سپس در تابه را می پوشانیم تا شیر بجوشد.

مرحله هفتم

وقتی شیر به نقطه جوش رسید درب ماهیتابه را بردارید سپس پاستا را به همراه پنیر پارمزان به تابه اضافه کنید و مواد را مخلوط کنید. صبر می کنیم تا مواد به غلظت مناسب برسند.

مرحله هشتم

وقتی مخلوط به دمای دلخواه رسید، ظرف را از روی حرارت بردارید. سپس پاستا را در ظرف سرو بریزید و آویشن را روی پاستا بپاشید و داغ سرو کنید.

مرجع مقاله: https://bepazeem.com/recipes/طرز-تهیه-قیمه-نثار-مجلسی/





:: بازدید از این مطلب : 10238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: