نصب یک ردیاب حرفهای نقش بسیار تاثیرگذاری در حفظ امنیت خودروی شما دارد
نوشته شده توسط : نت نیوز


این دستگاه ساخت کارخانه کوبان یکی از معروف ترین کارخانه های تولید ردیاب بوده و از نسبت کیفیت به قیمت بالا برخوردار می باشد. استفاده از ردیابها فواید زیادی دارد که حفظ امنیت ماشین یکی از آنها است؛ ردیابها به شما امکان مدیریت بهتر خودرو یا اتومبیلتان را میبخشند، باوجود آنها میتوانید بهترین مسیر تردد را انتخاب کنید، نسبت به تعویض روغن، تسمه و سایر اجزای خودرو مدیریت خوبی داشته باشید و حتی هزینه و مصرف سوخت خودرو را پایین بیاورید. ردیابهای آهنربایی : این ردیابها را میتوان در اندازههای مختلف در انواع ماشینهای سبک یا سنگین به کار برد. از دیگر مزایای این نوع ردیاب UM660 این است که با یک مرتبه شارژ کردن قابلیت 30 روز روشن ماندن را دارد. اما اگر فقط کافیست که گزارش وضعیت خودرو در طی یک سفر به دست شما برسد حتی مدلهای آفلاین که اطلاعات را بر روی حافظه ضبط میکنند نیز پاسخگوی نیاز شما خواهند بود.

جیپیاس دیاگ خودرو که با نام OBD نیز شناخته میشود، نوع دیگری از ردیاب است که نصب آن کمی پیچیدهتر از مدلهای آهنربایی است. سایر امکانات مانند شنود داخل خودرو و سیستم آهنربایی (غیرقابل جداسازی) نیز میتوانند بر قیمت ردیاب انتخابی شما تاثیرگذار باشند. امکاناتی از قبیل ضد آب بودن، شنود داخل خودرو، باتری بسیار قوی که در موقعیت یابهایی نظیر ردیاب خودرو نظامی پیدا میشود، بر قیمت ردیاب تاثیرگذار است. موجود است و تیم ما تجربه کار با تمامی این دستگاهها را از لحاظ فنی دارد، یعنی به شما نیز یاری میرسانیم تا نحوه استفاده از این دستگاهها را آموزش ببینید که در فروش وخدماتدهی شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود. اطلاعات ذخیره شده در ردیاب این امکان را میدهد که یک محدوده امن برای خودرو تعریف کنید. را ارائه میکند. این اطلاعات به وسیلهی آنتن مخابراتی ردیاب و با کمک یک سیم کارت به سرور فرستاده میشود. این امر میتواند امنیت خودرو را کاهش داده و بستر لازم برای سرقت اتومبیل را فراهم کند. با ردیاب خودرو حتی در صورت به سرقت رفتن خودروی شما باز هم می توانید با پیدا کردن مکان فعلی آن را بیابید.

نصب یک ردیاب حرفهای نقش بسیار تاثیرگذاری در حفظ امنیت خودروی شما دارد. ردیاب passive ، سرعت ومکان خودرو را در بازه رفت و برگشت خودرو صورت می گیرد ذخیره می کند و بعد از بازگشت وسیله نقلیه ، دستگاه از خودروی مذکور جداشده و برای تحلیل و همچنین دریافت اطلاعات به کامپیوتر وصل می شود. در این مدل ردیاب ها مکانی جهت وارد نمودن سیم کارت وجود دارد که می توانید با قرار دادن سیم کارت درون آن و وصل نمودن ردیاب به پورت فندکی خودرو ردیاب را راه اندازی نمایید. امکاناتی همچون نمایش قطع و وصل شدن برق خودرو، هشدار باز شدن در اتومبیل، هشدار دربارهی سرقت قطعات خودرو و… بنابراین شما می توانید برای جلوگیری از سرقت خودرو یا وسایل نقله خودتان از راه دور مدیریت کنید تا دچار سرقت کالا نشود برای دریافت این محصول نمی توانید با کیفیت و درجه اول از نوع اصل را پیدا کنید چراکه برد دزدگیر تقلبی بسیاری وجود دارد علیرغم می توانید به صورت عمده و بهترین قیمت در تنوع بسیار از این سایت دیدن کنید. 

با این ویژگی شما هیج گاه نگران خاموش شدن آن نخواهید بود. بنابراین برای کنترل کردن وسایل نقلیه تا 1 کیلومتر در نظر گرفته شده است توجه داشته باشید از دزدگیرهای بی کیفیت چینی خریداری نکنید بهترین دزدگیر خودرو اتومبیل دزدگیری می باشد که در فاصله بسیار آن را کنترل کرد تمامی موارد ذکر شده با مزایای عالی در این سایت می توانید مشاهده کنید. ضد آب، ضد ضربه، ضد گرد و غبار است و در هرجایی می توانید از این ردیاب همراه شخصی استفاده کنید. نصب ردیاب دارای ۵ مرحله است که در ادامه با معرفی قدم به قدماین ۵ مرحله با ما همراه شوید. برای این آدمها روشن کردن GPS تلفن همراه به معنی ردیابی خودرو است؛ درصورتیکه این فکر کاملاً اشتباه است. هشدار باز شدن درب خودرو از جمله قابلیت هایی است که هر ردیاب خودرویی ندارد و تنها برخی از آن ها از این قابلیت بهره مند هستند.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/magnetic-tracker/





:: بازدید از این مطلب : 79193
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: